kingee
/ 46.22.174.* / 2014-08-11 14:26
Założyłam w BGŻ Optima konto oszczędnościowe, aktywuje się je za pomocą maila, smsa i numeru klienta, który wysyłają pocztą tradycyjną.
Maila nie otrzymałam i konta uruchomić się nie da. Po dwóch telefonach na infolinie dowiedziałam się wreszcie, że yahoo na którym mam skrzynkę mailową odbija maile BGŻ. Szkoda wielka, że nikt nie raczył mnie o tym poinformować, co więcej dopiero drugi konsultant o tym wiedział!
Poprosiłam o zmianę adresu mailowego do korespondencji poprzez infolinię, niestety zgłoszenie nie mogło zostać przyjęte, bo było ok.19 i z jakiegoś powodu to jest już za późno, mimo, że infolinia działa do 22.
Zgłoszenie przyjęto o 10 rano w poniedziałek(dziś) i nadal czekam na tego nieszczęsnego maila (mają czas do 17.30, aby go wysłać). Nie chcę zapeszać, ale mam przeczucie, że to nie koniec przeszkód.