Był, dlatego nic nowego właściwie nie można napisać.
Może być wszystko, co :
- podatnik rzeczywiście sfinansował
- co ma bezpośredni związek ze źródłem przychodów i samymi przychodami, a już na pewno niezbędne
- co jest odpowiednio udokumentowane
Na tej liście zwróciłby uwagę na:
1) te materiały budowlane.
Pamiętaj, że lokal jest użyczony, jest więc obcym środkiem trwałym. Znaczenie ma to, czy mówimy o remoncie czy o adaptacji/ulepszeniu i wartości tych prac. Bo pojawia się kwestia np. amortyzacji.
Int.ind. na ten temat :
Izba Skarbowa w Gdańsku,2007.11.14,BI/4117-0007/07/IS
2) studia - to zależy jakie te usługi biurowe obecnie i w przyszłości
3) wyjazdy - jak wyżej od rodzaju usług biurowych, nie każde wymagają takich 'delegacji', co jeśli nie będzie w ogóle kontrahentów spoza miasta prowadzenia DG ....
4) bilet komunikacji- jak wyżej- jest potrzeba przemieszczania się, inna lokalizacji siedziby i zamieszkania, albo spotkania na mieście ?