Forum Forum inwestycyjneFundusze

Pierwsze kroki w funduszach

Pierwsze kroki w funduszach

str4nger / 92.238.139.* / 2009-01-18 14:52
Witam,

ostatnio zainteresowalem sie funduszami ... wybralem kilka z nich i chcialbym w nie wlozyc 50% moich oszczednosci. pozostale 50% mam na lokacie. Mam SFI w mBanku.

po namysle zdecydowalem sie na fundusze inwestujace za granica ... bo wydaje mi sie ze jest to dobry ruch kiedy czekamy na obnizke stop procentowych w polsce. zaznaczam ze jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie :) ... wiec jesli plote glupoty to prosze mnie wyprostowac ...

wybralem nastepujace fundusze :
allianz walutowy
unidolar obligacje
aig subfundusz obligacji swiatowych

w zwiazku z tym chcialbym prosic szanownych forumowiczow o wypowiedzenie sie na temat mojego zamierzonego ruchu.

byloby milo gdyby ktos moglby podrzucic jakies dobre dla poczatkujacych linki do artykulow na temat funduszy i jak w nie inwestowac, na co zwracac uwage itd. gdyz chcialbym moc podejmowac w miare swiadome decyzje samodzielnie :)

dziekuje z gory za wszelkie wskazowki

chcialbym zlecic nabycie jednostek w pn badz wt

pozdrawiam
Wyświetlaj:
mclewan / 212.76.37.* / 2009-01-18 23:39
pełny bałagan!!
Ze względu na ryzyko kursowe inwestowac należy w obligacje polskie / PLN! /o dłuuuuuuuuugim terminie wykupu,najlepiej w odpowiednich funduszach Cykl Pringa się kłania.Natężyć się i znależć fundusz ,który tak robi !!! Jeden taki w styczniu 2009 /!/ dał już 1,5% zysku /yes,yes ! / brutto - minus belka,minus opłaty oczywiście/. W pełni popieram Kazumi- inwestycja w obligacje denominowane w obcych walutach to czysta spekulacja na kursach walut.Podobnie działanie na rynkach światowych - zawsze odbywa się przecież via EURPLN,USDPLN,JPYPLN, czy BRLPLN !!! ZZZłoto wzrosło o 3%w usd,ale dolar spadł względem PLN o 3,1 % - ile zarobliśmy, aaa??
Dzisiejsze kursy polskiej złotówy są nienaturalnie niskie i to się odwóci!!!
Powodzenia - i szybkiego wzbogacenia się na rozumnych inwestycjach !!!