Forum Forum inwestycyjneFundusze

co zrobić z euro ?

co zrobić z euro ?

more21 / 2011-09-12 01:25
Witam, zacznę od tego że jestem zielony o tym temacie i proszę o rade... posiadam 10tys euro zakupione po kursie 4.7 zł. Pogodziłem się z tym że mogę tego nie odrobić (widząc kryzys w kolejnych Państwach) ale kiedy warto je zamienić żeby stracić jak najmniej ? nie będę potrzebował tych pieniędzy w najbliższym czasie. Czy opłaca się czekać aż w Polsce będzie waluta euro ? Z tego co wyczytałem może nie dojść do wprowadzenia euro w Polsce. Proszę napisać na przykładzie innych Państw czy opłacało się mieć np na Ukrainie euro zakupione wcześniej czy lepiej zakupić w momencie wprowadzenia euro ?
Proszę o wskazówki co warto teraz zrobić ??
Wyświetlaj:
Kamil66 / 83.29.214.* / 2011-09-12 19:51
Niestety co chwila coś wychodzi ze strefy euro. Nic się na to nie poradzi. Ale na rynki wróci hossa, waluty też zarobią. Tak myślę.
more21 / 2011-09-12 23:20
to są tylko przypuszczenia czy może analizujesz rynek i coś wiesz na ten temat ?
w jaki sposób ma być hossa skoro jest kryzys w strefie euro ? może ktoś wyjaśnić ?
more21 / 2011-09-12 11:48
Możecie rozpisać się skąd takie dane podajecie ? rząd również może "celować" po niższym kursie... ale jak to jest na przykładzie innych krajów czy opłaca się mieć wprowadzaną walutę wcześniej zakupioną czy lepiej kupować później ? i czy nie lepiej sprzedać teraz po kursie ok 4.22 i nadrobić sobie gdy spadnie i kupić jeszcze raz ? choć przyznam że wole sprzedać raz i dać sobie spokój z takimi zakupami...
I w jaki sposób może być kurs euro powyżej 4.7 skoro kolejne państwa będą przechodzić kryzys...
nobody1 / 89.77.72.* / 2011-09-12 09:46
strzelam że u nas euro będzie wprowadzane po 4.3 zł jeśli tak celuje rząd.
door / 83.12.255.* / 2011-09-12 01:46
czekaj.

Jeszcze będzie powyżej 4,7.
more21 / 2011-09-13 00:30
door masz jakąś wiedzę na ten temat czy to tylko przypuszczenia albo szczał ?