Forum Polityka, aktualnościPolityka

Lekarze wyszli na ulicę

Lekarze wyszli na ulicę

Money.pl / 2007-06-12 12:25
Komentarze do wiadomości: Lekarze wyszli na ulicę.
Wyświetlaj:
Ela1 / 83.27.105.* / 2007-06-13 09:03
Ludzie przestańcie krytykować tych lekarzy, niech zarabiają tysiące, przecież oni ratują życie ludzkie! Niech im w końcu zacznie zależeć na pracy!!!!!!!!!! Niech pacjęnta traktują jak małą bryłkę złota.
Buraki, którzy ciągle ich krytykuję, chyba nigdy nie byli poważnie chorzy, nigdy nie okazywali wdzięczności takiemu lekarzowi, który uratował komus rękę, nogę ............. uratowął dzieci z białaczki itp...........
DA-old / 195.225.71.* / 2007-06-13 00:02
A ja chcę zarabiać minimum jak Kulczyk. Dajcie mi kasę!!! Dajcie !!! Bo brakuje mi na glazurnika w moim malutkim domku o pow. 300mkw. Jestem biednym lekarzem, który zarabia marne grosze. Te 1500 zł nie pozwalają mi udokumentować moich przychodów i wykazać przed US, że pieniądze na dom zarobiłem uczciwie...
chirurg / 86.63.74.* / 2007-06-20 22:48
3 m-ce spędzam w szpitalu na samych dyżurach,dzieci moje ciągle pytają dlaczego mamo nie możesz z nami być na święta,na uroczystościach szkolnych czy rodzinnych,dlaczego mam pracować 450h na m-c,wyrabiajac roczną normę nadgodzin w ciagu kilku dni?ja jestem w stanie zastapić pania w sklepie,pana hydraulika czy panią księgową,ale operować ludzi i ich leczyć nie da sięopanować w tydzień,niech mnie pan zastąpi przy stole operacyjnym bądż w czasie badań endoskopowych-życzę powodzenia
morszczyk / 83.13.45.* / 2007-06-29 08:00
moja babcię przez kilka lat lekarze faszerowali psychotropami... tylko dlatego, że nikt nie zbadał jej poziomu cukru... okazało się, że od kilku lat miała ukrzycę, która wyniszczyła jej organizm. Dlatego ja lekarzynę w byle szpitalu również potrafiłbym zastąpić!
Mi osobiście ortopeda popsuł nogę przez zwykłe zaniedbanie. To równiez potrafiłbym zrobić! Inny lekarz infekcję bakteryjną skóry leczył jak uczulenie - to również potrafię.