dolar

skomentuj
klubi / 209.198.203.* / 2006-05-03 17:47
Witam !
pracuje w stanach od 4 miesiecy.
mam pytanko, czy ktos moze wyjasnic mi na maila dlaczego dolar w przeciagu tak krotkiego czasu tak mocno oslabl. przeciez to jest nie normalne.! Spekulacje rzadowe ?
Prosze o info na maila : klubi1@wp.pl , Pozdrawiam, Kuba
Wyświetlaj:
bcd / 216.58.13.* / 2006-10-20 04:13
Gospodarka USA gwaltownie siada.Ogromny deficyt w handlu z Chinami z ktorych import powoduje ze ludzie traca dobrze platne zatrudnienie w zamykanych fabrykach ktore wynosza sie do Chin.Ich miejsce zajmuja niskoplatne stanowiska pracy w sektorze uslug.Wojna w Iraku i Afganistanie rujnuje budzet .Aby to wszystko jeszcze sie trzymalo kupy wlasnie rzad amerykanski " zadbal" o slabosc waluty.
dust / 64.131.252.* / 2006-08-05 06:45
tez tego nie rozumiem ...jak swoja wyplate przleiczam to mnie szlag trafia...i jaki w tym sens.

taki ze ropa jest juz bardzo droga...i zeby Polska jakos jeszcze egzystowala trzeba trzymac dolara slabego...i tyle.

Trzeba gdzies do Europy sp...lac
skomentuj

Najnowsze wpisy