Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

systematyczne inwestycje (600-800) przez ok 10 lat

systematyczne inwestycje (600-800) przez ok 10 lat

justytka / 2008-01-19 16:34
witam,
jestem studentka wiec fundusze nie pozwalają na wiele :) mimo to chciałabym systematycznie odkładać co miesiąc niewielką kwotę ok 600-800zł. pytanie brzmi: co wybrać, żeby po 10 latach takiego odkładania uzbierała się jakakolwiek sumka? :) mam konto w mbanku, kusi mnie oferta SFI. brałam pod uwagę mbank agresywny, ale zupełnie nie znam się na inwestowaniu i prosiłabym o jakieś wskazówki :)

pozdrawiam
justyna
Wyświetlaj:
weisse111 / 2008-01-19 22:30 / Bywalec forum
Witam.
Umieściłem posta na bankierze, ale na money'u również Tobie napiszę:)
Przy takich oszczędnościach to może nie wszystko ale pewnie połowę zainwestowałbym w FIO Uniona ME2012, kapitał jest lokowany przede wszytkim w akcje spółek Europy Środkowo-Wschodniej, należących do branż związanych z organizacją ME w piłce nożnej-m.in. branża budowlana, turystyczna. Jest to subfundusz, który nie instnieje na GPW może zbyt długo lecz moim zdaniem może przynieść całkiem dobre wyniki w okresie 5 letnim bądź i dłuższym. pozostałą część oszczędności może w jakiś bardziej bezpieczny fundusz ING, Skarbca, Uniona czy też AIG, bądź cos też z ich parasoli. Moim zdaniem największe zyski przy długim okresie przynoszą inwestycje agresywne. Wiadomo co zrobisz - to już będzie tylko i wyłącznie Twoja decyzja. Bardzo popieram inwestowanie w długim okresie oraz powiększanie kapitału giełdowego miesięcznymi wpłatami-zawsze iększe bezpieczeństwo oraz możliwość dokonania ceny rynku. życzę powodzenia i wielkich zysków. Jak i również powodzenia w nauce:)
Pozdrawiam
M2008 / 195.94.201.* / 2008-01-21 13:06