Na skróty
Forum Forum finansoweBankiWpłatomaty mBanku kradną, a mBank to ignoruje

Wpłatomaty mBanku kradną, a mBank to ignoruje

skomentuj
zosia555 / 2009-04-28 14:05
Stało się. Mimo sprzeciwu żony wpłaciłem pieniądze we wpłatomacie mBanku. I zeżarł 6 tys !!. Oczywiście zrobiłem reklamację, ale mBank mówi, że potrwa to około 10 dni !!! Sytuacja dla mnie krytyczna, ponieważ muszę wywiązać się ze swoich zobowiązań. Kilkakrotne prośby o pilne rozpatrzenie sprawy bez echa, konsultanci MLini wpisują moje uwagi, które dział reklamacji systemowo olewa. Boję się o moją kasę. Po fakcie pogooglałem w internecie i okazało się, że awarie wpłatomatów to w mBanku standard, a nie reguła. Uważam za skandaliczne, że pozwalają na działanie tak wadliwych urządzeń, i udają idiotów, gdy człowiekowi się to przytrafiło. Kolejka reklamacji musi być OGROMNA skoro każą czekać wiele dni na rozpatrzenie reklamacji. Co więcej od kierownika zmiany (Cichońska) usłyszałem wczoraj, że mogą nawet 90 dni to rozpatrywać.
Konto w mBanku mam z 10 lat, ale to już chyba koniec współpracy. Jak widać usługi darmowe, mają też odpowiednią jakość.
Marek
Wyświetlaj:
bipi400 / 93.154.140.* / 2014-03-22 10:29
niech zostawią stary system tranzakcyjny to będzie dobrze. tych co przyjeli tj. Multi bank i BRE. to im zmiany na nowy system trazakcyjny na dobre wyjdą bo i tak mieli duże zmiany prechodząc pod MBank . p
Kaziq1221 / 87.206.248.* / 2014-02-15 00:58
miesiąc temu wpłacałem 20,000 zł ale nic nie ukradło , jak czytam tutejsze wypowiedzi to włosy stają dęba i te łonowe tez . ! niema mowy więcej nie będę korzystał z wpłatomatu
mika795 / 89.171.82.* / 2013-08-20 15:57
Mi tydzień temu wpłatomat Euronetu w CH Targówek zjadł 7800.
Oczywiście błąd urządzenia, dzisiaj po 7 dniach otrzymałam odpowiedz NEGATYWNĄ na swoją reklamacje, złożyłam odwołanie...
Jestem załamana!!!
Mieliście takie sytuacje? Czy i jak udało Wam się to załatwić?
dotin4 / 89.66.240.* / 2013-06-26 14:12
zwrócili po 5 dniach :)
Xendess / 83.145.129.* / 2013-06-26 12:41
Chciałbym opisać mój przypadek, ponieważ znacząco się różni od opisanych na początku tematu. W trakcie wpłaty (24 czerwca 2013 godzina 22) wystąpił błąd urządzenia i moje pieniądze zostały zatrzymane. Wpierw zadzwoniłem na infolinię Euronetu, gdzie po kilku minutowej rozmowie zostałem skierowany na mLinię. Nie czekałem już przy wpłatomacie i pojechałem do domu, gdzie okazało się, że takiego wpłatomatu nie ma u nich w bazie i muszę pojechać znów na miejsce, aby spisać numer z tabliczki znamionowej. Kolejnego dnia spisałem numer i udało mi się zakończyć reklamację dopiero z 3 konsultantem, który dość szybko załatwił całą sprawię w przeciwieństwie do swoich poprzedników (poprzednie dwie kobiety rozłączyły się w trakcie reklamacji i miały dość spore problemy przy wypełnianiu nietypowej reklamacji, ponieważ nie mieli wpisanego do systemu takiego wpłatomatu oraz dodatkowo nie znałem dokładnej kwoty, którą wpłaciłem). Po całej sytuacji byłem bardzo negatywnie nastawiony do mBanku, myślałem nad zmianą na ING. Z rana 26 czerwca byłem bardzo pozytywnie zaskoczony jak sprawdziłem skrzynkę i dostałem maila z przeprosinami i informacją o tymczasowym zasileniu konta podaną przeze mnie kwotą w trakcie reklamacji. Sprawa nie jest jeszcze zamknięta, ponieważ muszą sprawdzić ile dokładnie wpłaciłem i ew. różnice zostaną uregulowane. Podsumowując jestem bardzo zadowolony z szybkiej reakcji mBanku (PIENIĄDZE ODZYSKAŁEM PO 1 DNIU)!
