Forum Forum prawneKarne

odwołanie od mandatu

odwołanie od mandatu

TomekZProblemem / 83.23.106.* / 2007-09-25 21:39
witam.dostalem dzis mandat za przejscie na czerwonym.przyjalem go.mandat wystawiono mi na 250zl.jestem studentem i nie mam zrodla dochodu.czy jest jakas mozliwosc aby ten mandat anulowac lub sie od niego odwołac??prosze o odpowiedz
Wyświetlaj:
Misia941 / 94.251.236.* / 2018-01-16 20:26
Z tego co wiem odwoływać się od mandatu można w uzasadnionych przypadkach. Jeżeli nie jesteś pełnoletni to mandat mogą ściągnąć od Twoich rodziców jeżeli jesteś pełnoletni i nie masz dochodów wygląda to nieco inaczej jednak nie powiem Ci dokładnie jak bo nie zagłębiałam się w teat. Jeżeli będziesz musiał zapłacić mandat to można to szybko zrobić przez zaplacmandat.pl . Wiele osób korzysta z tego miejsca i są zadowoleni :)
bonifacy xd / 77.253.89.* / 2012-03-18 17:01
dziasiaj dostałem mandat i boje sie przyznać rodzicom jak mogę napisać odwołanie czy coś takiego jest ? jechałem bez biletu i mnie złapali na prawde pomóżcie mi
migacz65 / 2011-07-13 14:48
a wiecie może ile czasu trzeba żeby od wręczenia nam mandatu wpisali nas do KRD?
LeCk444 / 83.29.206.* / 2013-01-17 04:05
Jakiego KRD? Mandat karny to nie jakieś śmieszne wezwanie od kanarów. Za mandat skarbówka wysyła nakaz ściągnięcia dla poborcy. Trzeba odróżnić prawo karne i cywilne
theupinsmoke / 217.144.201.* / 2011-07-13 14:44
Witam, ja za to dostalem ostatnio mandat 1000 zl i 19 pkt karnych za wyprzedzanie na podwojnej ciaglej, skrzyzowaniu i przejsciu dla pieszczych sznur samochodow hehe i to Mercedesem Sprinterem zeby bylo zabawniej ;)

i chcialem sie dowiedziec czy moge sie jakos odwolac przynajmnjej jesli chodzi o te punkty?

bo jak to wyliczylem sobie to juz chyba mam 23 ;)

prosze o odpowiedz :)
daglassss / 83.9.168.* / 2011-06-26 21:34