Forum Forum inwestycyjneFundusze

czy oby dobrze to sobie wymyslilam ??

czy oby dobrze to sobie wymyslilam ??

martucha / 70.107.208.* / 2007-09-19 03:25
witam,
jestem studentka i drugi rok z rzedu bede wracala z wakacji z sumka kolo 20 tys .
rok temu zainwestowlaam pieniazki w Arke i wszystko ladnie pieknie, ale jakos w tym roku sie boje. pieniedzy na razie nie potrzebuje, i mysle ze przez najblizsze 5 lat nie bede ich potrzebowac.
moj pomysl na zagospodarowanie tegorocznych srodkow to:
1. 30% w akcyjny fundusz
2. 30% w zagraniczny
3. 20% w zrownowazony
4. 20% stabilnego wzrostu

nie mam jeszcze wybranych faforytow w poszczegolnych kategoriach, ale oczywsic eprzeanalizuje rankigi dlugoterminowe dokladnie.
mam tylko pytanie czy cala idea jest dobra ?? czy moze odpuscic sobie 3 i 4 pozycje i podzielic na pol zrow/akcyj ??
mam duuuuuzo czasu i na pewno jest to inwestycja dluuuuugoterminowa.

pozdrawiam
m.
Wyświetlaj:
jowa / 213.77.7.* / 2007-09-20 14:12
skoro tak się boisz o swoje pieniądze to może kup sobie jakiś produkt sktukturyzowany tzn. fundusz z gwarantowanym kapitałem; najczęściej są to długoterminowe (4-5lat) fundusze działające na rynkach zagranicznych, a co roku wypłacają Ci zysk
rybka121 / 70.107.208.* / 2007-09-20 06:40
dziekuje wszystkim za posty :)
ale im dluzej to wszytsko czytam (wiadomosci, artykuly, nowinki) tymabrdziej boje sie cokolwiek z ta kaska zrobic. czy to jest tak ze jak bedzie recesja to wszystko straszliwie spadnie ?? i ile cos takigo moze trwac ??
czytajac wasze rady dochodze do wniosku ze najlepiej bedzie zainwestowac 50% w bezpieczne srodk ( mysle to o f.stabilnego wzrstu/obligacji/lokacie) a kolejne 50% zaszalec hehe i wladowac w cos bardije ryzykownego
generalnie jestem rozbita po calosci, bo tak czy siak cos trzeba z tym fantem zrobic, bo trzymanie kaski w domu ZUPELNIE odpada :)

pozdrawiam i czekam na ciag dalszy rad :)
new_rejs. / 212.76.37.* / 2007-09-19 22:37
Mój pomysł na zainwestowanie Twoich oszczędności: