20 lat pracy
/ 83.10.2.* / 2009-12-18 10:38
WOŁANIE O POMOC PRACOWNIKÓW nie niszczcie nas
POCZTA POLSKA ...
17 grudnia 2009
~ POCZTA POLSKA
Dodane 16 grudzień 2009; 09:35
Odpowiedz
zgłoś do moderatoraDlaczego krytykujecie POCZTE POLSKĄ co my mamy zrobić jako pracownicy z dołu to nie masza wina jest zbyt mała obsada pracowników przy okienkach nie mamy przerw na posiłek nie mówiąc o toalecie to jest gorzej niż niewolnictwo klienci się denerwują i mają racje dlaczego nie podejmujecie tematu naszej dyrekcji tam panie mają czas na kawke i pogaduchy i jeszcze nas gnębią kontrolami chciałbym żeby któraś z nich pokazała nam jak się pracuje podejrzewam że nawet by nie umiała oderwać znaczka nie mówiąc o innych usługach to się nadaje do INSPEKCJI PRACY!!!!
~ Dodane 16 grudzień 2009 09:15
OdpowiedzA praca po godzinach etaty mamy 0,9 czyli 7godz12min a pracujemy po 9 godzin i nigdzie się tego nie zapisuje bo po co żeby oddawać nadgodziny lub zapłacić a jest jakaś norma tygodniowo-godzi nowa premie zabrali od 3 miesięcy nie dostajemy to jest około 300 zł sama jestem stratna ok 600 zł miesięcznie bo razem pracujemy z mężem zapraszam odwarznych niech popracuje na mrozie po 7 godz nikt na to nie patrzy każdy myśli o sobie każdy ma rodzine dzieci i inne obowiązki niech się wkońcu ktoś weżmie za to bo tak żyć się nie da
Dodane 17 grudzień 2009 08:47 OdpowiedzDokładnie tak jest...trzeba tryskać wręcz uprzejmością.... obsługiwać zdenerwowanych klientów z szerokim uśmiechem na twarzy ____ ;) .
Kiedy właśnie stoi za plecami kontrolerka z jakimś testem....kierow niczka ,
która obserwuje czy wydajesz ulotki, podstawiony ”klient&rd quo; z RUP-u, który wypytuje się o
kredyt....liston osz , który musi się rozliczyć, albo nadać przesyłki z
rejonu.....koleż ankę , która prosi o pomoc bo system /super nowoczesny/
nie działa i nie można znaleźć przesyłki....kli enta, który odebrał
przesyłkę , ale o tym zapomniał i twierdzi, że "coś " ma do
odebrania, ale nie pamięta co i od kiedy _____ i Ty szukasz - bo chcesz
pomóc, a za nim kolejka tych, którzy nie widzą nic, tylko to.......że
wychodzisz i wchodzisz - bez sensu itd. itp.
A wszystko o "głodzie i chłodzie" , nie ma czasu na przerwę i........tak jak w reklamie „ na poczcie pracuje się bez przerwy” ... z toalety korzysta się w momencie wyjścia na zaplecze w poszukiwaniu przesyłki....i tak cały czas aż do końca zmiany.
Można się do tego przyzwyczaić, bo przecież jest redukcja i lepiej nie będzie ale jak długo to można wytrzymać ???? To jest właśnie "dbanie o klienta" dziwnie rozumiane przez tych na "gór ze" .
Zła organizacja pracy - to podstawowy błąd tych , którzy siedząc na ciepłych stołeczkach w dyrekcjach nie wiele wiedząc jak wygląda praca w terenie. Dla nich najważniejsze jest „obciążeni e” ,które nigdy ich nie zadowala i zawsze znajdą powód, aby obciąć kolejny etat na urzędzie lub pozbawić premii tych , którzy nie wyrabiają planu....
To właśnie ci, którzy zarządzają Pocztą Polską są winni takiemu a nie innemu wizerunkowi tej instytucji...i ponoszą pełną odpowiedzialność za jej stan finansowy. Dążą do rozwalenia Poczty z korzyścią dla konkurencji..... .czyli to tak, jakby z nimi współprac owali.
~e Dodane 17 grudzień 2009 08:40
Odpowiedzcała prawda!!!!!!!!!! !super napisane u nas jest to samo my też jesteśmy ludzmi i szacunek nam się należy dla naszej DYREKCJI przydałaby się INSPEKCJA PRACY bo takie traktowanie nas pracownikó ;w jest karygodne przecież my na całą dyrekcje pracujemy jeszcze!!!!!!!Je szcze MOBING!!!!! zakładanie kont w banku POCZTOWYM lub ubezpieczenie - bo trzeba wyrobić plan nacisk na pracownikó ;w żeby sami zakładali każdy wybiera bank jaki mu pasuje nic na siłe!!!!!!!!!!!! !!!!!TRZEBA Z TYM SKOŃCZYĆ
Dodane 17 grudzień 2009 10:41 Odpowiedz....hmmm...dodam jeszcze zakładanie prenumerat na czasopisma, których nikt z klientów nie kupuje oraz co było chyba przekroczeniem wszelkiego smaku...ZNICZE na pocztach przed 1 listopada, które bez problemu można było kupić o wiele taniej na pierwszym, lepszym straganie. Klienci drwili sobie z nas a my ...aby był "wyrobiony plan" musieliśmy je kupić dla siebie.
TO JEST CHORE !!!!! Tutaj nie Inspekcja Pracy powinna wkroczyć do biur i dyrekcji, ale PROKURATURA.
Nie tak dawno na urzędach można było kupić przysłowiowe "mydło i powidło" ...ktoś podejmował decyzje o wprowadzeniu takich towarów na urzędy...i KTOŚ..;) brał za to GRUBE PIENIĄDZE. Po prostu ci na "gór ze" chcą się jak najwięcej "nachapać&q uot; i zniszczyć to... na co my ciężko pracujemy.
No i podstawowy problem....MOBBI NG polegający na zmuszaniu nas do określonych z góry zachowań z jednoczesnym zastrzeżeniem... "nie kupisz...premii nie będzie, a jak się nie podoba to możesz się zwolnić..." POCZTĘ POLSKĄ dyrekcja doprowadza do ruiny i przechodzą sobie do inpostu sami chcą zniszczyć PP
Jak w takich warunkach można być uśmiechniętym i życzliwym wobec klienta...????!! !!!Y
Tak piszą w internecie o