Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Poradnik Money.pl: Jak załatwić reklamację?

Poradnik Money.pl: Jak załatwić reklamację?

Money.pl / 2009-10-16 12:07
Wyświetlaj:
restart / 93.181.168.* / 2016-03-04 18:55
Jak macie problem z reklamacją, którą sprzedawca odrzucił bezpodstawnie, polecam reklamacje24.com

Tam są pomocne informacje i załatwiają sprawę ze sprzedawcą.
anna-maria / 37.7.27.* / 2014-11-23 10:29
WITAM buty firmy nike kupiłam 2 miesiące temu buty w 4 miejscach odkleiły sie lekko złożyłam reklamacje i po 2 tyg odbierając buty okazało się że reklamacji nie uwzględniono a uzasadnili tym ze buty były prane w pralce w wysokiej temperaturze i z silnymi detergentami i info. o tym jak pranie obuwia w pralce szkodzi miedzy innymi to ze wypłukuje klej pół strony dla mnie to jest niedorzeczne poniewaz buty te nie stały nawet koło pralki miesiące sierpień -wrzesień to raczej były suche miesiące owszem spody były przemywane pytając sprzedającego odpowiedział że nic nie moge zrobić tzn. ponownej reklamacjii-dzięki z góry za odpowiedż
Marciniak _A1 / 83.6.222.* / 2013-03-25 14:49
Witam! Mam problem z reklamacja butow. Zakupilam buty dla męża ok. 15 grudnia po 3 miesiacach buty zaczely sie rozklejac i uszkodzone zostało lico na cholewce. Zgodnie z prawem zaniosłam je do sklepu i zareklamowałam.Niestety ku mojemu zaskoczeniu dostałam odpowiedz negatywna.W uzasadnieniu napisano ze buty zostaly przemoczone i ze zle z nich korzystano oraz niewłaściwie konserowowano. Zaznaczam ze kupilam buty zimowe. Napisano rowniez iz każdy materiał ma swój okres używalności (w tym wypadku 3 miesiące) a żywotność jego zależy od intensywności użytkowania oraz sposobu dbałości o obuwie. .Prosze o pomoc w jaki sposob moge sie odwolac i jak napisac pismo ponieważ uważam że buty nie są robione na 3 miesiace i ja kupuję je przynajmniej na 1 sezon tym bardziej ze nie płące za nie 20 zł u chińczyka.
drHaust / 91.192.57.* / 2013-05-19 22:43
Jeżeli macie problem z reklamacją zajrzycie na www.reklamacyjny.pl - tam się rozprawiają ze sprzedawcami którzy olewają swych klientów. Ostatnio załatwili sklepy: Venezia, w których - według Venezii - notorycznie klienci niszczyli sobie zakupione obuwie, rozrywali je i rozklejali! Miałem buty z tej firmy i odrzucili reklamację, wszedłem na Reklamacyjny.pl i opisałem sprawę.
Rewelacja nakręcili film, zrobili akcję medialną www.moj.reklamacyjny.pl/reklamacje/65/buty-venezia i firma zmieniła zdanie! Kapitalny pomysł (jako zadowolony z tej inicjatywy konsumentów polecam).
mimiś / 83.7.168.* / 2011-05-04 15:36
Witam
Zakupiłam buciki typ balerinki 200 zł w Wenezia w Krakowie M1. Buciki były prezentem dla córki,Po powrocie ze szkoły poinformowała mnie że buty się różnią ok 2cm .Rozmiar ten sam a uszyte inaczej tak jakby były od innej pary. Złożyłam reklamację, która o dziwo została odrzucona.Proszę o poradę bo na pewno tej sprawy tak nie zostawię.Pozd
zosia23 / 2011-01-28 10:31
Witam!Mam problem z reklamacja butow.Zakupilam buty 3 grudnia po miesiacu buty zaczely sie rozklejac i pekac.Zgodnie z prawem zanioslam je do sklepu i zareklamowalam.Niestety ku mojemu zaskoczeniu dostalam odpowiedz negatywna.W uzasadnieniu napisano ze buty zostaly przemoczone i ze zle z nich korzystalam.Zaznaczam ze kupilam buty zimowe.Napisano rowniez iz winna jest pogoda i to ze buty nie zostaly oznaczone jako śniegowce ani kalosze.Prosze o pomoc w jaki sposob moge sie odwolac i jak napisac pismo poniewaz nie dalam mala kwote za te buty a nosilam ja zaledwie miesiac.
oszukana emerytka / 77.253.189.* / 2009-10-22 01:15
A gdzie można reklamować "niestosowne zachowanie" i wadliwe wykonanie usługi tapicerskiej?
jakiś nowy / 213.25.19.* / 2009-10-21 09:53
Bardzo proszę o podanie podstaw prawnych, bo tak cenny artykuł bez tej informacji ma niewielką wartość merytoryczną.
aaw / 78.8.131.* / 2009-10-21 15:11
W zakresie ogólnej gwarancji Kodeks Cywilny, niezgodność towaru z umową : ustawa z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
fedi / 217.117.141.* / 2009-10-21 08:39
A gdzie sie udać z towarem do zareklamowania, gdy w międzyczasie sklep uległ likwidacji, a właściciel wyjechał za granicę, natomiast towar był produkcji zagranicznej ?.
Ivo Korolev / 195.14.4.* / 2009-10-16 12:07
a jaki jest czas rozpatrzenia gwarancji? I czy jest obligatoryjny?
liqquid / 83.14.24.* / 2009-10-20 23:48
gwarancji się nie rozpatruje, gwarancja to element umowy, który daje prawo do bezpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy, albo zwrot zapłaconej sumy w określonym terminie. sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na żądanie uprawnionego (kupującego), przy czym jeżeli nie odpowie w tym czasie zachodzi domniemanie, że uznał reklamację (żądanie z gwarancji).

Najnowsze wpisy