PARASOL IDEA TFI

mjytfc / 2011-01-05 19:43
Serdecznie witam na forum!
Szukam osób, które inwestują w fundusze parasola IDEA.
Moja przygoda z inwestowaniem w fundy trwa dopiero kilka miesięcy, więc jestem jeszcze nowicjuszem, stawiam pierwsze kroki.
Siedzę od połowy sierpnia w IDEI, bo z ich funduszami udało mi się odrobić straty jakich narobiłem zaczynając zabawę serią szalonych pomysłów i jeszcze kilka procent zarobić :)
Dlatego szukam kogoś, kto też śledzi te fundusze i z kim mógłbym się od czasu do czasu skonsultować jak ułożyć portfel w ramach parasola.
Wyświetlaj:
Paweł75 / 31.11.181.* / 2011-12-05 19:12
Jak inwestować w fundusze inwestycyjne, porady dla klientów TFI - www.tfi.net.pl
London / 2011-01-06 19:46 / Bywalec forum
Raczej nie jest ważne kto pod jakim parasolem .Wazniejsze czy to akcje, obligacje itd. Doradzał bym czytać tygodniowe wątki .Tam można poczytać kto w czym siedzi lub jakie ma nastawienie do rynku. Czasem są to zbierzne opinie a czasami zupełnie odmienne...
max1224 / 2011-01-06 20:33 / Tysiącznik na forum
i tak być powinno a w sumie mimo różnic całkiem się to przyzwoicie układa
mjytfc / 2011-01-07 15:14
Wątki tygodniowe śledzę już od dłuższego czasu ;)
Dzięki temu temu znajduję przełożenie na swój fundusz akcji, dla którego głównym benchmarkiem jest WIG, ale już np. fundusz surowców w IDEI to dla mnie magia, z ich karty trudno się dowiedzieć w co dokładnie inwestują i w jakim zakresie. A szkoda, bo ten fund czasami daje całkiem przyzwoicie zarobić.
elier / 108.20.138.* / 2011-10-25 09:41
"Dla właściciela funduszu najważniejsza jest inwestycja w ...reklamy funduszu i napływ środków którymi zarządzający będą zarządzali sobie znanymi metodami. (...)
http://znak.nowyekran.pl/post/30629,kiedy-inwestorzy-odkryja-kolejne-piramidy-wgi
yte / 81.219.7.* / 2011-01-05 21:34
a gdzie pan inwestuje w fundusze? mbank czy bestfunds.pl?
indarius / 176.9.34.* / 2011-11-16 22:57