Balcer1985
/ 109.255.81.* / 2015-07-17 16:18
EUROSPEDYCJA.COM
NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!!
Witam wszystkich zainteresowanych wysyłką swoich rzeczy kurierem eurospedycja.com. Leciałem do Polski na urlop z żoną i 3 letnią córką wiec postanowiłem nasze wszystkie rzeczy oraz prezenty dla rodziny i znajomych wysłać wcześniej. Zamówiłem kuriera, który powiadomił mnie, że odbierze przesyłkę 20 maja 2015. Lecz tak się nie stało, przyjechał następnego dnia nie powiadamiając nas. I od tego momentu było coraz gorzej. Po 10 dniach zadzwoniłem do siedziby w Dublinie z pytaniem dlaczego nie aktualizują zakładkę ZNAJDŹ SWOJĄ PRZESYŁKĘ. Pani byłą zaskoczona pytając się o co chodzi. Odpowiedziałem, że moja paczka już powinna być w Polsce, a z tego co widzę jest nadal w Niemczech. Postanowiono szukać mojej własności. Trwało to parę dni po czym otrzymałem mail, że zgubili, ale nie poddają się. Byłem w Polsce 2 tygodnie i co jakiś czas dzwoniłem do siedziby. Wróciłem z urlopu, a na stronie internetowej nadal nic. Skontaktowałem się ponownie z mało pomocnym personelem. Zostałem powiadomiony, żebym wysłał dokładny opis rzeczy znajdujących się w przesyłce oraz paragony, faktury itp. Po wykonaniu wszystkich tych czynności zostałem powiadomiony, że mają 60 dni roboczych na rozpatrzenie mojej reklamacji (co jest przesadą). Wartość rzeczy przekraczała 1000 euro. Niestety usłyszałem od kolejnej osoby, że maksymalnie mogę otrzymać 300 euro bo na taką kwotę mają ubezpieczenie. 14 lipca 2015 roku paczka w opłakanym stanie dotarła do Polski (55dni). Wszystkie rzeczy były przejrzane przez złodzieja, który postanowił zabrać coś dla siebie. Poinformowałem eurospedycję o zaistniałej sytuacji. Mail zwrotny 16 lipca 2015 „otrzyma Pan 60 euro zwrotu”. Po mimo 55 dni przetrzymywania mojej własności nie usłyszałem nawet raz PRZEPRASZAMY. Jest to firma, która nie potrafi przyznać się do błędu. Mam wrażenie, że jak bym nie dzwonił do nich po parę razy dziennie nie odzyskał bym paczki, a oni nawet by mnie nie poinformowali o zaistniałej sytuacji. Jedyne co monitorują to wpłaty na swoje konto.
NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!! NIE POLECAM !!!!