MKJS
/ 78.11.149.* / 2016-01-14 22:53
Jak tak czytam żale niektórych tutaj osób to śmiać mi się chce z ciemnoty naszego narodu...
Ludzie nie zagłębiają się w szczegóły, nie czytają regulaminów a później pretensje mają do wszystkich na około. Fakt, T-mobile podniósł abonament o 5zł (ale tylko niektórym abonentom z konkretnymi taryfami, gdyż okazały się one nieopłacalne dla firmy. Wraz z ową podwyżką, każdy otrzymał informację o zmianie warunków umowy. Opcje były dwie: albo akceptujesz rozwiązanie takim jakie jest, albo masz prawo wypowiedzieć umowę z winy operatora. Dla mnie jest to całkiem logicznie i co najważniejsze - zgodne z prawem.
Co poniektórzy wylewają tu żale, że jak się spóźnią z płatnością to od razu groźby itp? Przeczytałem jeden sensowny komentarz (BG48) i jest on zgodny z faktem. Co jak co, ale T-Mobile jest akurat bardzo wyrozumiały jeżeli chodzi o faktury (w przeciwieństwie do innych operatorów pokróju chociażby PLAY - gdzie za brak terminowych płatności podwyższa się kwotę zobowiązania). Ludzie czasami płacą 3-4 tygodnie po terminie i T-Mobile nie robi jakichś niewiadomo jakich problemów. Ale wiadomo, że jak zalegasz 2 miesiące to nie dziw się, że ktoś dzwoni i upomina się o należności. Opłaty za połączenia przychodzące z zagranicy? Pierwsze słyszę i ktoś tu chyba nawet nie zagłębił się w fakturę tylko, za przeproszeniem, pieprzy głupoty... To samo tyczy się "pseudo" wysyłanych sms-ów płatnych przez T-Mobile. Ktoś tu chyba nie rozumie jak działają usługi Premium i wszelkiego rodzaju subskrypcje, ale jest naliczone na fakturze, wniosek - T-Mobile kradnie pieniądze :D albo z konta prepaida kradną, bo brakuje im na telefony :D Aż człowiekowi ręcę opadają, jak się czyta takie komentarze osób, które w ogóle nie znają tematu. A co do samego wyroku, T-Mobile już się ustosunkował do tego i odwołał, więc kwestia czasu, aż sąd odrzuci wszelkie roszczenia.