Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

GPW: Korekty ciąg dalszy?

GPW: Korekty ciąg dalszy?

Money.pl / 2009-04-28 06:49
Komentarze do wiadomości: GPW: Korekty ciąg dalszy?.
Wyświetlaj:
Aero X / 83.7.91.* / 2009-04-28 20:52
Witam wieczorkiem.
Ponowna próba przebicia przez S&P500 oporu na 875 pkt, jeśli będzie nieudana może spowodować zwałę.
Jeśli się powiedzie trzeba będzie myśleć ponownie o kupnie akcji i L na dłużej - nie tylko na DT.
FW20M09 jeśli przebije 1681 pkt, nie powinno mieć problemu z powrotem powyżej 1720 pkt - w optymistycznej wersji.
Wersja pesymistyczna - zejście poniżej 1634 pkt będzie sygnałem spadku o ok 100 pkt.

Jak zwykle ok godziny 10 zastanowię się co zrobić i nie omieszkam o tym poinformować szanownych uczestników Forum.
dwas / 89.230.202.* / 2009-04-28 21:16
czekamy jutro zatem
jednak chic-hot i longu mieli racje z tym podciaganiem po s-ki
_Borys_ / 2009-04-28 21:14 / portfel / Tysiącznik na forum
Cześć AreoX, ty mnie napisz lepiej do jakiego poziomu wzrośnie, no a jak nie masz nic przeciwko to jeszcze napisał byś kiedy.
pozdro:)
Aero X / 83.7.91.* / 2009-04-28 21:28
Teraz niepewne czasy, no a w konsolidacji trzeba być uważnym - dlatego zamykam wszystkie pozycje teraz w ciągu dnia i zostaję w gotówce 100%.

A co do wzrostów to jeśli wig20 przeszedłby (optymistyczna wersja) 1800 pkt to kolejny znaczny opór w okolicach 1900 pkt, ale kto wie, czy wcześniej nie będziemy testować dna bessy.

To tak pokrótce. Ostrożnym trzeba być i jedno czego jestem pewien, że gdy dojdzie do testowania dna bessy to wtedy trzeba mocno ale to naprawdę mocno ładować się w akcje w celach inwestycyjnych a nie spekulacyjnych.
Mieczyslaw / 2009-04-28 21:17 / Uznany Gracz Giełdowy
ja mimo ze w papierach widze mozliwosc zejscia ponizej 1500 , wtedy zakupy
Aero X / 83.7.91.* / 2009-04-28 21:29
Dokładnie.
vox / 2009-04-28 20:46 / Zaklinacz Deszczu
BYKI DO BOJU!
dzisiaj USA +2%
po dobrych danych z CHRYSLERA!
vox / 2009-04-28 20:47 / Zaklinacz Deszczu
czas na MEGA HOSSE!
pociąg dzisiaj dał szansę spoznialskim,
lecz od jutra RAKIETA!
JB / 2009-04-28 21:33
Bezrobotni szyny ukradli i się wykolei.
zbig$ / 2009-04-28 21:19 / Uznany gracz - weteran 93/94
no nie wiem nie wiem, pisalem juz wielokrotnie o braniu "tanich" akcji...
a dzis mozna bylo je brac garsciami do woli
vox / 2009-04-28 20:47 / Zaklinacz Deszczu
koniec PROMOCJI!
Longterm / 2009-04-28 20:28 / Mostek Zwyciężymy!
tracę barzo szybko pazury i wypada mi ta gruba sierść...wyrastają znowu rogi i ogon...
Mieczyslaw / 2009-04-28 20:34 / Uznany Gracz Giełdowy
wykorzystaj tem swinski kryzys zeby dobrze kupic, bo to moze byc juz ostatnia szansa
JB / 2009-04-28 21:31
Mistrzowska dystrybucja... wiedzieli, że jak zaczną sypać to musi stanieć... i będzie rzeźnia... więc zrobili w mediach pandemię, żeby drobni inwestorzy potraktowali ją jak okazję na tanie zakupy... teraz gruby sypie, drobni zbierają... a później rzeźnia.
_Borys_ / 2009-04-28 20:49 / portfel / Tysiącznik na forum
Z tą ostatnią to może przesada, :) ale wolnej gotówki po dzisiejszym dniu zostało mi coś ok 18 pln.
niknejm niezalogowany / 91.203.96.* / 2009-04-28 22:36
Na hotdoga i cole starczy. ;-)
Longterm / 2009-04-28 20:39 / Mostek Zwyciężymy!
Mieciu o co ja myslisz dzisiaj robiłem cały dzień?
Mieczyslaw / 2009-04-28 21:12 / Uznany Gracz Giełdowy
ja sie narazie wstrzymuje , czekam na dalszy roxzwoj wypadkow
szymon / 2009-04-28 20:44 / Uznany Gracz Giełdowy
przeciesz w srednim terminie glosiles krach ? co z nim, juz byl ?
Longterm / 2009-04-28 21:05 / Mostek Zwyciężymy!
na moim blogu opisałem już na początku roku że przewiduje 1000 na s&p i 2000 na wig20 a że droga będzie wyboista to chyba każdy wiedział...ale i tak nie unikniemy niższych poziomów niż obecne pod koniec roku...
Beesssior / 83.30.194.* / 2009-04-28 21:12
Long jeszcze dzisiaj sierść Ci wyrośnie :)
Longterm / 2009-04-28 21:05 / Mostek Zwyciężymy!
na moim blogu opisałem już na początku roku że przewiduje 1000 na s&p i 2000 na wig20 a że droga będzie wyboista to chyba każdy wiedział...ale i tak nie unikniemy niższych poziomów niż obecne pod koniec roku...
Fitter / 2009-04-28 20:49 / portfel / Tysiącznik na forum
naganiał ulice, biednych emerytów żeby sprzedawali, a sam po taniości kupował
szymon / 2009-04-28 20:48 / Uznany Gracz Giełdowy
aaaa przeciez :)
Fitter / 2009-04-28 20:30 / portfel / Tysiącznik na forum
miałeś skończyć z tym ziółkami
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 20:32
to coś bardziej twardego niz ziółka
Amigo11 / 2009-04-28 20:34 / SAMA PRAWDA
Szałwia wieszcza może
Longterm / 2009-04-28 20:33 / Mostek Zwyciężymy!
pamiętasz Dr Jeckyll i Mr Hyde? mam podobny problem...
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 20:35
no...tylko czasy się zmieniły i wszystko się szybciej dzieje
amigo2 / 2009-04-28 20:29
z rogami to moze sie zgadze))))))
JB / 2009-04-28 20:21
Cars America Can't Live Without
Certain automobiles have become as ingrained into the country's psyche as apple pie and baseball, making them truly indispensible. What if some of them were to disappear?

