patcher
/ 89.74.127.* / 2010-04-28 10:29
Witam Państwa
Mój problem polega na tym, że firma wynajmująca auta, zatrzymała kaucję za wynajem auta w wysokości 2000 PLN argumentując to odpryskiem na szybie, który pojawił się podczas okresu najmu. Z tym, że odprysk powstał podczas kiedy byłem najemcą auta się nie spieram - spod kół auta jadącego przede mną wyskoczył kamień i gotowe. Problem w tym, że w umowie jaką podpisałem z firmą jest zapis, który mówi o odpowiedzialności materialnej najemcy w wyniku "zaniedbania" oraz spowodowania kolizji ze swojej winy. Oczywiście nie zgodziłem się z tym, że kamień który uderzył w szybę i zostawił odprysk jest moim zaniedbaniem i listownie złożyłem reklamację, żądając zwrotu kaucji w ciągu 14 dni. Po upływie tego terminu nie odzyskałem pieniążków a usługodawca nie skontaktował się do tej pory ze mną.
Chciałbym zapytać, jaka jest dalsza procedura w tej sytuacji. Jak należy rozumieć brak odpowiedzi oraz brak kaucji.
Dziękuję