Forum Forum ubezpieczeńNa życie

Ubezpieczenie w PZU

Ubezpieczenie w PZU

pawjan00394 / 2010-01-05 19:17
Witam wszystkich jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o ubezpieczenia, pragnę wiec abyście pomogli w pewnych kwestiach.
Zamierzam ubezpieczyć się u taty, który jest ubezpieczony grupowo w PZU życie w zakładzie pracy . Dodam iż od lutego 2009 choruje. W tym ze roku wykryto u mnie 2 przepukliny w kręgosłupie, których nabawiłem się na siłowni i to tyle. Prawdziwe leczenie zacznę przechodzić w tym roku to znaczy pod koniec stycznia idę do szpitala gdyż lekarze podejrzewają u mnie ZZSK związku z czym będę musiał korzystać z bardzo długiego leczenia, które obejmuje terapie silnymi lekami, rehabilitacja, wyjazdy do sanatorium itp. Mam parę pytań:
1. Jakie wybrać ubezpieczenie i jakieś ubezpieczenie dodatkowe aby przysługiwała mi możliwość ubiegania się o odszkodowanie.
2. Kiedy najpóźniej od dnia potwierdzenia choroby mogę składać wniosek o odszkodowanie.
3. Czy po przedstawieniu dokumentacji za ubiegły rok to znaczy z związku z problemami kręgosłupa, który był wypadkiem na siłowni ale nie byłem na pogotowiu tylko odbywałem leczenie u lekarza rodzinnego, ortopedy i neurologa mogę ubiegać się również o odszkodowanie czy może jest tak ze z dniem zawarcia umowy o ubezpieczenie wszystkie sprawy będą ważne po dniu zawarcia umowy.
4. Jaki czas musze opłacać składki aby ubezpieczenie przysługiwało mi.
Dodam iż mam 18 lat, które skończyłem w sierpniu 2009.
Pozdrawiam
lezdrub / 79.185.107.* / 2010-01-05 20:53
Mając 18 lat, to chyba się jeszcze uczysz??
W szkole nie macie grupowego ubezpieczenia.

Powiem ci,że wiekszość ubezpieczeń grupowych ma karencję na tego typu leczenia.
Co prawda sprawy wypadkowe nie maja karencji, ale wypadek miał miejsce przed ubezpieczeniem.
W każdej grupówce sa inne warunki.
Weź ubezpieczenie ojca i wyczytaj. W owu powinno być wszystko napisane.