Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Będą kolejne podwyżki płac w służbie zdrowia?

Będą kolejne podwyżki płac w służbie zdrowia?

Wyświetlaj:
personel średni / 83.26.140.* / 2007-02-19 09:18
Pracuję w słuzbie zdrowia od 10 lat.Ostatnia podwyżka, ktorą otrzymałam w październiku to maja druga przez te lata i to nie 30% jak wszyscy komentuja tylko 30 zł. do podstawy by mieć minimalną płacę w służbie zdrowia czyli 1073 zł z dodatkiem stażowym ( ukończylam studia!! za swoje pieniądze). Kto dostal podwyżkę to dostał. Czy to przyciąga do pracy w naszej służbie zdroiwa nie!!!! Zamierzam wyjechać (został mi jeden semestr). Szkoda, że Minister Zdrowia nie wie jak przyznawane są podwyżki Te 30 %!!
ten jeden z bandy / 78.8.71.* / 2008-01-05 20:47
Ten artykuł pochodzi z 15 02 2007, no i co?????
Dzis mamy 05 01 2008 i nic sie nie zmieniło.
Bo sie nie zmieni.
Bo ministerstwo zdrowia wie co robi.BO NIC NIE ROBI.
Był Lapiński,Religa,teraz Kopacz.
Z zasady maja dwie lewe rece do roboty.
Skomentuję ponownie za trzy lata.
Basia Hanarz / 62.233.183.* / 2007-09-28 15:02
Kochana całkiem Cię popieram w tym co mówisz. Ja też kończę studia mgr, licencjat już mam. niestety wczoraj dowiedziałam się że będą podwyżki ale my stare piel po dorobionym licencjacie dostaniemy w nagrode za nauke o 100 zł mniej niż pozostałe panie piel, chcą żeby zarabiać tyle samo co one. Święta prawda że debilami się łatwiej kieruje, my jednak uczące się , się buntujemy bo nikt nie zdaje sobie sprawy co to znaczy studiować ,pracować, miec na głowie dom, dzieci itp. Pracodawcy to na ręke kasa zostanie dla niego w kieszeni. Gnoje kradną i nic im za to nie grozi !!!
WŚCIEKŁY / 89.174.238.* / 2007-02-27 18:02