Forum Forum prawneGospodarcze

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

Nolimit / 2008-12-15 13:59
Witam


mam taka sprawe bo jest takie cos jak telewizjanakarte.pl

i tam jest w zakladce kanaly ze m.in jest kanal nsportHD - jest taka ikonka w srod innych kanalow jakie sa w ofercie

I teraz sie okazuje ze kanal nsport nie jest w HD nadawny tylko w SD(zwykle nadawanie-duzo gorszy obraz...)


I problem jest taki ze ja kupuje za 2 tys dekoder do obioru kanalow HD (ogolnie wczesniej juz go mialem ale to chyba nie istotne) i podlaczam i sie okazuje ze kanal nsport jest nadawany w SD - czyli zwykly cyfrowy sygnal...

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad wydruku bo logo jest przeklejone z telewizji N i na telewizje na karte nie ma kanalow w HD (haha)


Oczywiscie nie mozna rozmawiac z nikim kompetentnym zeby go z***ac zeby ludzi w blad nie wprowadzali. Jak cos mi sie nie podoba to moge jechac do krakowa do siedziby firmy


Pytanie: czy cos mozna zrobic lobuza ze ludzi oszukuja i jeszcze nie przeprosza?


Oczywiscie w ramach prawa - czy mozna im sprawe zalozyc albo cos i czy jest jakakolwiek szansa ze cos sie wskura?

Dodam ze nie tylko na stronie jest taka informacja ze jest kanal sportHD ale rowniez juz w paczce zakupionej z karta jest opisane co i jak i znowu jest kanal nsportHD...
Wyświetlaj:
Arur / 85.75.178.* / 2011-08-06 01:39
U mnie jedyna telewizja ktora dziala poprawnie to wlasnie telewizja na karte i to w wysokiej jakosci HD. Dam wam wszystkim rade, zmiencie swoje dekodery na nowsze i nie robcie wiecej zakupow na alegro gdzie zakupiliscie badziewie. Zeby dobrze wszystko funkcjonowalo w Tv na karte nalezy posiadac wszystko poczawszy od kabla i konwertera do dekodera najnowszej generacji ( te z przystawkami technisata nadaja sie do niczego bez najnowszej aktualizacji) i talerza powyzej 80 cm. Pozdrawiam.
Randt / 89.231.217.* / 2011-07-26 17:52
Wstyd. Kupiłem pakiet na 2 lata ze względu na n Sport. i wlaśnie mi zaraz n Sport wylączono. Tak traktujecie uczciwych klientów ?Jestem zazenowany takimi praktykami, a tak ładnie sie reklamujecie. Prosze o odpowiedz.
Addi / 83.22.190.* / 2011-08-09 15:41
Następny...
Nikt Ci nie wyłączył żadnego kanału. Uaktualnij oprogramowanie wraz z listą kanałów.
gregor69 / 77.21.198.* / 2011-09-11 11:50
addi,nie badz taki madrala bo i tak jestes g...pi,-my kupilismy dwa dekodery po200 zl,ok.3lata temu bez doladowan -bylo powiedziane i funkcionowalo az do dzis!oczywiscie bylo uaktywniane oprogramowanie juz kilka razy w tym okresie!nie ma to tez nic wspolnego z dekoderem TechniSat ktory funkcjonowal OK!Dodam ze obydwa dekodery dzialaly w duzej odleglosci(jeden w niemczech)i obydwa tez przestaly odbierac niby te darmowe programy jak tez pisze Graduso.Teraz i my prosimy o pomoc jak odzyskac programy o ile to mozliwe i gzdie i do kogo sie zglosic!
