silver
/ .* / 2005-04-06 13:37
Netia powinna sie moze zastanowic nad technologia. 500 metrow od centrali na Poleczki nie sa w stanie swiadczyc uslug. A jesli juz, to chca calego budynku, zeby zwrocil sie koszt opiewajacy ponoc na 60tys. Trele morele.Kolejny przyklad, znowu nie tak daleko, 30km od stolycy. Reklamuja sie na kazdym rogu, pada pytanie, czy uda sie zestawic lacze internetowe. Znowu plama, centralka takiej opcji nie obsluguje. Szok.Nie wspomne juz o tym, ze handlowcy uzywaja okreslen "tepsa", probuja korupcji i ogolnie dziwnie sie zachowuja. Za to elektroniczna obsluga klienta najlepsza z calego peletonu. Lepiej od kolejarzy i energetykow, informacje trafiaja do wlasciwych osob.Republika bananowa jak zwykl mawiac Redaktor Mbewe. Jak na spolke gieldowa to nieco blado.