Forum W wolnym czasieLifestyle

Literatura na licencje Maklera oraz...

Literatura na licencje Maklera oraz...

PotrzebujePomocy / 78.8.4.* / 2020-04-11 19:57
Cześć, jestem studentem 2 roku studiów, w przyszłym roku chciałbym przystąpić do egzaminu na MPW, chciałbym się zapytać czy polecacie może jakąś literaturę do nauki ? jakieś Must have?

Mam też kolejne pytanie, ponieważ studiuję ekonomię, zaocznię... na UWr, jestem na specjalizacji z prawem natomiast chcę iść na mgr na Finance - Chartered Financial Analyst (CFA) na dzienne w moim mieście, uczę się samemu przedmiotów finansowo-rachunkowoych bedacych na specjalizacji na ekonomii natomiast uznałem, że lepiej wykorzystam wydzial Prawa UWr z tą specjalizacją, planuje również studia podyplomowe w języku angielskim sgh/UE krk/wro.

Mam też problem ponieważ, przez 1,5 roku swoich studiów nie pracowałem - w sensie, 6miesięcy prowadziłem działalnośc e-commerce ale nie wiem czy chciałbym to wpisywać w cv zwłaszcza że nei za bardzo mi sie udało to pociągnąć po mimo wszelkich starań i nauki, sprzedałem na szczescie towar i na tym nie straciłem ani nie wyszedłem na 0. Kolejny rok az do teraz zajmuje się insturmentami finansowymi oraz kryptowalutami - utrzymuję sie z tego oraz odkładam pieniądze, oczywiście legalnie. Na studiach mialem przedmioty typu ; Giełdy w gospodarce, rynki finansowe - jakos to otworzyło bardziej oczy, inwestując / handlując walutmi wiele sie nauczyłem, znam analizy ekonomiczne, wskaźniki ekonomiczne - analizę ich, analize fundamentalną oraz techniczną itd. excel zaawansowany, python oraz sql na poziomie lekko ponad podstawowym, cos pomiedzy podstawa a średni. Bardzo się w to wciągnąłem i zajmuję się tym legalnie oczywiście i uczę się bardzo. Nawet jakiś czas temu wydrukowałem sobie listę zagadnień na egzamin na mgr na dzienne i się już zacząłem ich powoli uczyc po mimo ze jestem na 2 roku..

Na zaocznych inaczej wygląda sprawa z praktykami, więc to pominę.

Mam do was pytanie.