Forum Forum prawneGospodarcze

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

Nolimit / 2008-12-15 13:59
Witam


mam taka sprawe bo jest takie cos jak telewizjanakarte.pl

i tam jest w zakladce kanaly ze m.in jest kanal nsportHD - jest taka ikonka w srod innych kanalow jakie sa w ofercie

I teraz sie okazuje ze kanal nsport nie jest w HD nadawny tylko w SD(zwykle nadawanie-duzo gorszy obraz...)


I problem jest taki ze ja kupuje za 2 tys dekoder do obioru kanalow HD (ogolnie wczesniej juz go mialem ale to chyba nie istotne) i podlaczam i sie okazuje ze kanal nsport jest nadawany w SD - czyli zwykly cyfrowy sygnal...

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad wydruku bo logo jest przeklejone z telewizji N i na telewizje na karte nie ma kanalow w HD (haha)


Oczywiscie nie mozna rozmawiac z nikim kompetentnym zeby go z***ac zeby ludzi w blad nie wprowadzali. Jak cos mi sie nie podoba to moge jechac do krakowa do siedziby firmy


Pytanie: czy cos mozna zrobic lobuza ze ludzi oszukuja i jeszcze nie przeprosza?


Oczywiscie w ramach prawa - czy mozna im sprawe zalozyc albo cos i czy jest jakakolwiek szansa ze cos sie wskura?