Should Detroit's automakers be propped up or knocked down? With General Motors and Chrysler lapping up federal cash like it's soup at the poorhouse, the question sparks discussion on both sides of the debate. But even opponents of an auto industry bailout acknowledge what will be lost if these companies and brands go away — good middle-class jobs, for starters. America's industrial base, already weakened, would take another hit. In fact, GM recently announced it would sell or shutter the underperforming Saturn and Hummer brands by the end of this year.

Beyond the human and economic toll, we'd also lose cars. Sure, new models come and go, and always have. Few people shed a tear when the Pontiac Aztek or Ford Pinto were sent to that big scrap heap in the sky. Yet the automotive landscape wouldn't be the same without certain cars, those rides that created unforgettable memories and inspired fierce loyalty from their owners.

"Cars represent more than pure transportation for an awful lot of people," says McKeel Hagerty, chief executive officer of Hagerty Insurance, the nation's leading insurer of vintage and collector cars. "They're not just about mileage or sales numbers; they're about the culture and brands that are really important to us."

In March, Hagerty surveyed nearly 1,000 clients, asking them what American cars they wouldn't want to live without.

The highest-ranked model, the Chevrolet Corvette, comes as no surprise. Ever since its 1953 introduction, the Corvette has been the quintessential American sports car. "It's America's Ferrari," says Hagerty.

Other winners on the list include fun rides with knockout styling, heritage or both, such as the Ford Mustang, Chevrolet Camaro and Saturn Sky roadster; pickup trucks with irreplaceable utility, namely the Ford F-150 and Dodge Ram; critically acclaimed newer models such as the Cadillac CTS and Chrysler 300 sedans — all vehicles that spark pride and prove that Detroit, when it puts its mind to it, can compete with the best.

Whether you agree with them or not, here's our take on Hagerty's list of the top 10 vehicles that Americans simply can't live without.

