Forum Forum inwestycyjneFundusze

nie wiem w co ulokować gotówkę

nie wiem w co ulokować gotówkę

kariolka / 77.89.65.* / 2007-09-19 17:33
po wycofaniu w lipcu z akcyjnych umieściłam całość środków na lokacie,teraz zastanawiam w jakich proporcjach zakupić fundusz obligacji i akcyjny,obawiam się głębszej korekty jeszcze w tym roku,jestem początkującym inwestorem:-) i każda rada będzie bardzo cenna
Wyświetlaj:
miki3d / 83.16.54.* / 2007-09-21 13:56
Moja żona inwestuje swoje oszczędności w przemysł tekstylny i kosmetyczny.
radziej / 2007-09-19 21:12 / Bywalec forum
co do tej lokaty i ewentualnego jej zerwania, a także zysku jaki masz odebrać od banku za ulokowane pieniążki, to nie słuchaj corteza bo chłopu kalkulator wcale nie działa, rozsądek mu zasłonił cały świat, gotów siedziec na lokacie np 3 miesiące do dnia ostatecznego odnotowania odesetek na koncie, a to tylko dlatego ze jest konsekwentny i jak w coś wejdzie z kasą to siedzi bez wzgledu na to co sie dzieje dookolo... maskra jakaś.
cortez / 2007-09-19 22:38 / Bywalec forum
radziej jakbys czytał moje inne posty to byś wiedział, że zwolennikiem lokat to akurat ja nie jestem. Lokatom to ja mówię stanowcze nie.
Kalkurator w porządku, działa bez zarzutu.
Rozsądek i konsekwencja to według mnie pozytywne cechy, zwłaszcza inwestora.
I na koniec: każdy ma swoją strategię inwestycji, ja obrałem swoją i wszelkie moje wypowiedzi, tudzież podpowiedzi opieram na własnym doświadczeniu i obserwacjach. Można się zgadzać lub nie. Chętnie podjąłbym polemikę merytoryczną, ale w sumie nie podajesz innej propozycji. Czyli jak Ty to najczęściej piszesz....nuda:)
Pozdrawiam
cortez / 2007-09-19 20:56 / Bywalec forum
jeśli wycofałaś na początku lipca to tylko pogratulować trafnej decyzji. Kobieca intuicja?