Dodam ze nie tylko na stronie jest taka informacja ze jest kanal sportHD ale rowniez juz w paczce zakupionej z karta jest opisane co i jak i znowu jest kanal nsportHD...
Wyświetlaj:
robbie21 / 83.17.55.* / 2011-12-23 23:41
mam tą telewizję od ok 3 miesięcy, teraz jakoś kończył mi się darmowy odbiór dokładnie 22 grudnia. tego też dnia wpłaciłem pieniądze (mBank) i niestety dzisiaj zaczęły kanały mi ginąc (te płatne mtv, tvn turbo , discovery itp). Dzwoniłem na tą ich zaje*aną linię *71 81 91 i tylko naczekałem się około 35 minut(!) i wysłuchiwałem beznadziejnej muzyki i co minutę "czekaj na zgłoszenie się konsultanta" SZLAG MNIE TRAFIŁ mało telefonu o ścianę nie rozje*ałem, min rozmowy 1,23 zł a oni jakąś muzyczkę przez pół godziny puszczają debile!! Jutro spróbuję zadzwonić pod ten stacjonarny numer, jak nie to p*****ole i nie płacę więcej, stracą klienta i każdemu będę ich odradzał....
Miał ktoś takie problemy z debilami ?
radek starogard łobezki / 213.238.97.* / 2012-02-15 19:24
miałem c plus było ok a tutaj wiecznie to samo czekaj i plac po 2 dniach to samo mam ich gdzieś jutro zadzwonię i powiem im co myślę o tych oszustach
jola / 164.127.216.* / 2012-01-31 15:13
ja mam podobny problem!oni nie tylko oszukuja ale i okradaja z pieniedzy.bo ja dzwonilam do konsultantow 12x i nikt nie podjol tel.tylko muzyka i czas oczekiwania chyba na godota bo nie na nich.a stracilam okolo 70zl.pozdrawiam wszystkich oszukiwanych.
luk.pno / 83.2.47.* / 2011-12-28 22:48
kanały ładuje się wcześniej, a nie w ostatniej chwili, bo proces załączenia pakietu trwa kilka dni. N o tym informuje w przewodniku po ofercie!! trzeba czytać!!!!!!!
himel / 178.183.152.* / 2012-11-02 09:27
"mądry"człowieku jak płacisz za chleb to czekasz aż go upieką?. Według Ciebie może w tym roku opłacać aktywację na przyszły rok.
Wybacz-Twoje myślenie a porządek w tym kraju to to samo łajno.
pestka1 / 213.146.59.* / 2012-02-08 21:50
Witam wszystkich. A gdzie można znależć przewodnik po ofercie?Muszę doładować a nie bardzo wiem jak.To pierwszy raz i pewnie dlatego jestem taka ciemna ;)
Wladzio / 92.73.145.* / 2011-12-28 00:15
nie denerwuj sie musisz troche poczekac i bedzie ok
a w przyszlosci oplac ze dwa tygodnie przed uplywem terminu i nie czekaj do ostatniej chwili
idiotaxxx / 87.206.239.* / 2012-02-02 12:38
dwa tygodnie to ty mozesz placic nie zaplac dwa dni i juz zablokowane to dlaczego ja mam wczesniej placic
Fr. Lorenc / 178.216.47.* / 2012-01-12 12:20
OPŁACIŁEM ZA 2 lata do grudnia 2012 roku, dziś zablokowano mi 28 kanałów, debile czy złodzieje????
nabrany na240 zł. / 178.216.47.* / 2012-02-11 09:35
-gdybyś jednak doładował swoją kartę kwotą: większą niż 240 zł. to Twoją kartę doładujemy na 24 miesiące" G... prawda!!!!!
uzytkoooowniczkaaaa / 77.115.148.* / 2012-01-17 21:48
i debile i złodzieje...
Jurek. G / 87.179.149.* / 2011-12-27 19:58
Mam tez oplacona karte do 15.04.2012
i coz zabrali mi Haaa.y dwa dni przed
swietami programy. Dzwoniac nikt sie nie odzywa, a jak sekretarka sie wlaczy to
mozna godzinami czekac i nic !!!
Andt / 95.33.123.* / 2012-02-17 10:43
chcialbym wyslac dekoder HD do serwisu , padl po tygodniu , czy móglby ktos podac mi jakis namiar ? Nr. tel , adres czy jakas stronke . przypomne , ze mieszkam za granica
balihannover / 77.20.108.* / 2011-12-23 17:32
Witam
ja mam ``dziwny ``problem...Chcialem oplacic tnk sd tesciowi na 2 lata.Okazalo sie ,ze 2-krotnie probowalem wyslac pieniadze ale wracaly.(na szczescie)Wysylalem z Niemiec.Wszystko w porzadku(iban,swift code).Postanowilem zrobic to troche ``okreznie``.Pieniadze przeslalem do swojego taty(szly od piatku-do wtorku rano).Tata wyslal za chwile na konto tnk.Oczywiscie podany zostal numer karty.Do chwili obecnej(jest piatek wieczor)pieniedzy brak na koncie-a tesc zostanie z paroma kanalami na Swieta.
To jest cyrk...Wydzwanialem do PKO SA,pozniej do TNK,ci mi kazali interweniowyc w banku...a bank nie wiedzial co dalej...Ja nie chce przestrzegac przed ta firma,ale wnioski wyciagnijcie Panstwo sami.Probowalem wyslac od 29 listopada.Dzisiaj jest 23 grudnia......