Chevrolet Corvette
From the 430-horsepower basic 'Vette to the $105,000, 638 horsepower ZR1, this machine is arguably the best American sports car ever built. True Corvette connoisseurs treat their rides as part of the family, not just four-wheeled friends. When the 'Vette was introduced in 1953 it was an instant sensation. Original production models carried a $3,498 sticker price and all 300 were sold. But it didn't become a true favorite among car buffs until the classic Sting Rays emerged in the 1960s. (Did you know that "Sting Ray" was originally two words? It didn't become one until the '70s.) After suffering long fallow periods in the '70s and '80s, the Corvette roared back with the fifth-generation C5 model of 1997, and it's improved ever since. Today's Corvette can go toe-to-toe with the typical Ferrari — at a fraction of the price.

Ford Mustang
Celebrating its 45th anniversary, the Mustang is one of the most beloved rides on the road, and possibly the best value in the sports car market. Although Ford will probably never again sell 608,000 Mustangs in one year, as it did in 1966 when seemingly every American had to have one, the new 2010 model is sweet. The 'Stang's improved interior and handling, plus a bump to 315 horsepower for the V8 GT trim, come just in time for the Ford to take on its reborn rivals, the Dodge Challenger and Chevy Camaro.

Chrysler 300
Whenever you think Chrysler might be sunk it pulls a hot-selling rabbit out of its hat. The company that invented the minivan and cab-forward LH sedans made magic again with the 300, a sinister, chopped-roof sedan that dazzled buyers young and old, urban and suburban. It helps that the 300 is more than a pretty face: The slick-driving Chrysler benefits from extensive Mercedes-Benz technology, including a rear suspension borrowed from the E-Class sedan.

Ford F-150
Its unbroken 26-year streak as the nation's best-selling car or truck — easily whipping the Accord, Camry, whatever — speaks for itself: Americans love their pickups. All-new for 2009, the F-150 is as eager to please as ever, offering a dizzying range of choices in engines, cab layouts, bed lengths and more. With its class-leading capacity, user-friendly features and pleasant driving dynamics, the F-150 remains one of the easiest half-ton pickups to live with on an everyday basis. And with the wide range of available body styles, trim levels and equipment, you're sure to find one that meets your needs.

Dodge Ram
The bad boy on the block is now considered to be the best performin
max303 / 2009-04-28 20:23 / Pogromca naganiaczy i malkontentów
link do infa wystarczy
JB / 2009-04-28 20:27
Wiem, wiem... sorki, że chichoczę... ale to bardzo ważny tekst, pokazujący powagę sytuacji w USA.
max303 / 2009-04-28 20:45 / Pogromca naganiaczy i malkontentów
dwa zdania + link załatwiłyby sprawę
JB / 2009-04-28 20:22
Dodge Ram
The bad boy on the block is now considered to be the best performing pickup in the land as well. The all-new 2009 Ram, with its class-first independent rear suspension, simply rides and handles better than any current competitor. The optional 390-horsepower HEMI is a bit thirsty, but it's also the strongest V8 in the class. The Ram Box, with lockable storage hidden in the cargo bed's side, is another useful touch.

Dodge Challenger
Jump in a Challenger, fire up the HEMI V8 and you're suddenly starring in your own '70s cop show. The V6 version delivers all the styling and keeps the price in the low $20,000 range. For real muscle-car action and maximum value, the 340-horsepower R/T version is the smart choice, especially with the tire-squealing 6-speed manual transmission. For those with 40 grand to blow, the top-shelf SRT8 is stuffed with a larger 425-horsepower HEMI and other go-fast gear.

Chevrolet Camaro
On hiatus since 2002, the Camaro is back as an affordable 2010 model whose street-rebel style, affordable price and rock-steady performance — including a V6 that develops 304 horsepower and delivers a highway fuel-efficiency rating of 29 mpg — make up for ergonomic miscues, including a not-so-elegant plastic interior and blind spots in every direction. The Camaro V6 starts at a wallet-friendly $22,995. True enthusiasts will demand the faster and better-handling SS version. It's still a solid value at $30,995, borrowing a 426-horsepower 6.2-liter V8 from its big-sibling Corvette.

Saturn Sky
Saturn may well be crashing to earth, with GM looking to dump the brand that dared to be different. Ironically, the bad tidings come just as Saturn has assembled the best lineup in its short history, including the Aura sedan and Outlook crossover. Sun worshippers have the Sky convertible, whose slinky curves and open-air affordability — $28,265 to start — make it a keeper. "It's just an attention-grabbing and inexpensive car," Hagerty says. Though there are better drop-tops on the market, few are this cute.

