AAAAAAA398
/ 188.47.120.* / 2022-09-09 09:33
Nasza spółka od wielu lat korzysta z rejestratora firmy BLUETEK (na odcisk palca). System jest skomplikowany. W innej lokalizacji mamy inny rejestrator, który działa intuicyjnie i jest banalny, instrukcja obsługi mieści się na 3 stronach i można wszystko pobrać z biegu w 5 minut. Ten system jest bardzo trudny. Sytuacja tak się ułożyła, że właściciel znalazł się w szpitalu a księgowa kilka, która to zawsze pobierała kilka dni wcześniej została zwolniona i zabrała skonfigurowany laptop. Zadzwoniłam do firmy (zbliżał się termin wyliczeń wynagrodzeń) i pan od wsparcia technicznego był strasznie niemiły i powiedział, że jest instrukcja i żebym czytała instrukcję i nie zawracała mu głowy. Błagałam, żeby ze mną chwile porozmawiał i mi pomógł, bo taka jest sytuacja że pilnie muszę wygenerować raport do kadr, zeby wyliczyli ludziom wynagrodzenia - to zaczął się drzeć, ze ma spotkanie. Pytałam kiedy się skończy to powiedział że dziś nie będzie miał czasu, bo po spotkaniu ma czas wolny. . Rozłączył się, powiedział że może oddzwonić po 15-tym dniu miesiąca!!! Ja i mąż mamy firmy i nie rozumiem, jak firma z takim podejściem może w ogóle działać. To jest dla mnie czarna magia. Człowiek pracuje 20 godz w ciągu doby a ta firma ma podejście takie, ze ja gdybym miała takie to bym splajtowała po 2 miesiacach. Pomijając posiadanie klientów gdzieś, brak jakiejkolwiek empatii to jego zachowanie było po prostu chamskie. Sprzedać rejestrator i mieć gdzieś - oto logika. Pytam Pana czy odmawia mi wsparcia i proszę o numer telefonu do szefa, to mówi, że on jest szefem a telefon może mi podać tylko do swojej żony. TRAGEDIA! To jedna z najgorszych firm z jaką w życiu współpracowałam i jedyna na jaką wystawiam negatywną opinię w Internecie. Nie mam nigdy czasu na takie rzeczy ale zachowanie tej firmy jest tak wzburzające, że po przepłakaniu z bezradności 10 min stwierdzam, ze warto chyba ostrzec innych klientów przed nimi. Traktując mnie jak dziś muszą brać konsekwencję za to, że są oceniani jak oceniam.