and51 / 178.37.81.* / 2011-09-11 13:25
mam to samo dzisiaj rano już nie było co robic? telefony nie odpowiadają. RATUNKUUUUU
azxcq / 83.248.170.* / 2011-09-18 18:29
Zadzwon na 0048122947910 dziala!!!!
syljak / 82.132.139.* / 2011-07-29 19:51
to śmiech u nas nie ma żadnego tvn,,,,zawsze jak wyłączam tv musze programy od nowa ustawić codziennie
Addi / 83.22.190.* / 2011-08-09 15:42
Bo taki masz z******** sprzęt - czyt. dekoder!!
greg07 / 87.148.155.* / 2011-09-12 13:34
Addi
nie pisz cwoku o czyms o czym tak naprawde niemasz kompletnego pojecia, czy ty potrafisz czytac ze zrozumieniem lub nie jesli nie to wroc tam skad wrociles;), podstawowe programy znikly i tutaj cwoku dekoder niema nic do rzeczy, drogi cwoku TNK nie przeslala uprawnien i dlatego mamy brak kanalow a wedlug umowy drogi cwoku ..1 kwietnia 2010 nastąpiły zmiany w ofercie TNK. Osoby które aktywowały usługę do 31 marca 2010r. w dalszym ciągu będą posiadać dostęp do kodowanych kanałów TVP 1, TVP 2, TVN 7, TVN oraz ReligiaTV - bez opłat do 2016r." a tak niestety niema
ajent11 / 95.118.156.* / 2011-09-13 09:51
baldisch podal nr.telefonu /0048122947910/na ktöry przedzwonilem i po 2 minutach wszystko leci.
Misia2 / 87.122.169.* / 2011-09-13 20:45
Wlasnie zadzwonilam - i tak jak napisales nie minely nawet 2 minuty i wszystko dziala !!!! suuuper - dzieki !!!
irysek44 / 80.48.73.* / 2011-09-12 17:12
Ja aktywowałem w styczniu 2009 r. i od niedzieli 11.09.2011 też nie mam dostępu i równiez nigdzie nie mogę się dodzwonić!
echm / 87.123.159.* / 2011-09-13 17:04
kochani,dzwoncie pod nr.0048122947910.Jest to nr.z Niemiec,ale naprawde dziala i po 2 min.mialam programy TVN!!!!!!!!!!!!!
azxcq / 83.248.170.* / 2011-09-18 17:50
Dzwonilem na ten numer 0048122947910 i g....o Nadal nie dziala . Ten numer to chyba jakas sciema zeby kase zarobili. Czy ktos mial ten sam problem??????
azxcq / 83.248.170.* / 2011-09-18 18:19
Oj zajelo to im dwie godziny !1 a moze to ta deszczowa pogoda hi hi hi ale juz dziala! Wiec ten numer to nie sciema!!! 0048122947910
FRYCHU / 188.223.71.* / 2011-07-14 20:32
witam wszystkich
rowniez jestem w gronie naciagnietych (a raczej moi rodzice)
kupili sobie pakiet ze wzgledu na discovery, zaplacili 200pln za dekoder plus oplata za rok z gory, a tutaj nagle bez zadnej informacji wylaczyli dwa kanaly, mama mysli ok i tak nic waznego, dwa tygodnie pozniej wylaczyli kolejne 9!!!! w tym discovery i tvn24!!!
takie sa standardy biznesu w Polsce?? teraz zostalismy z abonamentem na kilka miesiecy w przod, kompletnie bezuzytecznym i dekoderem nadajacym sie do kosza
zwykli wyludzacze pieniedzy
w zwiazku z tym PROPONUJE ZLOZYC ZBIORYWY POZEW W SADZIE W CELU ODZYSKANIA STRACONYCH PIENIEDZY JAK ROWNIEZ ELIMINACJI ZWYKLYCH OSZOSTOW Z RYNKU.
Addi / 83.22.190.* / 2011-08-09 15:43
Następny idiota...