Cadillac CTS
The CTS is the sleek symbol of Cadillac's ongoing revival, a Euro-style sport luxury sedan that's as comfortable in a valet line as it is on a twisty back road. "The Cadillac clearly resonated with enough serious car people to make the list," Hagerty says. The new second-generation model is dramatically improved, especially inside. Its luxurious interior is as pleasing and well-finished as a Lexus — but quieter. Then there's the CTS-V, the supercharged 556-horsepower version that spanked mighty BMW by setting the production-sedan lap record on Germany's fabled Nürburgring race course. It is the only domestic machine to truly compete with the top European and Japanese entry-level luxury cars.

Hummer
It's hard to say something nice about SUVs that are largely useless outside of a commando mission and that struggle to top 12 mpg. Although Hummer has become the poster child for excess, there's a lesson in seeing its name on this list: Standout styling and attitude will always resonate with some Americans, whether you're talking about a diminutive MINI Cooper or a massive 5,000-pound truck. Hummer's future is in serious doubt, however, as GM looks to dump the brand with no potential buyers in sight.
JB / 2009-04-28 20:22
USA stoją na progu swojego końca. Prawdziwi Amerykanie nie potrafią żyć bez swoich samochodów... i to nie jakiś badziewi popularnych w Europie, ale bez prawdziwych samochodów.

True Corvette connoisseurs treat their rides as part of the family, not just four-wheeled friends.
O proszę! Wiedzą, że samochód jest lepszy od kobiety.

Ford will probably never again sell 608,000 Mustangs in one year, as it did in 1966 when seemingly every American had to have one
Niestety. Ograniczenie prędkości zniszczyły ducha i gospodarkę prawdziwej Ameryki.
W 1973 wprowadzono restrykcyjne ograniczenie prędkości na autostradach do 55MPH(90km/h) co spowodowało recesję.
W 1987 po krachu na Wall Street, żeby przeciwdziałać recesji pdniesiono limit do 65MPH(110km/h).
W 1995 pozwolono rządą stanowym ustalać limity tak jak było przed 1973. Co spowodowało rekordową hossę.
Przed 1973 w Montanie i Nevadzie nie było ograniczeń prędkości. W 1995 Montana zniosła ograniczenia... niestety w 1999 rządowy reżim nakazał wprowadzenie ograniczenia do 75MPH... co oczywiście doprowadziło do kryzysu w gospodarce... kilka lat później gdy gospodarka zdołała się podnieść z szoku drastycznie zwiększyli ilośc fotoradaró... co doprowadziło do tego co mamy teraz.

I po cholerę marnują kasę na bailouty. Wystarczy zlikwidować ograniczenia prędkości i DJ poleci na 30tyś.
Longterm / 2009-04-28 20:27 / Mostek Zwyciężymy!
to logiczne bo szybciej jest się w punkcie docelowym przez co gospodarka dostaje dodatkowej stymulacji...dlatego potrzebne są jak najszybciej nam autostrady i mam nadzieję bez idiotycznych ograniczeń...
miki-lambo / 84.10.254.* / 2009-04-28 20:14
w związku ze zmianą obliczania i podawania wyników spółek przed nami informacje lepsze niż przewidywane. Giełda więc nie powinna spadać. Kłopot będzie gdy porównywane będą obecny kwartał z przyszłym (w obu kwartałach wyniki będą wyliczone wg tej samej optymistycznej metody). Gdy przyszły kwartał okaże się gorszy może byc zjazd na wig20 poniżej 1200 punktów
Longterm / 2009-04-28 20:09 / Mostek Zwyciężymy!
Amerykanie...ten naród zawsze mi imponował...oni nie przejmują się świńską grypą;) jest to tak naprawdę naród posklejany z nieudaczników z całego świata którzy za wszelką cenę chcą temu całemu światu coś udowodnić...zapytajwszy się Amerykanina "how are you?" choćby konał na łożu śmierci odpowie przynajmniej "Thanks I am fine"
max303 / 2009-04-28 20:14 / Pogromca naganiaczy i malkontentów
ale co tak naprawdę Ci znów nie pasuje ?(:-)))
Longterm / 2009-04-28 20:15 / Mostek Zwyciężymy!
mi? nic...mam nadzieję że zanim banki będą zmuszone do delewarowania pozycji pozabilansowych zrobią rajd na 1000 na s&p ale to raczej moje marzenia nic trzeźwy osąd
JB / 2009-04-28 20:12
Ale Brytyjczyk też zawsze powie "Thanks! Fine, and you?"... inaczej by wyszeł na niekulturalnego.. tak jak Polacy, którzy na tą formę grzecznościową potrafią się zacząć wyżalać.
Longterm / 2009-04-28 20:13 / Mostek Zwyciężymy!
podobno przeciętny Amerykanin przeciętnie 100 razy dziennie kłamie...chociażby z tym "I am fine thanx"...
JB / 2009-04-28 20:18
To jest forma grzecznościowa. To jest stary brytyjski zwyczaj.
Tak jak u nas mówi się "sto lat" czy "wszystkiego najlepszego" co nie koniecznie znaczy, że komuś tego życzymy.