Mam nadzieje,ze powstanie jakas alternatywa dla w/w firmy.Pozdrawiam
luk.pno / 83.2.47.* / 2011-12-28 22:54
to ewidentna wina PKO! też tak kiedyś miałem i okazało się że to oni zawinili, a ciągle zganiali na N. trwało to ok.40 dni!!!!
Elmundi / 178.42.90.* / 2011-12-12 12:16
To co wyprawiają w cywilizowanym świecie nie ma miejsca. Nie mozna sprawdzić stanu konta przez internet. Mimo wpisu prawidłowego nimeru karty zawsze mam odpowiedż, że wpisany numer jest nieprawidłowy. Nikt nie odbiera telefonów tylko automatyczne sekretarki, które odsyłaja dalej z niczym. Weżmy się razem i skierujmy sprawę na drogę prawną. Cały czas wyłącznie HD, mimo regularnych wpłat miesięcznych. Żadnej odpowiedzialności wobec klienta.
loggy / 87.205.235.* / 2011-11-27 21:39
ja korzystam z n na kartę już od dłuższego czasu i nigdy nie miałem z nimi żadnego problemu. dodatkowo w ostatnim czasie pojawiły się informacje, teraz już potwierdzone, że n zaoferuje użytkownikom bezpłatną wymianę tunerów SD na HD, dla mnie to wspaniała wiadomość.
sylfa / 92.25.152.* / 2011-11-04 16:41
a zaznacze ze mam zaplocene na dwa lata dzwonie pod podany numer ale caly czas zajete :(
An-Tosiek / 83.24.138.* / 2011-11-21 23:02
co miesiąc wpłacam dwie opłaty : jedna to pakiet domowy hd, druga pakiet hd premium.
te jełopy co miesiac wyłączają mi hd premium pomimo wyraźnego tytułu w przekazie pieniężnym za co on jest i nie świadczą mi usługi, na infolini BOK mówią co miesiąc to samo, że środki zostały zaksięgowane na przyszłe okresy pakietu domowego (podstawowego), tak więc tracą klienta hd premium w okresie, w którym mogliby go mieć, chyba, że zyskują na audioteksie czyli połaczeniach na wskazane numery telefonów o BOK(brak email, na www brak aktywacji pomimo oświadczenia , ze jest itd itd), niestety po kilkukrotnym zapewnianiu, że to ostatni raz, nie chce mi się dzwonić do BOK wyciagać z dekodera kartę i odczytywac jej numeru i następonie czekać z błagalnym wzrokiem wodzacym po ekranie z czerwonym komunikatem "KANAŁ NIEDOSTĘPNY, POSZERZ OFERTĘ LUB JEŚLI WYKUPIŁEŚ TEN KANAŁ, POCZEKAJ I ZGŁOŚ BŁĄD..." A poszerzcież wy sobie wasze TNKowe głowy, JEST U WAS JAKIS DYREKTOR SPRZEDAZY ODPOWIEDZIALNY ZA WPŁYWY I WYNIKI ?????? bo ja już dzwonił nie będę i Hd premium mam w d..ie, bez MGM przeżyję, zaczekam z wpłatami na poprawienie usługi i lepszą ofertę, senkju senkju baj :)
Jacky 152 / 77.2.0.* / 2011-11-09 18:30
Zaplacilem za 2 lata i czekam jak Osiol na
odkodowanie.Oszukuja jo nie tak??????????
Wydaje mi sie ze to Banda ktora kasuje.
Prosze o pomoc co zrobic.
sylfa / 92.25.152.* / 2011-11-04 16:40
witam padla mi tnk co moge zrobic jesli nie moge sie dodzwonic po podane numery prosze o szybka odpowiedz :
Monter51 / 83.28.125.* / 2011-11-02 17:44
zapłaciłem za 1 miesiąc i ile muszę czekać żeby mi odblokowali kanały? i czy jak zapłaciłem z konta eurobank online to przyjmą to do realizacji?
motyla noga / 83.14.65.* / 2011-11-03 15:17
Do 3 dni roboczych. Po kilku telefonach na nr 122947910 i 2 dniach mi włączyli. Miałem nie płacić ale po wizycie u Rzecznika Praw Konsumenta dowiedziałem się, że mają 30 dni na odpowiedź na moje żale (uważam, że to co jest na opakowaniu jest wiążące a nie jakieś ich regulaminy których w momencie zakupu nie wiedziałem) Czyli rodzice byli by ponad miesiąc bez TV co było nie do zaakceptowania i się złamałem...
żan / 87.105.22.* / 2011-10-24 13:20
Jak kupowałem ich dekoder (za 200zł) to roczna opłata wynosiła 120zł. Teraz o 100% drożej i repertuar kanałów BEZNADZIEJNY!!! Chciałem wrócić do nich lecz przy takich kanałach niech się każą wypchać!!!
;o / 31.63.151.* / 2011-10-22 09:31
Ktoś wam płaci za pisanie takich bzdetów czy tylko mi się wydaje ? :D Najlepiej mieć dekoder z TNK wtedy mamy aktualizacje i problemy typu nie idzie mi jakiś kanał albo któryś zniknął nie występują . Jeśli ktoś miedzy kanałem HD a SD nie widzi różnicy to pytanie do niego patrzysz na tv a nie przypadkiem przez okno ?? benas jeśli masz dekoder nbox HDTV to trzeba podłączyć pamięć przenośną pod usb dekoder sformatuje urządzenie i już możesz nagrywać wystarczy wcisnąć na pilocie R .
