peterro
/ 93.91.209.* / 2016-03-08 09:15
urzędnik najniższego szczebla, często nie posiadający przygotowani, działający zazwczaj pod presją szefów, lokalnych znajomości wydaje decyzję. I musi za nią odpowiadać. Ile spraw miał taki urzędnik? jedna czy może dzisiątki. Gdzie jest kierownik komórki, sektretarz, starosta i wiecestarosta a może jakiś etatowy członek zarządu.
Potrzebne są szybko dobre przepisy, kto nie może wydawac decyzji administracyjnych czy innych rozstrzygnięć, dodatkach z tym związanych, albo obowiązkiem dla urzędów obejmowania takich osób obowiązkowym oc. Gdzie są procedury kontroli zarządczej. W mojej ocenie kierownictow jednostki powinno zostać rozliczone z funkcjonowania procedur kontroli zarządczej, w szczególności zasad nadzoru, weryfikowania i sprawdzania projektów decyzji n zasadzie sporzadził-sprawdził-zatwierdził. To, że jest winna nieumyślna, świadczy o tym, że właśnie procedury zawiodły.