Forum Polityka, aktualnościKraj

Plan Arłukowicza: Czwartki seniora i pielęgniarki w szkołach

Plan Arłukowicza: Czwartki seniora i pielęgniarki w szkołach

Wyświetlaj:
anmalar / 82.177.46.* / 2012-03-03 20:31
Witam !
Szanowny Pan czyli nasz usmarkany minister chyba już wdrożył swoj plan. Moj ojciec ostatnio uległ wypadkowi - złamał sobie kość ramieniową i kręgosłup - pogotowie ratunkowe wprowadzająć chyba ów plan aktywizacji zaopatrzyło starego człowieka (86 lat) w chustę trójkątną i przywiozło z powrotem do domu. Dla lepszego obrazu dodam, że ojciec jest poobjany i nie jest w stanie podnieść się z łóżka. Gratuluję panie ministrze pomysłu i podejścia - może rzeczywiście bez pomocy szpitalnej i opieki ten czlowiek szybciej się zaktywizuje. Przy okazji - nie jestem pewien, czy lekarz z pogotowia nie nazbyt pochopnie naraził na wydatki NFZ, zadysponowując wydanie w/w chusty, służacej za temblak.Jakby nie patrzeć, pacjent tylko przez czterdziesci pare lat płacił składki, więc może nie starczyć :-/
Z poważaniem
Andrzej
Adriana07 / 84.10.38.* / 2011-06-18 07:06
Wreszcie emeryci będą szczęśliwi ale tylko w jeden czwartek w miesiącu. Ten super-minister znowu odbiera zadania konstytucyjnemu ministrowi pracy i polityki społecznej bo jest z PSL-u
grabarz@pl / 109.243.141.* / 2011-06-18 03:14
Czyli będziemy zdychali z głodu pod mostami po europejsku:
- aktywizowani,
- z portalem,
- oraz pielęgniarką mającą stwierdzić moment zgonu.
jvelzkeyek / 89.229.73.* / 2011-06-16 21:45
Czwartki seniora


Czwartki seniora bez obiadów.
W muzeach i teatrach za złotego,
oglądanie obrazów i "Dziadów"
Czy starość na pewno chce tego?
Milion pomysłów ministra budżetem,
a może starość tęskni za kotletem.
Oglądanie obrazów i słuchanie "Dziadów",
nie zastąpi "czwartkowych obiadów."
Starociami, jak antykwariaty będą handlować.
Będą mieć zajęcie, przestaną dziadować.
Minister o wykluczonych się zatroszczy.
Minister obiecuje tony miłości.
Chciałbym aby wszystkie plany wypaliły