OjTamaaaaaa / 37.47.172.* / 2014-03-19 16:04
A ja po 10 dniach i to nie pełną sume ... ukradli mi nie wiele 150 zł ale tyle brakowało mi na koncie .. wpłaciłem 1040 zł a zwrocili po tak długim czasie tylko 890 zł ... śmieszne
No9r4malny6 / 176.109.165.* / 2013-07-16 19:49
Chyba żartujesz! Właśnie zeżarło mi pieniądze. Na mLinii usłyszałem, że "pieniądze mogą się mimo wszystko zaksięgować w ciągu maks. 3 godzin, a jeśli nie to trzeba składać reklamację". Jeśli ktoś mi jutro doradzi telefonicznie, że mam spisywać jakieś numery automatów to sprawę od ręki skieruję do KNF-u. Nie ja jestem od naprawiania czyjegoś burdelu, a ślęczenie przy słuchawce w nadziei, że trafi się kompetentny konsultant to kpina, a nie obsługa. Jak można po takiej akcji pisać "jestem bardzo zadowolony z szybkiej reakcji" - nie rozumiem. Zajmując komuś pieniądze jest zas...nym obowiązkiem rozwiązać problem od ręki.

A jest to druga akcja, która kompromituje mBank w moich oczach. Kilka lat temu niezwykle ważny przelew wychodzący na ponad 1500 zł "zawisł" mi w próżni. Pieniądze z konta zjadło, ale transakcja pojawiła się na liście przelewów oczekujących. Kasa nie poszła do adresata. Co ciekawe w centrali nie potrafili tego odblokować, i cały cyrk trwał ponad 3 tygodnie. Jak już się im udało to przelew odbili z powrotem na moje konto. Ja dostałem po tyłku z odsetkami za usługę opłaconą z blisko miesięcznym opóźnieniem.
Łukasz-83 / 79.191.228.* / 2013-08-13 14:55
Witam chciałem zapytać jak skończyła się sprawa z pieniędzmi wciągniętymi przez wpłatomat? Ja miałem podobną sytuację ponad miesiąc temu, wpłacałem 1000zł, wpłatomat pociągnął z pliku tylko jeden banknot 100zł (następnie go oddał - ponieważ zadeklarowana kwota była 1000zł ) po czym resztę, natomiast zaksięgował tylko 100zł (dziwna sytuacja ponieważ wpłatomat wypluł te 100zł). Wydruk z potwierdzeniem że wpłaciłem tylko 100zł. Niezwłocznie złożyłem reklamację na mlinii, następnego dnia moje konto zostało zasilone brakującą kwotą jednakże bank zastrzegł że procedura reklamacyjna nie dobiegła końca i zastrzega sobie do obciążenia reklamowanej kwoty w przypadku odrzucenia reklamacji. Dzisiaj właśnie to nastąpiło obciążyli mnie tą kwotą twierdząc że we wpłatomacie nie było żadnej nadwyżki pieniędzy a system nie naliczył takiej kwoty, nie wiem co mam dalej robić. Mam świadka który widział jak wpłacałem pieniądze ale czy to coś da??
dawiad / 77.115.42.* / 2013-05-09 21:43
Co to za przekręt z tymi wpłatomatami ??? Wcięło mi 3000 i czekałem na zwrot kasy 2 tygodnie, zaraz pow mnie innemu klientowi 100 zł , poszedłem do oddziału a tam kolesiowi wcieło 1000 .............stoję w kolejce w sklepie a tam rozmowa że facetowi też wcięło kase ................nowy sposób na dodatkową kasę dla mbanku ............ ciekawe ile dostaniecie kary z KNFU ?!?!? MILION MOŻE 2 .... TAKIE SAME TAKTYKI MIAŁ RAJFAJSEN I I INNNI ...................... ŻENADA
dotin4 / 89.66.240.* / 2013-06-26 11:08
Mi wpłatomat na Słonimskiego w Warszawie wciągnął 800 PLN. Gdy dzwonię do mbanku lub e-mailuję z pytaniem o aktualny stan sprawy, mówią, że robią wszystko co mogą, czyli czekają na odzew od właściciela wpłatomatu. Na razie minęło 5 dni. Na początku powiedzieli, że potrwa to 7 dni, ale dziś usłyszałam, że 30. Ciekawe czy z odsetkami oddadzą!
.doradca. / 81.190.61.* / 2013-03-07 23:55
Zmienić bank i po kłopotach.
