Medycyna precyzyjna jest nowatorskim podejściem do leczenia. To rewolucyjna zmiana w podejściu do opieki zdrowotnej – oznacza odejście od zastosowania jednego leku dla wszystkich pacjentów i skoncentrowanie się na tzw. terapii celowanej, poprawiającej efekty leczenia i redukującej ryzyko działań niepożądanych.
W kilka lat zbudowali światowy hub technologiczny, w którym centra R&D otwierają tacy giganci jak Alibaba czy Citibank. DBS, największy bank w kraju to jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych na świecie. Szef technologii w pionie detalicznym banku DBS oraz adiunkt na Narodowym Uniwersytecie Singapuru, Sonia Wędrychowicz będzie w czerwcu gościem krakowskiego Impactu.
Sophia, humanoidalny robot obdarzony sztuczną inteligencją, po raz pierwszy przyjedzie do naszego kraju. Będzie jednym z 250 speakerów z całego świata, którzy 13 - 14 czerwca wystąpią na kongresie Impact’18 w Krakowie.
Biznes wydaje się bardzo lukratywny, przyszłościowy. Na zachodzie dynamicznie się rozwija i wydaje się być relatywnie prosty. Tak naprawdę bariera wejścia jest bardzo duża - mówi money.pl prezeska Frisco.pl Katarzyna Kazior. Jak dodaje, bardzo dużo kosztuje pozyskanie klientów. Uważa, też że Biedronki internetowe raczej zaoferują odbiór zakupów w sklepie niż dostawę pod drzwi.
W Polsce marnowano miliardy złotych na badania, które prowadziły znikąd donikąd. - Polski podatnik finansuje zakupy, które z założenia odwracają się od polskich produktów innowacyjnych - mówi w rozmowie z money.pl prof. Maciej Chorowski, nowy dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. I opowiada, czego polscy politycy powinni się wstydzić.
- Ciągle gdzieś w mentalności ludzi jest to, że te zakupy w internecie są droższe, ale zachęcam klientów do porównania rzeczywistych cen - mówi money.pl Katarzyna Kazior, szefowa Frisco.pl. Jak dodaje, niższe ceny to efekt między innymi współpracy z Eurocashem, który w zeszłym roku kupił mniejszościowy pakiet akcji spółki.
W najbliższych latach zatruwające powietrze autobusy jeżdżące po polskich metropoliach mają być zastąpione przez przyjazne dla środowiska autobusy elektryczne. Zgodnie z założeniami rządowego programu wspierania elektromobilności idealnie byłoby gdyby były to w pełni polskie pojazdy.
- Żyjemy w kraju, który nie zdążył jeszcze nadrobić zaległości wynikających z okresu braku niepodległości i bycia w wielkim zacofanym obozie - mówi money.pl Anna Streżyńska, minister cyfryzacji.
Chcemy, by Aeromobil trafił na rynek w 2017, może w 2018 r. - mówi money.pl Martin Bruncko, były minister ds. innowacji w rządzie Słowacji, a dziś inwestor i dyrektor finansowy słowackiej spółki Aeromobil.