An-Tosiek
/ 83.24.138.* / 2011-11-21 23:02
co miesiąc wpłacam dwie opłaty : jedna to pakiet domowy hd, druga pakiet hd premium.
te jełopy co miesiac wyłączają mi hd premium pomimo wyraźnego tytułu w przekazie pieniężnym za co on jest i nie świadczą mi usługi, na infolini BOK mówią co miesiąc to samo, że środki zostały zaksięgowane na przyszłe okresy pakietu domowego (podstawowego), tak więc tracą klienta hd premium w okresie, w którym mogliby go mieć, chyba, że zyskują na audioteksie czyli połaczeniach na wskazane numery telefonów o BOK(brak email, na www brak aktywacji pomimo oświadczenia , ze jest itd itd), niestety po kilkukrotnym zapewnianiu, że to ostatni raz, nie chce mi się dzwonić do BOK wyciagać z dekodera kartę i odczytywac jej numeru i następonie czekać z błagalnym wzrokiem wodzacym po ekranie z czerwonym komunikatem "KANAŁ NIEDOSTĘPNY, POSZERZ OFERTĘ LUB JEŚLI WYKUPIŁEŚ TEN KANAŁ, POCZEKAJ I ZGŁOŚ BŁĄD..." A poszerzcież wy sobie wasze TNKowe głowy, JEST U WAS JAKIS DYREKTOR SPRZEDAZY ODPOWIEDZIALNY ZA WPŁYWY I WYNIKI ?????? bo ja już dzwonił nie będę i Hd premium mam w d..ie, bez MGM przeżyję, zaczekam z wpłatami na poprawienie usługi i lepszą ofertę, senkju senkju baj :)