KLIENT ALIORA-WAW / 37.109.83.* / 2013-05-01 14:55
JA W DNIU DZISIEJSZYM RÓWNIEŻ ZOSTAŁAM POZBAWIONA KASY PRZEZ WPŁATOMAT (EURONETu) REKLAMACJE ZŁOZYŁAM ALE MAM CZEKAĆ !!! DO 14 DNI CIEKAWE CZY BANK POCZEKA NA RATĘ A TELEKOMUNIKACJA NIE ODŁĄCZY MI FONA :((( SPRAWA JEST I TAK PO STRONIE SERWISU PONIEWAŻ TO OD HEŃKA CO KASĘ WYCIĄGA JEST UZALEŻNIONA NADWYŻKA LUB NIE. JAK FACET ZA JUMA KASĘ TO REKLAMACJA JEST BEZPODSTAWNA- MONITORING NIE WIDZIAŁ ILE..I TAK CIĘ ROBIĄ W BALONA :/ LUDZIE DLA MNIE TO SĄ OSZUŚCI I NIE TYLKO W mBANKU ALE WE WSZYSTKICH WPŁATOMATACH DOCHODZI DO TAKICH INCYDENTÓW
bro24 / 31.63.119.* / 2012-09-04 12:07
Czekam od kilku dni, zżarł mi 2000 zł, które miałam wpłacić na szkołę. Wykreślono mnie z listy studentów - ich to nie interesuje. Jeżeli uda mi się odzyskać pieniądze , to zrywam z nimi. Wolę pieniądze trzymać w skarpecie.
.,. / 81.190.61.* / 2013-03-07 23:56

Wolę pieniądze trzymać w skarpecie.

Zawsze tak mówiłem.Przynajmniej mam gwarancję,że nikt mnie nie oszuka.
rraf / 46.113.36.* / 2013-03-02 01:52
To że jesteśmy okradani przez wpłatomaty to widze że norma,jednak nie zdawałem sobie z tego sprawy a w necie jest ogromna liczba oszukanych osób.Właśnie ja też padłem ofiarą tych złodziei z mBanku.Wpłaciłem kwotę 780zł.i dostałem jedynie kwitek Zadeklarowana kwota 780zł.AWARIA MODUŁU KASOWEGO,TRANSAKCJA DO WYJAŚNIENIA.Tradycją jest z tego co widzę oddawanie jakiejś części kwoty a to dlatego że jeśli posiadam kwitek czyli jakąś kwotę wpłaciłem,muszą ją zwrócić a reszta przepada a dokładnie ktoś sobie ją zabiera.To sprawa dla policji bo to złodziejstwo.Czekam na rozpatrzenie reklamacji ale już wiem że rezygnuję z usług mBanku.Nie polecam mBanku i Multi Banku.Uważajcie,nie wpłacajcie pieniędzy w ich wpłatomatach.
ALINA711 / 83.4.70.* / 2013-03-07 22:56
WSZYSCY PISZECIE ŻE BANK WAS OSZUKUJE BO WPŁATOMAT SIE ZACIOŁ, A DLACZEGO NIE NAPISZECIE PÓŻNIEJ PO ILU DNIACH ZWRÓCONE ZOSTAŁY PIENIĄDZE.PISZECIE P******* STRASZYCIE LUDZI ŻE NIE DOSTANOM SPOWROTEM SWOICH PIENIOĘDZY ALBO MNIEJSZĄ KWOTE TO BZDURY!NACZYTAŁAM SIĘ P****** OD WAS I TEŻ SIE BAŁAM ALE KASA ZOSTAŁA ZWRÓCONA W 5 DNI NA KONTO.PANIKE SIEJECIE W SIECI
No9r4malny6 / 176.109.165.* / 2013-07-16 20:04
Oooo tak cieszmy się, bo zablokowane na X dni pieniądze wróciły w całości. Raczy Pani żartować, czy pisanie tych bredni to obowiązek zawodowy? Bank liczy kasę za byle kopertę wysłaną do klienta, utrzymanie konta, kartę (niepotrzebne skreślić, w razie potrzeby dopisać). W przypadku zjedzenia gotówki przez wpłatomat mamy X dni bez pieniędzy + X minut spędzonych na dzwonieniu i dowiadywaniu się. Do tego konsekwencje za opóźnienia w planowanych przelewach (być może trudno to sobie wyobrazić, ale w wielu przypadkach po to się wpłaca pieniądze na konto). Proszę mi pokazać umowę z bankiem, gdzie mamy podane stawki odsetek i odszkodowań na wypadek takich wypadków. Jakoś jak nam się "zatnie" komputer i nie możemy zrobić w terminie przelewu np. ze spłatą kredytu, to bank jest tym zainteresowany niczym zeszłorocznym śniegiem i wali umowne oraz ustawowe odsetki.
EDI266 / 83.4.70.* / 2013-03-07 23:06
popieram słowa pani miałam podobny przypadek, poprostu piszą te bzdury żeby zaszkodzić bankom.ja rozumiem że to problem jak wpłatomat sie zatniei trzeba czekać na swoją kase, ale bez obaw do 7 dni wszystko jest załatwiane jak sie należy. osobiście polecam MBANK jest to jeden z najlepszych banków w POLSCE
MAJKA704 / 151.248.38.* / 2014-01-29 23:56
"do 7 dni wszystko jest załatwione"??? BZDURA!!! CZEKAM JUŻ DWA TYGODNIE! NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY MLINI CODZIENNIE PODAJĄ DŁUŻSZY TERMIN NA ZAŁATWIENIE REKLAMACJI!