Uaktualnij soft, przeszukaj listę kanałów, sprawdź aktualne transpordery.
helmk / 83.30.251.* / 2011-09-07 21:23
Addi sam jestes idiota mam tnk od paru lat w tym roku mam oplacone do listopada a od maja jusz mam wylonczone doradz mi jak mam uaktualnic soft z wylonczona karta madra glowo
hothorizon / 89.167.64.* / 2011-08-10 15:35
LUDZIE, CZYTAJCIE ODPOWIEDZI!! ADDI WAM PISZE JUŻ CHYBA 3 RAZ DLACZEGO ZNIKAJĄ KANAŁY. TO NIE KOLOROWY RUBIN, W KTÓRYM ZNIKNĄŁ KOLOR..:) MAM N-KĘ NA ABONAMENT OD LAT A TERAZ TEŻ I NA KARTĘ. WSZYSTKO JEST OK. XBOXA TEŻ UAKTUALNIAM. HAHAHA CO ZA KRETYNI MIESZKAJĄ W MOIM KRAJU... MOŻE TO I DOBRZE, JEST SIĘ OD KOGO ODRÓŻNIAĆ. HAHA
baldisch@gmx.de / 77.5.40.* / 2011-09-12 19:13
Krew mnie ZALEWA - OD 2 DNI NIE MAM TVP1; TVP2;TVN i TVN7 , po ciezkich trudach dostalem wreszcie AKTUALNY NUMER TELEFONU ( te na karcie nie sa juz AKTUALNE ) i facet wzial odemnie nr. karty i karze mi czekac 2 GODZINY NA NOWY SYGNAL !!!!!!! zobaczymy co z tego BEDZIE !!!!
TU JEST NR. TELEFONU POD KTURY DZWONILEM -0048122947910
ajent 11 / 95.118.156.* / 2011-09-13 09:39
baldisch dzieki za telefon,wszystko dziala,aktywacja po 2 minutach
mk67 / 83.11.0.* / 2011-09-12 20:22
Odpisz czy to coś pomogło ,z góry dziekuję :)
drdr / 89.228.198.* / 2011-07-12 09:49
Telewizja na kartę - odradzam serdecznie!!! Systematycznie ginie sygnał. Operator włącza sygnał (wysyła uprawnienia) dopiero po interwecji telefonicznej (GSM 1.20zł/min., ostatnio jedna rozmowa: 14,00zł)polecając przedtem wielokrotnie przełączać kanały (chodzi tylko o czas na płatnej jako nr specjalny Infolinii).
Jednym słowem: N A C I Ą G A C Z E
Najmądrzejszy przekaz / 46.113.35.* / 2011-06-27 12:37
Czytając po niektóre komentarze na wstępie zabronił bym pisać babom od 24 roku życia, ponieważ od tego wieku ich mózg się nie rozwija. Mam na to wiele dowodów zebranych przez lata doświadczeń. Nie działa Wam któryś kanał ? to wszystko wina kobiet, lub Twoja. Przestańcie Panowie się na nich zawieszać, co z tych ciał ? Dlaczego się tak szorujecie, przecież chodzi tylko o dziurę. Wierze że kiedyś wylądują fajne kosmitki i będzie zabawa, swoje kobiety powrzucamy do rowów. Kobieto czytająca, nie kręć głową, nie skrzywdziła mnie baba. Mam żonę, oglądam się za innymi, chociaż uśmiech, dotknięcie, uścisk, tak robimy prawie wszyscy zdrowi mężczyźni, bo jesteście durne i to Wasza wina, nie ma takich statystyk i nie będzie bo jak by wyszły prawdziwe to same byście się zakopały pod ziemie. jesteście nudne i prawie wszystkie głupie, myślę tak sobie szturchając nową od tyłu. Ps. Chętnie stukną bym jakąś kosmitkę...
martamm / 178.42.201.* / 2011-09-05 16:52
poje....ny!!!żal mi Cię!!!!!
Addi / 83.22.190.* / 2011-08-09 15:44
haha tak jest!

