Daromir
/ 89.69.206.* / 2016-12-07 10:29
Z ostatnich doświadczeń z zakupem kompletu opon letnich do auta, gdzie 2 szt (przód) maja inny rozmiar niż 2szt (tył)twierdzę, że mimo potknięć, które każdy ma, Oponeo nie jest złe.
W w/w przypadku nie poradzili sobie, ale przyznali i wytłumaczyli dlaczego i mimo przysłania opon (różne daty (rok) produkcji) udało sie je oddać bez najmniejszego problemu (w zamówieniu wyraźnie wyspecyfikowałem, że warunkuje aby 4szt były z tego samego roku).
Kontakt był bardzo dobry.
Kupiłem u nich w ostatnich latach dużo kompletów opon (w sumie z 8 kompletów) i zdarzało się że pojedyncze opony były fabrycznie felerne. Ale nigdy nie było problemu z ich wymianą (kwestia tylko czasu, do 2-3 tyg. co jest zdecydowanie za dużo jak na opony).
Dla porównania 24opony.pl:
1. Potwierdzenie zamówienia nie zawiera szczegółowych danych o produkcie z katalogu. Bez umieszczenia więc w polu uwagi kluczowych informacji, nie ma pełnych danych o zamawianym towarze i możemy np. dostać opony z różniącym sie znacząco datą produkcji bez możliwości reklamacji.
2. kontakt w czasie sprzedaży słaby.
3. Logistyka dostawy słaba, na zasadach podobnych do oponeo niestety. Czyli przyjeżdżają opony w kolejności losowej i nigdy nie wiadomo czy komplet będzie sumarycznie taki jak oczekujemy w zamowieniu.
Niestety jest wszędzie podobnie, bo większośc tych firm korzysta z jakichś mniej lub bardziej wirtualnych magazynów i często nie widzi na oczy sprzedawanego towaru.
Strach pomysleć o ewentualnych reklamacjach. W oponeo chociaż ten element mam sprawdzony i mogę ich polecić, mimo, że czas reklamacji, szczególnie nowych opon jest czasem za długi.