.,. / 81.190.61.* / 2013-03-08 00:01
Zapomniałyście dzidzie,że pieniądze nie wpłynęły na konto w określonym czasie co wiąże się z pewnymi konsekwencjami.
nowa5000 / 212.67.135.* / 2011-09-16 13:58
Wpłatomat Multibanku-odradzam. Zżarło nam 5000 i mija właśnie 14 dzień a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Dzwonimy do banku oraz na infolinię, ale nikt nie potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Najczęściej odpowiadają, że regulaminowy termin rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni. Ciekawe jak zostanie rozpatrzona nasza reklamacja?! Należałoby powiesić taki wyciąg z regulaminu przy wpłatomacie, żeby stali klienci nie byli tak zdziwieni jak my. SUPER. Polecam leki uspokajające oraz dobrych znajomych, którzy mogą udzielić pożyczki na te 30 dni. Terminowo pobierają tylko raty kredytu ;)
Bernie / 109.243.241.* / 2011-08-07 12:49
Miałem podobny przypadek w czerwcu z wpłatomatem mBanku. Wpłatomat rozerwał mi jeden banknot 100 zł.( próbowałem wpłacić 1000 zł.) po czym wyświetlił, że OPERACJA ZAKOŃCZONA NIEPOWODZENIEM. Całe szczęście, że banknot nie był rozerwany całkowicie i udało mi się dokonać wpłaty gotówkowej w innym banku a następnie przesłać pieniądze na swoje konto w mBanku. Coś musi być na rzeczy, bo na stronie mBanku widziałem później reklamę, że większe kwoty można bezprowizyjnie wpłacać i wypłacać w placówkach Multibanku.
.prorok. / 81.190.72.* / 2011-08-03 23:48
Coś mnie się zdaje , biorąc pod uwagę długi okres rozpatrywania reklamacji,że te awarie albo są celowe albo jest mBankowi na rękę taka sytuacja...skoro nie spieszy im się w wyjaśnianiu dziwnej sprawy .
W P / 77.237.16.* / 2011-08-03 23:20
Do dnia wczorajszego też byłem zadowolony z współpracy z mBankiem. Zadowolenie się skończyło jak wpłatomat zjadł mi kasę która wpłacałem na konto żeby zapłacić przelewem za wycieczkę. Dostałem informację że reklamacja będzie rozpatrzona w trybie przyspieszonym tj. 7 dni. Ale sprawa może się wydłużyć do 30 dni. Co mi po tym jak potrzebuję swoich pieniędzy już teraz. I tak na dobrą sprawę nie ważne na co ich potrzebuję. Są moje i powinny być na koncie albo u mnie w ręku! Ciekawe jak mi to zrekompensują i jak ma się do tego prawo.
Kacper01 / 2011-04-07 14:23
Ja z mbankiem nie mam złych doświadczeń, wręcz przeciwnie jestem zadowolony!!
Luckii / 89.79.150.* / 2009-05-06 17:52
Witam wszystkich poszkodowanych przez wpłatomaty mBanku - od wczoraj ja też do tego licznego grona należę. "Mój" wpłatomat nie poradził sobie z dwoma banknotami o różnych nominałach - standardowe info "BŁĄD MODUŁU KASOWEGO", a na druku "OPERACJA ZAKOŃCZONA NIEPOWODZENIEM"! Czas złożenia reklamacji przez telefon 15 minut i kolejne 10 dni na jej rozpatrzenie, a w sytuacjach trudnych czas ten może ulec wydłużeniu :-] Jak na nowego Klienta mBanku (niespełna miesięczny staż) słabo się starają i dbają o swój wizerunek w kwestii gotówkowych wpłat. Na mLinii Pani mi powiedziała, że to dość częsty przypadek i nie jestem w tej kwestii osamotniony (przynajmniej szczera była i jak widać z niniejszego forum, powiedziała to od serca) ;-) Powinni te zżeromaty zamienić na punkty kasowe w Centrach Finansowych i mKioskach - 100 razy byłoby to lepsze dla ich klientów!!! Więc teraz najlepszym sposobem (rozważanym nie tylko ze mną po moich konsultacjach ze znajomymi klientami mBanku) będzie wpłacanie na konto oszczędnościowe gotówki posiadane w każdym innym banku niż mBank i wykorzystując jeden darmowy przelew w miesiącu, dokonywać przelewu na rachunek w mBanku - sposób bezpieczny i mało stresujący w porównaniu ze "zjedzeniem" przez wpłatomat kilku "klocków" ;-)
do początku nowsze
1 2
skomentuj

Najnowsze wpisy