A co do kłamstw to pewnie Amerykanki kłamią 200 razy dziennie i robią statystykę.
Longterm / 2009-04-28 20:14 / Mostek Zwyciężymy!
a Polak szczery do bólu się wypłacze, wyżali i nie trzyma w sobie przez co oszczędza na psychoterapeucie...
Longterm / 2009-04-28 20:11 / Mostek Zwyciężymy!
PS: GBP -2,10%

narobili najpiew paniki z tą grypą i stress testem banków i dzisiaj się już pod koniec pakowali i zabierali akcje od naszych w promocji
Fawelas / 2009-04-28 20:11 / portfel / "Jak Feniks z popiołów..."
Bull shit, nie pogrążaj sie w patosie.
Amigo11 / 2009-04-28 20:00 / SAMA PRAWDA
Przed sądem w Szczecinie rozpoczął się pierwszy w Polsce proces o homfobię – informują "Fakty" TVN.
"Fakty" ujawniły tylko imię mężczyzny, który pozwał do sądu swą sąsiadkę, po tym jak ta nazwała go w "pedałem" w lokalnym sklepie. Mężczyzna o imieniu Ryszard poczuł się obrażony i zażądał odszkodowania w wysokości 15 tysięcy złotych i publicznych przeprosin.
-----------
SIOK Koniec wolności w Polsce
JB / 2009-04-28 20:02
Jeszcze trochę i mnie jakaś kobieta pozwie za to co na forum wypisuję.
:O
issuer / 2009-04-28 19:47 / Tysiącznik na forum
kupować tpsa teraz jest najlepsza okazja!!!
czlowiek zalamka / 83.26.99.* / 2009-04-28 20:00
no nie wiem, dzis zadzwonili do mnie z tepsy i powiedzieli ze rozwiazuja ze mna umowe, jestem zalamany:/
issuer / 2009-04-28 19:26 / Tysiącznik na forum
warto kupować tpsa
ddar / 93.105.164.* / 2009-04-28 19:24
Świńska grypa w Polsce ?
http://wiadomosci.onet.pl/1960753,11,item.html
issuer / 2009-04-28 19:21 / Tysiącznik na forum
teraz jest dobry czas żeby nakupić tpsa
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 18:35
Unijna komisarz ds. zdrowia Andrulla Wasiliu uważa, że nie ma potrzeby wprowadzania formalnych ograniczeń dotyczących podróżowania w związku ze świńską grypą.

- Nie widzę powodu, by wprowadzać ograniczenia w podróżowaniu - powiedziała Wasiliu.
Wcześniej unijna komisarz zaznaczyła, że osobiście jest za unikaniem zbędnych podróży w regiony dotknięte świńską grypą.
Żadnych ograniczeń w podróżach, ani zamykania granic z powodu świńskiej grypy nie zaleca też Światowa Organizacja Zdrowia.Rzecznik WHO Gregory Hartl ocenił, że takie ograniczenia są nieefektywne, bo osoby zarażone mogą na lotniskach czy przy przekraczaniu granic nie wykazywać objawów choroby. Zalecił przy tym ostrożność podczas wszelkich podróży z i do rejonów, gdzie wystąpiła choroba.
szymon / 2009-04-28 18:40 / Uznany Gracz Giełdowy
sprawa jest prosta, nic szczegolnego sie teraz na swiecie nie dzieje, nie ma goracych tematow, grypa sie do tego nadaje, wiec media zrobily z tego wielka afere. Niech cos sie wydarzy i swinska grypa zniknie z ekranow, bo problem wydaje sie malo powazny.
ddar / 93.105.164.* / 2009-04-28 19:17
Zapodam linka http://wiadomosci.onet.pl/1960753,11,item.html
Dreszcze mnie przeszły po plecach ,gdyż jestem z Elbląga.
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 19:41
GDZIE JEST PRAWDA POWIEDZ MI

