Forum Forum dla firmKadry

Sposoby rozliczania czasu pracy

Sposoby rozliczania czasu pracy

skomentuj
Money.pl / 2010-03-25 18:25
Komentarze do wiadomości: Sposoby rozliczania czasu pracy.
Wyświetlaj:
zuza33 / 87.207.247.* / 2010-03-25 18:25
Jestem zatrudniona na umowe o prace na 3/4 etatu.
Pracujac 6 godzin przysługuje mi 15 minut przerwy.
Pracujac w niedzielę, przepracowuje 8 godzin i mam jedna przerwę.
Dwie godziny sa oddawane mi w innym dniu,czyli np. w poniedziałek pracuje 5 godzin i we wtorek 5 godzin więc nie przysługuje mi [rzerwa.
Nie wiem czy to jest ok.
Pracujac 8 godzin w niedziele mam jedna przerwe a powinnam miec chyba dwie.
Po drugie, w dniu nastepnym mimo ,ze odddane mi są dwei gdoziny za niedzielę , pracuje np 5 godzin wydaje mi sie ,ze powinnam miec przerwe w pracy, gdyz dwie godziny odpracowałam w niedziele -Suma sumarum oddajec mi np. w poniedziałek jedna godzine i przeptaracowujac pozostałe 5 , powinnam miec przerwę w pracy!!!
Moze jest ktoa ,kto mi to wyjasni? poprosze, bo uwazam ,ze pracodawca odrobine przesadził z tymi "cieciami" ze wzgledu na kryzys!
LENIWY / 217.98.85.* / 2010-03-26 06:54
Mozesz przyjsc do pracy i miec 4 przerwy po 20 minut i dodatkowo 5 telefonow od rodziny i znajomych , do tego co godzine 5 minutowa przerwa na ubikacje, oraz czas na rozruch przed praca oraz czas na zwolnienie tuz przd koncem pracy i do tego oczywiscie wynagrodzenie 100%
A zapomnialem dodac oczywiscie pod warunkiem za zalozysz wlasna dzialalnosc :) - ja chetnie tez sie zatrudnie u ciebie na takich warunkach zadzwon do mnie - 555 666- LENIWY.
zuza33 / 87.207.247.* / 2010-03-26 08:05
Jestes złosliwy LENIWY,chyba po cos ktos wymysla kodeks pracy!!!.
Najwidoczniej jestes jednym z pracodawców ,ktory siedziałby sobie wygodnie za biurkiem , oczywiscie wysilałby mózdzek aby interes firmy nie uległ w gruzach, tylko zastanawiam sie ,kiedy dojdzie do was wiadomosc, ze o dobrego pracownika jest trudno na rynku pracy, wiec chyba nalezałoby zadbac o to co sie ma ,
Nawiasem mówiac , naprawde jestes leniwy , jezeli chciałbys miec 4 przerwy po 20 minut, 5 telefonów od rodziny , co godzine , piecionminutową przerwe w pracy na jak to piszesz ubikacje( zreszta pracownik ma prawo wyjsc do tej jak to piszesz ubikacji, chyba ,ze funduje dodatkowe gacie na zmiane, gdyby pracownik w nie narobił !)Jezeli taka prace szukasz to ok , szukaj dalej, Ja chce tylko 15 minut na przerwe, ktora mi sie nalezy.
Kazdy kij ma dwa konce, w nieskonczonosc nie bedziecie sobie geby wycierac kryzysem i wymagac, w koncu staniece sami na bacznosc bez zadnej przerwy i bedziecie sie szeeeeeeroko usmiechac przez 8 godzin, podłaczeni do cewnika z odejsciem do zbiornika na uryne pod biurkiem, kasą , czy czym kolwiek.
Głupich nie sieja oni sie poprostu sami rodza , to wynik połaczenia genów- złych genów.....jestes tego przykładem LENIWY , zadzwon pod 555 777 moze jakisz psychiatra pomoze ci w pozytywnym podejsciu do zatrudnienia , bo teraz masz za duuuuze wymagania..jeszcze te 100% wypłaty wynagrodzenia za te p******* o jakich piszesz...zenada.......
milka020506 / 89.77.119.* / 2010-03-29 20:55
Pracodawca nie siedzi tylko przed biurkiem, nawet jeśli zatrudnia pracowników, ja pracuję na etacie a mąż ma firmę i wiem kto pracuje ciężej z nas dwojga, gdyby on pracował tylko godzin co ja to by mu nie wystarczyło na opłacenie ZUS-u, podatku dochodowego , VAT-u , czynszu i innych rachunków, nie mówię już wielkich zyskach. Musisz wiedzieć, że pracodawca to nie tylko prezes za biurkiem ale i ciężko pracujący zwykli ludzie, którzy prowadzą małe firmy i nawet nie mają prawa do urlopu czy zasiłku wychowawczego
skomentuj

Najnowsze wpisy