Życzliwy
/ 88.220.125.* / 2008-10-28 11:21
OMIJAJCIE TO Z DALEKA!!!!!!
W 2007 roku kupiłem baterie wannowo-prysznicową CIFIAL TECHNO 465 ref: 31719. Po rozpoczęciu jej użytkowania stwierdziłem wadę.
Po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi firmy panu Robertowi Hołyszowi zostałem zlekceważony.
Po natarczywym nękaniu telefonami przedstawiciel stwierdził, że przyjedzie zobaczyć problem, ale jeśli stwierdzi że jest dobra zapłacę za wizytę.
W trakcie wizyty przedstawiciele poinformowali mnie, że „ciśnienie wody jest zbyt niskie”
a ja znów musiałem wydawać pieniądze na telefoniczne nękanie w dochodzenia swoich praw .
Po kolejnym miesiącu przyjechała ekipa serwisu wyjęta z programu „USTERKA”. Z dwóch zaworów posztukowali jeden i stwierdzili, że będzie działać.
NIESTETY ŻADNEJ POPRAWY!
W lipcu 2008 roku wywalczyłem wymianę baterii wanna-prysznic 465.
Obawiam się, że wkręcono mi baterię z ekspozycji sklepu a w niej zawór, z którego sztukowano mój za pierwszym razem.
NOWA BATERIA DZIAŁA NIEPRZEWIDYWALNIE – leje gdzie chce i jak chce!
W sierpniu pan Ivo Loureiro i Robert Hołysz znów przybyli aby ocenić skalę problemu.
Pan Ivo stwierdził, że bateria działa nieprawidłowo i jest to wina wadliwego produktu. Nadmienił, że po upływie dwóch tygodni usunie problem.
Po miesiącu gdy wreszcie dodzwoniłem się do firmy powiedziano mi że:
BATERIA JEST OK. I BASTA !– firma tak stwierdziła.
A ŻE LEJE JAK CZHCE I GDZIE CHCE to wina ciśnienia wody.
TYM RAZEM JEST ZBYT WYSOKIE!
TO JAKAS PARANOJA!!!
STANOWCZO ODRADZAM FIRME, JEJ PRODUKTY I PRZEDSTAWICIELI.
OMIJAJCIE TO Z DALEKA!!!!!!