Większość nie wie o czym mówi.
życzliwy / 89.230.64.* / 2011-07-21 14:27
ten co nie lubi bab od 24 życia, niech sam się wróci do szkół i nauczy poprawnie pisać po polsku, bo to wstyd wielki, żeby w ojczystym języku robić takie błędy ....
Bo na nauczenie PRYMITYWA ogłady, to już na pewno za późno - widać to arogancji z jaką wyraża swoje poglądy na temat kobiet i nie tylko ....
sgh / 89.167.64.* / 2011-08-10 15:40
życzliwy zmienił płeć..
x-team / 77.113.252.* / 2011-07-15 21:08
art.212 kk może ktoś ciebie stuknie na parę wiosen...............!!!!
hft / 188.47.232.* / 2011-07-07 21:03
ty najmadrzejszy chłopie rozum masz trochę większy od kury a po to byś nie srał po podwórku
Szczęśliwy Numerek / 109.196.145.* / 2011-06-28 10:11
Czy mógły ktoś podać nr na tą infolinie bądź jakoś do tego biura bo co dzwonie to wszystkie są nieaktywne
sssmaczek / 31.174.124.* / 2011-06-20 16:15
Aja mam N-ke na karte i jest super,obraz idealny ,żadnych zatrzymań obrazu ,programy ustawiam w kolejności jaką chcę , nie to co POLSAT ,KOLEJNOŚĆ KANAŁÓW NIE DO ZMIENIENIA.
nieszczesliwy / 91.94.12.* / 2011-07-07 08:13
polsat mozna ustawic programy jakie masz zyczenie i nie prawda jest ze nie mozna mam dekoder polsatu z mozliwoscia nagrywania i kanaly ustawiam jak chce popatrz poprostu w dekoder lub zapoznaj sie dokladnie z opcjami dekodera i dolaczonymi informacjami pozdrawiam duch
aaasss / 81.60.181.* / 2011-06-22 19:41
kolejnosc kanalow da sie zmienic, trzeba wejsc w menu i potem wg. instrukcji dolnymi kolorowymi przyciskami, wszytsko jest jasno objasnione!! Mozesz sobie ustawic jak chcesz i jak ci odpowiada.
pozdrawiam
sunjammer / 78.159.72.* / 2011-06-21 08:08
właśnie wczoraj kupiłem n na kartę, podpowiedz kolego jak ustawić programy w kolejności bo to skakanie jest wkurzające
magic02 / 83.22.232.* / 2011-06-17 09:34
Jestem również poszkodowany i to systematycznie przez tych dziadów i proponuję aby wystąpić z pozwem zbiorowym przeciw temu operatorowi.
jnk / 80.51.216.* / 2011-04-01 20:53
Wczoraj aktywowałem TNK na 6 mcy. Aktywacja miała nastąpić w ciągu 24 godzin, po ok 20 min już działała. Nie odbierał kanał Discovery oraz dwa sportowe ale po szybkim skanowaniu w/g opcji TNK SD odbiornik Ferguson 100 wszystkie kanały działają bez problemu.
MARIA TERESA / 83.27.115.* / 2011-03-25 09:59
Jak nie miałam nie miałam wszystkich programów przez miesiąc to zrobiłam dopłatę i teraz znowu mam
baśka89 / 212.76.49.* / 2011-06-15 17:50
Ja tam nie moge powiedzieć niczego takiego o TNK ,tym bardziej nawet N.Zwłaszcza ze z kazdym miesiącem rozwiajaja sie programowo.
BOKrakow / 193.106.245.* / 2011-03-17 13:10
Panowie i Panie. Pracowałem w biurze obsługi klienta TNK. Ci ludzie co dzwonia to 95 % debili nie wiem skad sie bierzecie ? Nie znam takich ludzi na zywo. bez kitu cepy!! Wszystko dziala normalnie . Uprawnienia wysylane sa przez caly czas. a to wsasze dekodery tych ustawien nie pobieraja. BRAK SYGNALU to znaczy ze masz ustawiona ze antene i nie ma innej przyczyny to moze ze jeszcze wybralem ASTRE zamiast HOT BIRD. JEsli masz polsat i dziala a TNK nie dziala to tez ustawienia anteny napewno istnieje idealne ustawienie aby jedno i drugie dzialalo. TO mnie najbardziej wkur.... BRAK SYGNALU i klientow kotrzy dzwonia po porade i wiedza lepiej. Pozatym wszystkie dekodery oprocz Tehcnisat i Opticum to złomy. MAja problemy z uprawnieniami i to nie jest wina TNK tylko dekoderów. Masz problem rob RESET FABRCZYNY. zawsze pomaga. Ewentualnie jak masz dekoder FERGUSON to od razu pobierz sobie na innym dekoderze uprawnienia. FERGUSONY najgorsze złomy. i Prosze was nie dzwoncie. WTNK wszystko dziala to u was cos jest nie tak. a tylko wku... mnie pokrzykując jaka to firma nie jest zje... a jaki awasz dekoder nie jest z********. DAJCIE SOBIE SPOKOJ. a najgorsza rzecza jest jak ludzie widzą "skrzypce " na ekranie niebieskiem. KU#wa właczyliscie pacany sobie radio!!!!!!!! na pilocie macie przycisk TV/RAdio tak trudno zoabczyc ? POZATYM kupujecie sprzet elektroniczny przeczytajcie instrukcje obslugi dowiecie sie wielu rzeczy i ominiecie wiele problemow. i ejszcze jedno DEKODER to nie ejst jabłko żeby gnił 2 tygodnie i że mozecie to obserwować. CH... mnie obchodzi że 3 godziny temu działało. TERAZ NIE DZIALA BO SIE ZEPS|UL!!!!!!!!!! TNK odpowiada tylko za karte. i jak wyslecie tą karte do BOK do Krakowa zostanie sprawdzona i na stowe bedzie dzialac. DEBILEEEE!!
