Forum Forum finansoweBanki

UWAGA! Inteligo nie pozwoli ci łatwo zrezygnować ze swoich usług!

UWAGA! Inteligo nie pozwoli ci łatwo zrezygnować ze swoich usług!

milan2211 / 2013-09-26 13:42
Przez ponad 10 lat Inteligo nie miało problemu z wydawaniem mi kolejnych kart i odnawianiem debetów. Problemy pojawiły się tydzień temu kiedy postanowiłem zrezygnować z debetu. Najpierw serwis www przekierował mnie na infolinię, tam po autoryzacji złożyłem zlecenie (konsultant powiedział że był błąd w systemie informatycznym dla tego trzeba przez telefon). Po tygodniu nic się nie wydarzyło. Wysłałem 2 wiadomości z serwisu www (w tym jedną z info o problemach z bezpieczeństwem logowania)- zero reakcji. Po dwóch kolejnych dniach znów zadzwoniłem na infolinię i tu ciekawostka - okazało się że aby zrezygnować z debetu trzeba zaktualizować dane (papierowy formularz, poczta tradycyjna, 30 dni na rozpatrzenie). Stary dowód w systemie nie przeszkadzał w udzielaniu kolejnych kredytów, ale żeby zrezygnować... Czyli łatwiej wejść niż wyjść.
Wyświetlaj:
moto2 / 194.242.62.* / 2013-09-27 15:47
Właśnie dzwoniłem na infolinie - "to był błąd systemu związany z migracją". Tak jak mi powiedziała miła pani, teraz można wejść na swoje konto i w serwisie, z domu złożyć rezygnacje z debetu.
milan2211 / 2013-09-30 11:36
Sprawdziłem i niestety to nie jest prawda. System dalej twierdzi, że mój dokument wymaga aktualizacji i niezbędny jest kontakt z "miłą panią". Cieszę się że służby komunikacyjne Inteligo zachowują czujność na forach - może dzięki temu informacja o nieprawidłowościach w standardach obsługi klienta dotrą do decydentów.
antynoweinteligo / 31.61.129.* / 2013-10-22 23:07
ja się za chwilę przekonam, mam zamiar zrezygnować po 13 latach, na razie z infolinii dostałem info, że wystarczy wypełnić wniosek i przesłać tradycyjną pocztą. Zobaczymy co zrobią, a rezygnuje po tych ich ostatnich ulepszeniach szczególnie smsów. Do tej pory było fajnie, robiłem zakupy kartą, dostawałem sms"a ile wydałem i ile mi zostało, teraz jest tak, że dostaje x sms"ów nawet po tygiodniu czasu od płatności i jeszcze doliczają opłaty za to, że mi wysłali wiadomość. Kto zna bank gdzie w za mian za bezpłatne sms"y i obsługę internetową będę wydawał kartą około 2000zł. miesięcznie???

Najnowsze wpisy

Konto firmowe - najlepsza oferta: