Quality Assurance Specialist - Warszawa
ROLA:
Osoba na stanowisku Quality Assurance Specialist odpowiedzialna jest za analizę i weryfikację poprawności działania rozwiązań w obrębie systemów CRM. Analizuje dokumentację techniczną pod kątem poprawności funkcjonalnej oraz buduje na jej podstawie scenariusze testów. Odpowiedzialna jest za poprawne funkcjonowanie środowisk testowych, przygotowanie scenariuszy testów, raportowanie procesu testów oraz zgłaszanie wszelkich wątpliwości do zespołu implementacji.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Testowanie poprawności działania oprogramowania
Analiza i zgłaszanie niespójności dokumentacji technicznej systemów
Projektowanie i realizacja rozwiązań ułatwiających testowanie aplikacji – scenariusze testów
Tworzenie raportów z przeprowadzonych testów
Wspieranie prac analitycznych zespołu implementacyjnego
Świadczenie usług trzeciej linii wsparcia
Wsparcie w procesie analizy wymagań klienta
WYMAGANIA PODSTAWOWE:
Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Windows XP/2003/Windows 7
MS Office
SQL (mile widziany Oracle/MS SQL)
Praca z bugtrackerem
MILE WIDZIANE:
Jira system
HP Quality Center
HTML, VBA
iOS
Selenium
OFERUJEMY:
Stabilne warunki zatrudnienia;
Możliwość długoterminowej współpracy
Aplikować można poprzez stronę internetową www.strefainzyniera.pl/index.php/oferta_pracy/207414/quality-assurance-specialist-#.U3Y_J9KSxFM