janek440 / 178.56.104.* / 2011-08-04 21:14
sam jestes debil dziwne że cie przyjęli do pracy
są ludzie i ludziska / 89.230.64.* / 2011-07-21 14:35
Były pracowniku TNK , chyba nie dorosłeś do życia .. mądrzysz się, a nie wiesz sam dlaczego Człowieku, posadzili Ciebie na stołku przed telefonem i dali ci zarobić, żebyś informował ludzi, którzy mają z tym problemy. Nie wszyscy muszą się znać na technice. Na pewno dzwonił między innymi jakiś lekarz, któremu mógłbyś buty czyścić
jeśli chodzi o intelekt i ogół zdobytych wiadomości. Jak się to ma, do " byłej" twojej pracy ? Aż żal dupę ściska jacy nietolerancyjni ludzie chodzą po tym świecie i wydaje mu się, że jest supermenem bo zasiadł przed telefonem w TNK.
r2obert / 92.233.97.* / 2011-07-17 13:27
To ja mam jeszcze jedno pytanko
co TNK.
Nas niektórych kanałach pojawia się komunikart włożono nieprawidłową kartę.
Mama dekoder bez HD i dobrze ustawioną antene żaden sygnał mi nie ginie i nie mam żadnych negatywów dla N-ki na karte jest ok.
Tylko komunikat na niektórych kanałach ( cartoon network, Polsaty do końca sierpnia niby dostępne w TNK,)
megaros / 93.104.128.* / 2011-07-13 22:04
bardzo dobrze to napisales , przyjacielu , w 99% jest tak ze te debile wogóle nie czytaja instrukcji , a potem sie wkur...hehehe , ja nie mialem jeszcze ani razu problemów z tnk i z tnk hd , wszystko smiga !!!
Magda2222 / 92.76.152.* / 2011-06-15 14:05
kupilam tnk i po paru miesiäcach zakodowali mi kanaly bez oplat,te ktöre mialy byc dostepne caly czas,pröbowalam dodzwonic sie do nich i okazalo sie ze nr,telefonöw ktöre widniejä nie istniejä,reklamujä co innego i robiä co innego,jak mozna tak oszukiwac ludzi?Poza tym cennik doladowan jest wyzszy niz proponujä.To sciema i oszustwo!!!!!
miskolabor / 87.204.55.* / 2011-06-05 10:10
to ty jestes debil bo nie kazdy musi wszystko wiedziec ciekawe jak bym cie posadzil na wozku widlowym czy odrazu bys byl taki mondry
Perverse / 83.7.146.* / 2011-06-03 14:24
Po twej pisowni i wypowiedzi nie licząc błędów widzę jakich ludzi zatrudniają Ale pewnie troszkę się poprawili bo tam już nie pracujesz Dochodzę do wniosku że albo jesteś życiowym nieudacznikiem albo jakaś trauma z dzieciństwa Morze ojciec alkoholik a matka wywłoka No nic rodziców się nie wybiera I na koniec opanuj się troszkę bo z takim podejściem daleko nie zajdziesz
sorek / 82.160.83.* / 2011-06-18 22:26
Czytając wasze komentarze na temat TNK tak się ubawiłem że aż się popłakałem. Powinniście pracować w kabarecie. Szkoda że nie można was oglądać albo słuchać to było by super! A co do TNK to chyba się wstrzymam. Nadawajcie dalej!!!
K///rozczarowana / 89.75.124.* / 2011-06-01 09:59
Ale nikt cie nie upoważnił chłopie żebyś klijentów obrażał przez internet bo obniżasz jeszcze bardziej wiarygodność firmy.Obrzucanie ludzi wyzwiskami na forum to podchodzi pod paragraf .no i swiadczy o tobie i twojej kulturze ... wystarczyło
by kilka słow wyjasnien i byłoby ok,a tak poszła fama jak to firma telewizji na kartę żle traktuje klijentów .
KTOS POWINIEN ROZLICZYC TEGO PANA ZA TAKA WYPOWIEDZ.
spróbuj Ty. / 89.167.64.* / 2011-08-10 15:52
spróbujTy. Rzuć pierwszy kamień!
megaros / 93.104.128.* / 2011-07-13 22:07
dlaczego ? powiedzial co myslal i co w 95% jest prawda ;)
sprytek_o / 93.154.149.* / 2011-05-28 18:31
Kolego to wszystko prawda i masz rację. Tylko po co te epitety????
Wojtek J / 77.91.2.* / 2011-05-23 22:18
Ty po polsku umiesz w ogóle pisać? Ni cholery nie zrozumiałem z tych literówek nawet jeśli masz rację.Tak wyjaśniłeś wg ciebie tępakom,że teraz to już gówno wiedzą.
megaros / 93.104.128.* / 2011-07-13 22:08
... no i oto chodzi ;) taktyka poprostu
tomaszyna73 / 188.28.36.* / 2011-05-22 20:49
Nie zgadzam się z BOKraków, ale powinien mieć więcej taktu i wyrozumiałości. Nie wszyscy są tacy jak on. Znam ludzi którzy nie potrafią przeczytać SMS-a z telefonu, a są bardzo wartościowymi ludźmi i to nie są debile. DEBILEM to jest on, bo nie potrafi tego zrozumieć, chyba dlatego już nie pracuje w TNK. (wywalili go?) Ja też mógłbym drwić z niego, że czegoś nie potrafi, a mnie przychodzi to z łatwością.
użytkowniczka TNK / 83.3.110.* / 2011-05-18 09:44
Proszę pana, bardzo dobrze że fachowiec udzielił porady, ale po co takie chamstwo?
Pan tak wszystkich dokoła wyzywa i obraża?
keruj / 94.231.9.* / 2011-05-16 09:14
SAM JESTEŚ DEBILEM NIKT SIŁĄ CIĘ TAM NIE ZACIĄGNĄŁ DO TEJ PRACY I WYPRASZAM SOBIE OBRAŻAĆ W TEN SPOSÓB LUDZI -BO DZIĘKI NIM MASZ PRACĘ
snayper / 178.182.126.* / 2011-05-09 10:09
Nikt Ciebie tam siłą nie zatrudnił.
A jeżeli już się przyjąłeś to jesteś tam od fachowego pomagania jak moja dupa od srania.
I nie mów do nas Debilu ty debilu bo jeszcze nas pomylą a to byłoby dla nas straszne.
jjaajj / 84.10.60.* / 2011-05-06 22:15
kolego pokazałes jaka miła jest obsługa w tej waszej TNK, to jest twoja praca baranie za to żebys słuchał jakie ludzie maja problemy i pomógł im. Zreszta dobrze ze cie wyrzucili moze przy łopacie bd miał większe pole do popisu
casel / 178.37.226.* / 2011-04-14 13:58
dobry kolo...widać spokój i opanowanko ma we krwi ,turnus zdrowotny w TNK przyniósł spodziewany efekt.
dxg / 178.36.187.* / 2011-03-27 13:17
Sam się bardzo dobrze opisałeś i nie dziwię się że działa źle przy takich pracownikach. jesteś tak inteligentny że nie dziwię się że ciebie zwolnili. i właśnie ty zaliczasz się do tych 95 niekompetentnych pracowników obsługi klienta
PablitoTest / 46.112.187.* / 2011-03-03 11:13
też jestem niezadowolony z funkcjonowania telewizji n, co zrobić, kiedy wywołuje ona wypadki śmiertelne? znam takie przypadki, wyłączanie sygnału podczas trwania umowy, podnoszenie stawek, i brak zasad obsługi klienta to standard u nich!
tnk / 77.254.200.* / 2011-03-03 09:40
pomyłka ,wszystko było doże pierwszym załadowaniem karty , żadnych problemów teraz czekam 1 tydzień od przelewu internetowego i nic ,po moich telefonach do obsługi oczywiście ze stacjonarnego {35gr za min.} niema szans się dodzwonić 2 godziny próbowałem ,tylko z komórki połączenie 1.22 za minutę czas na połączenie z konsultantem to jakaś dobra minuta {niezły wałek z tymi cenami } i teraz dalej ,nic mi nie pomogli ,tylko zostaje mi reklamacja, czas ich odpowiedzi do 30 dni czyli zostaję bez telewizji miesiąc chyba ,że ryzykuję następne doładowanie .Całość rozmowy to około 10zeta tyle u mnie wyszło i to dwa razy czyli doładowanie 1 miesiąca .Dziękuję za taką pomoc ,konsultant niema nawet możliwości połączy się z odpowiednim działem,żeby sprawdzić co jest ,a skasowany za tą pogawędkę zostałem zdrowo ..........
użytkownik n / 212.56.234.* / 2011-02-27 17:47
Chłopaki i dziewczyny, dajcie już spokój z tą dyskusją o "Telewizji Nowej Generacji n" ;)
Wszystkie wątpliwości tych, którzy abonentami n jeszcze nie są powinien rozwiać ten wątek:
http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=19820
...irlandia.. / 89.100.123.* / 2011-02-27 00:59
...my to mame TNK v IRL i jest ok...no i ten nsport, to masz i SD i HD,,,to tylko jaky jest dekoder...
tomaszewski10 / 78.133.150.* / 2011-02-25 19:39
Ja mam TNK od początku jak istnieje czyli od ponad 2 lat i wszystko jest ok. Mam takie kanały jak piszą i jestem mega zadowolony

Najnowsze wpisy