reklamacja

skomentuj
dprzybylak / 2007-10-10 17:11
Witam, zwracam się z uprzejmą prośbą o odpowiedź

Moje pytanie jest następujące: niecały rok temu kupiłam kanape z dwoma fotelami, niestety wczoraj zauważyłam, że na fotelu między oparciem a siedziskiem puścił szew wygląda na to, że przedarł się ale w miejscu szycia reklamacja jest dwuletnia ale nie mam pojęcia jak dobrze opisać tą sytuację żeby została uznana, nie chciałabym użyć takich słów ażeby nie zaszkodziły w podejmowaniu decyzji.

serdecznie pozdrawiam
z góry dziękuję za odpowiedź
RKasperek / 2007-10-10 22:19
Proponuję Ci pójść z tym już na początku do rzecznika praw konsumenta. On za Ciebie wystosuje pismo do Producenta/sklepu meblowego. W ten sposób unikniesz dobierania słów w reklamacji tak by sobie nie zaszkodzić.

jeśli nie chcesz isc z tym do Rzecznika, to w reklamacji bądź jak najbardziej pewna siebie. I zadecydowanie wskaż im ewidentną winę z ich strony.
skomentuj

Najnowsze wpisy