Polscy turyści nie rezygnują z wycieczek do Meksyku
Mimo ostrzeżeń polskiego MSZ oraz niepokojących sygnałów płynących z mediów związanych ze świńską grypą, polscy turyści nie rezygnują z wycieczek do Meksyku - podał Dziennik.

r e k l a m a

Biura podróży twierdzą, iż Polacy nawet na wieść o wirusie nie zamierzają wracać z Meksyku. Agata Połajewska z biura Destino Mexico powiedziała mediom, że na razie nikt z osób, które mają lecieć 8 maja do Meksyku nie zrezygnował z wyjazdu.
Traveligo i Easygo.pl poinformowały, że pomimo specyficznej sytuacji organizatorzy wycieczek do Meksyku nie wprowadzają żadnych zmian w terminach czy zasadach pobytu w tym kraju.
Amigo11 / 2009-04-28 19:42 / SAMA PRAWDA
Powinni im tego zabronić.
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 19:44
podobno noszenie gajerów z Bytomia źle wpływa na pracę mózgu- ale żeby az tak to się Amiko- nie spodziewałem:))
JB / 2009-04-28 20:00
Skoro ograniczają prędkości to czemu nie podróże?
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 20:31
co ma jedno do drugiego?
Amigo11 / 2009-04-28 18:43 / SAMA PRAWDA
Tak se tłumacz.
JB / 2009-04-28 18:46
Ale przecieżtak jest.
Ludzie boją się wszelkich niebezpieczeńst i wystarczy ich postraszyć i chętnierezygnują ze swoich praw.
Amigo11 / 2009-04-28 18:48 / SAMA PRAWDA
No ale nie wiesz czy to akurat DŻUMA XXI w. nie idzie.
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 18:51
jak będzie dżuma xxi to dowiesz się o niej jak beda dziesiątki tysiący umierały a rządom nawet brewka nie pyknie jak będa mówiły,że to nic takiego
Amigo11 / 2009-04-28 18:56 / SAMA PRAWDA
a skąd to wiesz?? może trzeba się zbierać !
JB / 2009-04-28 19:57
Ludzie zawsze umierali i zawsze będą umierali.
Nie ma co robić sensacji z gryp czy wypadków drogowych.
JB / 2009-04-28 20:01
Zależy jakie. Takie jak WWII to trochę przegika była... ale jak jakiś konflikt w stylu teg w Afganistanie to też szukanie sensacji.
flugo nielogo / 212.122.206.* / 2009-04-28 19:38

może trzeba się zbierać !

?
anonim_03 / 2009-04-28 18:43 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
taka grypa ma bardzo niebezpieczną dynamikę wykładniczą. "Ta" grypa, podobnie jak ptasia, chyba w 2004 r. ma fajną strukturę medialną (podobną do kryzysu …) w sumie nic się nie dzieje, ale mamy świadomość że pojutrze może być KŚJZ (koniec świata jaki znamy)
JB / 2009-04-28 18:09
Prezydent stanął w obronie kierowców.
Wiwat Prezyden!
Wiwat PiS!
Na pochybel popaprańcom tuska.

Prawdziwy kierowca głosuje tylko na PiS!
Amigo11 / 2009-04-28 18:44 / SAMA PRAWDA
a co się stało sie?
tomtay / 2009-04-28 18:55 / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
zniósł wszelkie ograniczenia na autostradach,
teraz będziesz deptał pedał ile fabryka dała,
tak że aż wycieraczki będą się zatrzymywały w miejscu :))
JB / 2009-04-28 17:49
Ken mówi o wzrostach po silnych spadkach, czyli będą bardzo silne spadki.
Teraz w USA na + jutro będzie Euforia wszyscy będą pakować się w akcje, futy w górę, a gruby weźmie Ski, jutro w USA spadki a pojutrze u nas rzeźnia.
pejsaty / 123.192.206.* / 2009-04-28 17:54
i tak powinni wszyscy myslec, brawo
wesmar / 2009-04-28 17:37
Inwestujacym w akcje KGHM na dlugo polecam zapoznac sie z tym dokumentem:
http://www.wesolowski.eu.org/rynek/zzppm.pdf - jest dosc swiezy. Ministerstwo i zarzad pieknie rzuca cyframi, ale fachowcy widzą to trochę inaczej. Kiedys kombinat się rozwijal jak domy Mateusza Birkuta, dzis sie rozwija w czesci prospektow i pseudo-projektow.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy