Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Szykuje się rzeź byków

Szykuje się rzeź byków

skomentuj
Money.pl / 2007-03-14 06:50
Komentarze do wiadomości: Szykuje się rzeź byków.
Wyświetlaj:
Robi2806 / 2007-03-14 20:59 / portfel / "Jeszcze nieuznany gracz giełdowy"
polska to jednak najlepsza tarcza dla usa, nawet w sprawach rynkowych. co sie porobiło że wig musi dow jonesa wyciągac ze spadków :-)))
pawlus / 2007-03-14 20:51 / "Uznany Gracz Giełdowy"
ładne info na Leniu, w koncu dobra polityka informacyjna, zresztą jak jest czym to i tzreba sie chwalic
Ojciec&Syn / 2007-03-14 20:24 / Tysiącznik na forum
Zobaczcie Jankesów, wiedziałem że będą zieloni =]

Brydzia prawie wygrałem obstawkę na wynik DjTA, i prawie domagam się jakiejś nagrody :)
pawlus / 2007-03-14 20:20 / "Uznany Gracz Giełdowy"
Jutro prognozujeWig 20 delikatnie na minusie do 0,5%, zas midwigna wiecej niz 1,2% z kolei na +, z duzym udzialem branzy spozywczej i handlowej.
nowacha / 2007-03-14 20:15 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Lojka skąd u Ciebie ta miłość do Lubej, wyczytałam gdzieś poniżej że ją jeszcze dokupujesz? Ja codziennie daję jej jeszcze jedną szansę i codziennie potem żałuję. LOJCE GRATULUJEMY CIERPLIWOŚCI :)
pawlus / 2007-03-14 19:02 / "Uznany Gracz Giełdowy"
do Rotux: info ze Strzelca sprawdzi sie, mam 100% pewnosc ze sprawa sie dokonała, ale nie moge wytłumaczyc faktu ze nei oglaszaja, a przeciez maja taki obowiazek, poki co oglosili ze zmienili nazwe, nawet jelsi jest to umowa przedwstepna to tez musza oglosic, a kolega informator pewny, no chyba ze mu jaja profilaktycznie urawac za kaczke , ale gorzej jak trzeba bedzie zwrocic honor :)
Matylda / 80.50.233.* / 2007-03-14 19:23
czy możesz wiecej powiedzieć o tym info, bo tez ma strzeca-dziekuje
pawlus / 2007-03-14 20:15 / "Uznany Gracz Giełdowy"
info od czlowieka zaangazowanego bylo ze przejeli 5 hurtowni, mieli to oglosic bodajze w czwartek, ździebko sie pod to ustawilem,a tym czasem mija tydzien i nie ma ogloczenia, jedynie jakies smieszne o zmianie nazwy. Jesli kogos wprowadzilem tym w blad to przepraszam, ale czesto mam pewne infa , ktorymi sie dziele, oczywiscie sam rownolegle tez sie pod nie ustawiam, no moze prawie w 95%
rotux / 2007-03-14 19:21 / Uznany Gracz Giełdowy
nie chciałbym, żebyś mnie źle zrozumiał - dziękuję, że dzielisz się takimi informacjami, nie chodzi mi o wytykanie tego czy tamtego, zwyczajnie jestem zaskoczony takim obrotem sprawy; no nic, zobaczymy, co będzie dalej ze strzelcem
grześ / 2007-03-14 18:25 / Tysiącznik na forum
no to kowboje na zakupy ruszyli znów powyzej 12k.DJ
jak to brydzia dywagowała rysuja podwójne dno lub dno do kwadratu ?
hannibal / 2007-03-14 18:23 / portfel / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Co to za wyciąganie Dołdżonsa.....czyżby wujek Ben B. walnął optymistyczną mówkę
brydzia / 2007-03-14 18:10 / 10-sięciotysiącznik na forum
co do dzisiejszych wzrostów , to wszystko jasne , po prostu pomyliłam dni i to dzisiaj a nie jutro wypadały akcje bph z indeksu CECE i dobrali na fixingu akcji z portfela
wtorkowy parkiet opisywał ale mnie tak bolała dzisiaj głowa że nie zajarzyłam że to dzisiaj a nie jutro
grześ / 2007-03-14 18:20 / Tysiącznik na forum
masz na myśli ze sprzedali bph i kupili po trosze zwielkiej piątki , dlatego poszło o ok 3 % na kazdej w górę na fixingu?
. / 2007-03-14 18:21 / ................
sam BPH spadl o 2,7 wiec te pieniadze nie mogly tego przeciez zrobic.To bylby cud rozmnozenia
grześ / 2007-03-14 18:23 / Tysiącznik na forum
moze dołożyli z lewej kieszeni
. / 2007-03-14 18:25 / ................
---;--)))
. / 2007-03-14 18:18 / ................
zmiana indeksu CECE jest w czwartek pisalem rano
anna. / 2007-03-14 19:11 / Uznany Gracz Giełdowy
Zmiana jest w czwartek, ale dziś fundusze sprzedawały BPH i nabywały TVN robiąc taki sam numer, jak zawsze podciągając na, fixingu dlatego pod tym kątem nabyłam spory pakiecik TVN i dziś im oddałam na fixingu :)
hannibal / 2007-03-14 17:42 / portfel / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
12790.............11970......sorry 6,4 %
needle / 2007-03-14 17:55 / Bez rangi
matematyka jest królową nauk! podobno
needle / 2007-03-14 17:42 / Bez rangi
polakom gratulujemy:
ARTERII, BYTOMIA, FONU, HIGIENIKI, JAGO, KOLASTYNY, PRÓCHNIKA, QUMAKA, RELPOLU, TP, TRASU i ERGA

Przyjąłem +5% na takiej delikatnej sesjii poartej min 1000000 obrotami
Kto miał choć dwie z tych spółek to jednodniowy bohater
Wpiszcie się tutaj, żebyśmy jutro wiedzieli jak się komu kłaniać
mariusz przemysław / 2007-03-14 18:52 / portfel / Bywalec forum
z tego co wymieniłeś to mam kolastynę od debiutu,czyli jestem na niej w plecy,bytom kupiłem po 23,62 i fon z pp po 0,5
mariusz przemysław / 2007-03-14 18:55 / portfel / Bywalec forum
z niewymienionych mam jeszcze ibs pda też ładnie ostatnio
needle / 2007-03-14 19:15 / Bez rangi
za to były gratki wczoraj (u mnie IBS i QUMAK)
M;K / 2007-03-14 20:52 / Bywalec forum
po dzisiejszych oporniakach mozliwe, ze nie tylko jednodniowi
- prawde mowiac, po tych zabawach w kolory, balam sie spac z qmakiem - zeby sie u boku ropucha nie obudzic.
Ross / 2007-03-14 18:40 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Mam z tej listy fon ,bytom pozostałe to sanwil, ecard,bioton gniot,fasing, resbud.
red147 / 2007-03-14 18:46
komus dzisiaj bardzo zalezalo na MCI, skoro skupowal po 4.15. czyzby znowu fundusz?
grześ / 2007-03-14 18:22 / Tysiącznik na forum
mam bytom 3k, kolastyna 10k ale i kghm tylko nie wiem jak to rozumieć
magnat / 2007-03-14 17:47 / Bywalec forum
mam troszkę Bytomia... i duzo Eurofaktorka:-)
hannibal / 2007-03-14 17:35 / portfel / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
DJ spadł już od szczytu 21 %
barakuda / 2007-03-14 17:38 / Uznany Gracz Giełdowy - przez aklamację
jak to wyliczyłeś?
. / 2007-03-14 17:38 / ................
punktow
hannibal / 2007-03-14 17:39 / portfel / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Ale nie dziś.......w ogóle
barakuda / 2007-03-14 17:50 / Uznany Gracz Giełdowy - przez aklamację
w ogóle też nieprawda...
zenek123 / 83.25.212.* / 2007-03-14 17:30
Gdzie można śledzić DJ na bieżąco??? Ale jaja dzisiaj, jak berety.
akslow / 149.156.157.* / 2007-03-14 17:34
http://tools.boerse-go.de/index-tool/
. / 2007-03-14 17:41 / ................
http://dowjones.com/
zenek123 / 83.25.212.* / 2007-03-14 17:35
dzięki
warren buffet / 2007-03-14 17:28 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
czyli lecimy wbrew światuuuuuuu :) jak mityczny ikar...... tylko czym blizej słońca.....
sumani / 2007-03-14 17:34 / Plankton giełdowy
to jak z tym kawałkiem skóry na murawie jak nas kopną tak polecimy i mamy mało do powiedzenia :)
. / 2007-03-14 17:33 / ................
wszyscy w Europie juz zauwazyli i pisza: schizofreniczny rzad,dwa kartofle,nacjonalisci,fanatycy katoliccy a "gospodarka kwitnie,PKB rosnie,Polska lokomotywa Unii,Polska oaza SPOKOJU w zwariowanym zagrozeniami swiecie " itd.
Coraz czescie idziemy ODWROTNIE niz USA,coraz czesciej jestesmy lepsi od Unii.Tak powinno byc dlugo,a jesli kolejne wybory wygra PO z taka chociaz przewaga jaka ma w ostatnim sondazu,to zarabianie na gieldzie bedzie rownie proste,jak w jej pocztkach
needle / 2007-03-14 17:48 / Bez rangi
trafnie ująłeś
o Słowacji 8 lat temu podobnie pisali w Europie i gospodarka rozwijała się podobnie jak teraz tu u nas
rotux / 2007-03-14 17:24 / Uznany Gracz Giełdowy
11992 - szczególnej obrony nie widać..tzn żadnej obrony nie widać
warren buffet / 2007-03-14 17:26 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
11971.50
akslow / 149.156.157.* / 2007-03-14 17:28
jak dla mnie przetestuja i sie wybija ;)
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy