Forum Polityka, aktualnościKraj

Strajk rolników w Warszawie. Przed Kancelarią Premiera stanie "zielone miasteczko"

Strajk rolników w Warszawie. Przed Kancelarią Premiera stanie "zielone miasteczko"

Wyświetlaj:
jdnjvnjv / 94.240.6.* / 2015-02-20 21:00
jestem rolnikiem posiadam 50 ha.ziemi z (dzierzawami) i 90 szt. bydla . Chetnie wypozycze moje gospodarstwo miastowemu pruzniakowi na 5 lat zeby zobaczyl i sie obral tych doplat unijnych. Jest tylko jeden warunek zeby gospodarstwo po 5 latach zostalo w takim samym stanie
sssiiiiii / 37.152.19.* / 2015-02-20 14:06
a słynny rolnik Adaś kraśko też walczy czy moczy nogi do tańca!!!!!!!!!!
marz.79 / 95.215.52.* / 2015-02-19 22:40
Wywalić ich na zbity ryj. Towarzystwo się rozchulało i tylko strajki, dopłaty, odszkodowania im w głowie. Unia dopłaca, robią z tym co chcą nikt ich nie sprawdza, i jeszcze im mało ciągną od Państwa czyli nas ludzi pracujących w miastach. Czy ktoś im zabronił ubezpieczać uprawy od takich zagrożeń jak dziki-Nie , dziki są od dawna tylko raptem ktoś wpadł na pomysł , a może kasę wyciągniemy od rządu. Pewnie rozkradnijmy ile się da. A Rząd głupi i się daje doić przez górników, rolników, frankowców i zaraz całej rzeszy poszkodowanych przez los ludzi. Kto frankowcom kazał brać kredyt we frankach, połaszczyli się to płacą. Jestem młodą osobą i raczej stronię od tej całej popier... polityki ale to co się wyprawia w Polsce to przyprawia mnie o mdłości. Zygać się chce na cały ten chory ustrój. Gdzie jest prezydent, czy zgadza się na ten cały cyrk??? Bo Pani Kopacz chyba nie ma pojęcia co robi, za chwilę się okaże że podniesie wek emerytalny do 75lat bo przecież trzeba wypłacać odszkodowania cwaniakom.Przyjadą zrobią kilka blokad, marszy i już kasa jest. Ludzie u włądzy stuknijcie się w czoło i zastanówcie nad tym.Wypier... na wies pseudorolnicy, bo Ci prawdziwi to ciężko pracują
jabada1 / 2015-02-19 19:18