Forum Polityka, aktualnościGospodarka

20 firm zainteresowanych budową górskiego odcinka S7

20 firm zainteresowanych budową górskiego odcinka S7

Wyświetlaj:
Aluś / 155.133.14.* / 2015-03-05 20:18
-Musolini i Hitler robili to świetnie prawie 100 lat temu.- Wstyd , że Polacy tego tak długo się uczą.
polus2 / 70.30.10.* / 2015-03-05 20:11
Hahahah.. juz wszystko wiadomo dlaczego az 20 firm startuje... no bo mozna podac niska cene za wykonanie pracy...zabrac kase... potem zbankrutowac... I cieszyc sie pelnymi kieszeniam bez jakichkolwiek konswkwencji!!
Tez bym sie zglosil!!!
asasa / 89.65.207.* / 2015-03-05 20:11
Te firmy działają tak, że ktoś kto ma kasę bierze podwykonawców i wygrywa projekt za dumpingową cenę !
slawo999 / 46.127.84.* / 2015-03-05 20:01
Do zakopca jeszcze daleko. Ciekawe czy dozyjemy tego momentu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
pawlinho / 95.49.255.* / 2015-03-05 20:44
Dokladnie co z tego, ze tu szybko pojedziemy skoro przed zakopcem odstoimy 3 razy tyle?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
rika48 / 83.28.226.* / 2015-03-05 19:58
Niech ktoś mi wytłumaczy "najkrótszy termin 54 miesiące" ? Dlaczego z góry odrzucacie możliwe ofert firm, które chciałyby wybudować to w np., 40 miesięcy? O co tu chodzi???
qaws / 93.105.179.* / 2015-03-05 19:52
Znają życie tunel pewnie mógłby mieć 1-1,5 km ale nasi drogowcy muszą poprowadzić wężykiem ,oni nie potrafią wybudować kawałka prostego odcinka drogi i to bez różnicy S , A czy kawałek mostu lub wiaduktu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
mały atom a duże bum / 31.61.129.* / 2015-03-05 19:49
Najtrudniejszy 2km tunel...Hm..W Słowacji jedzie się przez taki,który ma około 20km -pewnie kosmici go zbudowali...Niech polskie firmy odpuszczą sobie ,bo wyjdzie kaszanka tak jak przy tzw.autostradach ,czy tzw. obwodnicach z dwoma pasami naprzemiennie ,które miały umożliwić wyprzedzanie pojazdów ciężarowych lecz jest mały problem -pasy te są zbyt krótkie .I tu znowu odsyłam np. do Rumunii na drogę krajową E81 i niech się uczą jak buduje się takie drogi.Polscy specjalności drogowe to beznadziejna jakość [poza betonem s8] ,defraudacja środków,łapówkarstwo,ustawki przetargów,krótkowzroczność i wszystkie inne nieszczęśliwości jakim jest nasz [nie]rząd ,prezydent i mafia urzędników skarbowych .To wszystko i wiele innych skłania coraz więcej ludzi do ucieczki od tego przytułku dla niewolników jakim jest Polandia.
anka cyganka / 83.24.191.* / 2015-03-05 20:18
idioto, na slowacji nie ma takiego tunelu, lecz sie tumanie na glowę
swiatowy / 31.61.140.* / 2015-03-05 19:55
przestan tworzyc mity, najdzluszy tunel na slowacji =Tunel Branisko - tunel drogowy w ciągu autostrady D1 we wschodniej Słowacji. =Długość północnej nitki tunelu - 4822 m . a drugiejk nitki jeszcze nie zbudowali. chyba 5 km to nie to samo co 20?? jechalem tunelem w Szwajcari tunelem Świętego Gotarda i ma niecale 17kilometrow i byl dlugo najdluzszym w europie... teraz w norwegii chyba jest dluzszy.

wiec jak byles na wakacjach na slowacji to nie swiruj zes taki swiatowy tylko zastanow sie co piszesz i przestan krytykowac wsszystko dookola...
2037 rok News / 78.8.231.* / 2015-03-05 19:44
W tym miejscu gruzowiska przez 20 lat 20 największych korporacji budowlanych z całego świata budowało 2 kilometrowe największe arcydzieło kunsztu budowlano-finansowego w dziejach nowożytnej Europy, które niestety zawaliło się już po dwóch miesiącach zakończenia budowy.
Zond / 2.240.132.* / 2015-03-05 19:43
Kolejnych 20 kandydatów na upadlosc?
turbacz / 217.99.205.* / 2015-03-05 19:40
A gdzie tam do Nowego Targu, a gdzie do Zakopanego.. Za 20 lat może się doczekamy dwupasmówki pod Tatry- jeśli w ogóle będzie taka możliwość
quetros / 217.99.205.* / 2015-03-05 19:43
Już za 4 lata już za 4 lata Polska bedzie mistrzem Polski
an194 / 95.40.189.* / 2015-03-05 19:38
W Gdańsku jest maszyna do wiercenia tunelu, wierciła pod Martwą Wisłą... można ją wykorzystać
saam / 212.180.184.* / 2015-03-05 20:24
Najlepiej jakby wywierciła tunel z Gdańska do Zakopanego
Eh / 37.152.19.* / 2015-03-05 19:37
jak to kto? Włosi. Za czasów PO metro budują Włosi, terminal gazowy Włosi, platformę wiertniczą Orlenu - Włosi, pendolino - wiadomo. I szereg innych ich trefnych inwestycji - po drodze znane już firmy biorą w łapę - a Niesiołowski nic nie widzi w tym złego. Bo przecież są u władzy.
gggooooollll / 31.7.42.* / 2015-03-05 21:03
polskimi podwykonawcami ,który mają swoich podwykonawców pracujących na czarno
lox / 217.99.205.* / 2015-03-05 19:36
tamtejszych ludzi- drogi są poprowadzone tunelami przez góry i litą skałe, ile umocnień i zabezpieczeń. Tak samo zrobiona jest linia kolejowa- a to przecież nie za bogaty kraj byłej Jugosławii!.. A Polacy i ich podwykonawcy autostrady na nizinach nie potrafią zrobić w terminie, także z tunelem zejdzie im z 10 lat.
an194 / 95.40.189.* / 2015-03-05 19:36
wielkie "HALO" 2 km tunelu, w Norwegii na porządku dziennym są tunele pod górami i fiordami po kilkanaście km a najdłuższy 24 km. To było wyzwanie techniczne!
Sowa48 / 31.183.1.* / 2015-03-05 20:00
A ten najdłuższy 24 km kosztowal 1 mld Koron norweskich czyli ok 500 mln zł (110 lat temu). Fakt, że jest jedno jezdniowy po jednym pasie w każdym kierunku ale posiada trzy wyspy świetlne i wzdłuż niego biegnie niwiele mniejszy tunel wentylacyjny.
Byly budowlaniec / 65.240.194.* / 2015-03-05 19:28
Czyli kolejna firma splajtuje po tym "projekcie"

Najnowsze wpisy