Forum Forum inwestycyjneFundusze

Noble Bank - jakość obsługi

Noble Bank - jakość obsługi

xonnie / 2008-10-10 11:31
Ponieważ straciłem okolo 50 tysięcy przez ostatni rok korzystając z usług Noble Banku i ich doradztwa finansowego postanowilem wycofać pieniądze.
Wchodząć do Banku, przedstawiłem się Pani z recepcji, prosząc o skontaktowanie mnie z jednym z pracowników (siedziba w Warszawie, koło Galerii Mokotów).
Informacja zwrotna była taka, że Pan ... jest w oddziale, ale Pani ... zaraz przyjdzie, więc proszę poczekać w sali obok.
Więc spokojnie sobie usiadłem i czekam... słysząc taką oto rozmowę:
".... Pan ... na Ciebie czeka....(cisza)....ale już mu powiedziałam, że jesteś...(cisza).... to mam mu powiedziec, że nie masz dla niego czasu?....(cisza) aha....(cisza).....aha "/ koniec

Po tym co usłyszałem, byłem bardzo ciekawy co powie mi Pani z recepcji wchodzą do mnie. Dzwi się otwierają i Pani informuje mnie miłym głosem "Pani ... ma właśnie spotkanie i nie jest w stanie przyjść do Pana..." Moja riposta był krótka "Proszę mimo wszystko, aby Pani poprosiła Panią ... by do mnie zeszła, bo wszystko słyszałem przez te drzwi"... Pani sie zaczerwieniła i wyszła.

Przyszła, i powiedziała, że Pani ... może przyjść za 15minut, jeśli mogę poczekać, w tedy powiedziałęm, że potrzebuję tak naprawdę porady która potrwa 30sek, bo nie wiem którą opcję zaznaczyć na fromularzu. Pani powiedziałą, że poprosi asystenta.... niestety i to się nie udało, bo cały Bank Noble jest nie dostepny dla klientów.

Przynajmiej Pani z repcepcji dowiedziała się o którą opcję chodzi i przyjęła dokumenty ode mnie .....

Muszę powiedzieć, że to zdarzenie kończy całą serię nieprzyjemności i braku profesjonalizmu, jakie miałem okazję przezyć korzystając z usług Noble banku. Jednym słowem, nie polecam.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy