dyrektor polskiej firmy
/ 80.50.135.* / 2014-01-27 16:01
HIPOTETYCZNIE, ZE PRACOWNIK MA STANOWISKA KIEROWNIKA REGIONY, PRACODAWCA WYSYŁA GO W DELEGACJĘ, NP DO SZCZECINA, PRYWATNYM SAMOCHODEM, LECZ MA SIĘ STAWIĆ W SZCZECINIE O GODZINIE 8.00 O KTÓREJ NORMALNIE ROZPOCZYNA PRACĘ.
WIĘC WSIADA W SAMOCHÓD O GODZINIE 2 W NOCY, JEDZIE SZEŚĆ GODZIN, PRACUJE W SZCZECINIE, 9 GODZIN WRAZ Z PRZERWĄ, NASTĘPNIE WRACA DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA 6 GODZIN -> DOCIERA NA GODZINĘ 23 W NOCY, a jak sa zimowe warunki to na druga w nocy.. A NASTĘPNEGO DNIA MA SIĘ STAWIĆ W INNYM MIEŚCIE BLIZSZYM, I MUSI WYJŚĆ Z DOMU O GODZINIE 5, 6 RANO. ŻEBY DOJECHAC NA 8.00.
HIPOTETYCZNIE SYTUACJA POWTARZA SIĘ 3, 4 RAZY W TYGODNIU, EWENTUALNIE NIE WRACA DO DOMU, LECZ PO PRACY JEDZIE DO KOLEJNEGO MIASTA DO HOTELU, DOCIERAJĄC NA 12 W NOCY. CZY CZAS PRZEJAZDU KTÓRY JEST PO ZA NORMALNYMI GODZINAMI WLICZA SIĘ W CZAS PRACY? CZY PRZYSŁUGUJĄ ZA NIEGO NADGODZINY LUB MOZLIWOŚĆ ODEBRANIA WOLNEGO? JEŻELI PRACODAWCA NIE POZWALA ODBYWAC PODRÓŻY W CZASIE TRWANIA PRACY, A PRZED PRACA LUB PO NIEJ. PRACOWNIK NIE JEST KIEROWCA, JEŹDZI PRYWATNYM AUTEM, I ROZPISUJE DELEGACJE.