Nie potraficie czytać ze zrozumieniem to wasz problem a nie rzecznika !! "* Dla kart aktywowanych po dniu 31 marca 2010r Kanały Bez opłat pozostają aktywne przez okres ważności doładowania oraz 12 miesięcy po jego wygaśnięciu, nie dłużej jednak niż do upływu okresu ważności oferty. Dla kart aktywowanych do dnia 31 marca 2010r Kanały Bez opłat pozostają aktywne przez okres ważności oferty." http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html
am. / 87.205.218.* / 2012-01-13 20:59
to niestety BZDETY, rzeczywistość jest zupełnie inna... tnk, wyłącza "po cichu" stare karty, robi problemy z odbiorem, i kasuje słono za połączenia z idiotele /infolinią/, nie wywiązują się z oferty która miała obowiązywać do 2016 r.
motyla noga / 83.14.65.* / 2011-10-24 16:08
Wchodze do sklepu i kupuje a po roku się dowiaduje, że to co jest napisane na opakowaniu produktu jest nieaktualne (nie tylko teraz ale i w momencie podejmowania decyzji o zakupie rok temu) To się nazywa oszustwo.
motyla noga / 83.14.65.* / 2011-10-19 17:51
Ja jutro ide do Rzecznika Praw Konsumenta bo jak kupowałem TNK to nie było mowy o tym, że przez 12 miesięcy są za darmo TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i TVReligia tylko, że to za darmo. Zostałem wprowadzony w błąd i jutro powiem co mi poradzono.
piort / 83.22.81.* / 2012-02-01 16:34
tvn zlodzieje zabic gnoja
adsfgasrth / 83.2.225.* / 2011-10-16 20:38
NA DROGICH POŁĄCZENIACH. PROPONUJĘ NAGRYWAĆ ROZMOWY I PUBLIKOWAĆ W NECIE
benas / 89.194.193.* / 2011-10-15 09:54
mam pytanko; posiadam dekoder hd jak sie nagrywa na port usb podlaczylem i jakos nie wiem jak?
KAPU / 89.229.128.* / 2011-09-20 12:29
MIAŁAM TEN SAM PROBLEM CO WSZYSCY Z ODBIOREM PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW TVNK ALE JUŻ NIE MAM DZWOŃCIE NA NR 0048122947910 I PO 15 SEK PROGRAMY SĄ A ROZMOWA TELEFONICZNA TRWA NIE DŁUŻEJ NIŻ 2 MIN
kris.go51 / 80.55.255.* / 2011-11-22 20:56
dzięki za podpowiedź z nr 122947910 rzeczywiście zadziałało i bardzo szybko uzyskałem pomoc dziwne tylko ,że na stronie nie ma tego numeru
Normalny ktory umi czytac / 93.105.97.* / 2011-12-28 17:33
ja tez dzwonilem na ten numer i zalatwilem wszystko. Ludzie zawsze pisalo jakie kanaly zostaja jak sie nie doladuje konta. A tu jeden koles ma pretensje ze nic nie wiedzial. Trzeba czytac co sie kupuje bo na stronie jak i na pudelku pisze wyraznie i kolorowo co kupujesz. dziecko z przedszkola by zalapalo o co chodzi .:) POZDRAWIAM wszystkich zagryzajacych zęby hahahahahhaah
julita.angel@wp.pl / 82.147.53.* / 2011-11-17 17:20
Dzięki kochany :) :) nie mogłam NIGDZIE znaleźć numeru z zagranicy a ten podany zadziałał.. Zadzwoniłam aktywowałam w 2 minuty i za 5 minut już oglądam:) I love you
saz / 80.50.142.* / 2011-10-30 13:29
co za debil to pisze pracownik tnk
krawer / 178.36.174.* / 2011-10-15 16:22
Dlaczego nie działa nr stacjonarny 703102502 mimo, że TnK podaje go w swoim wykazie kontaktów z biurem obsługi
knife / 83.10.244.* / 2011-09-19 20:08
DZIŚ ZADZWONIŁEM POD TEN NUMER 1229.... I KOLEŚ MI POWIEDZIAŁ ŻE MUSIAŁ MI DEKODER ZGUBIĆ USTAWIENIA I ŻE PRZEŚLE ZNÓW USTAWIENIA I ZA KILKANAŚCIE GODZIN MA MI DZIAŁAĆ.I FAKTYCZNIE PO OK 10 MIN. WRÓCIŁ TVN itd.
Load / 83.5.164.* / 2011-09-19 11:33
Słuchajcie bo ja mam problem tylko z kanałami TVP 1 i TVP 2.
Wiecie może w czym jest problem?
To trzeba dzwonić na numer "122947910 z kom"
i tam mi odblokują kanały?

Dodaj że dzwoniąc na infolinie do TnK koleś mi mówił że to problem leży w ustawieniu anteny.

Mam w domu Cyfre + ustawioną na Hotbird 13e jak wiadomo TnK też nadaje na tej satelicie i na Cyfrze + mam kanały takie jak TVP1/2 a na TnK już nie mam.

Sprawdzając na dekoderze kanał TVP2 (tylko ten mam, ale pisze ze kodowane [TVP1 kompletnie nie znajduje]) piszę że kanał jest ustawiony na polaryzację "v" a w jak patrze na rozkład kanałów to TVP2 jest u nich na polaryzacji "h"

http://telewizjanakarte.pl/fileadmin/contents/tnk/documents/Rozk%C5%82ad_kana%C5%82%C3%B3w_z_oferty_TNK_SD.pdf

proszę o odpowiedź przynajmniej na pierwszą część wypowiedzi :)

Najnowsze wpisy