Firmy oszukują w fałszywych blogach
Money.pl
/ 2007-06-11 10:56
glooton
/ 193.0.242.* / 2007-06-14 10:52
tak tez uwazam ze nie jest to niczym nowym,zwazywszy na to ze powszechne formy podswiadomej reklamy zaczynaja sie wyczerpywac...marketing jest dzialem kreatywnym do pozyskiwania klientow...nie widze w tym nic dziwnego.....zwazywszy na to ze wystarczy zaplacic znanej osobie by swoja twarza propagowala dany produkt a ludzie przyczyniaja sie do % wzrostu zapotrzebowania na taki produkt to wszystkie kanaly dotarcia do klienta sa dobre...
Artykuł nie odkrywa Ameryki. Zyjemy w swiecie fikcji i public relations – to oczywiste. Jak naiwnym trzeba być aby wierzyć, że korporacja mogłaby nie zainteresować się możliwością wykorzystania blogów do celów reklamowych. Można by to określić to nawet jako przejaw ignorancji ze strony marketingu i PR-u. Korporacje to instytucje bezwzględnie i bezkarnie wykorzystujące każdą możliwość do zwiększenia zysków. Taką filozofię życia stworzyliśmy i taką filozofię propagujemy.
R35
/ 77.253.15.* / 2007-06-11 13:42
Świetnie powiedziane - nic dodać nic ująć. :) Widać, że pisał to człowiek świadomy...