Forum Forum prawneGospodarcze

Wypożyczalnia auta - reklamacja

Wypożyczalnia auta - reklamacja

patcher / 89.74.127.* / 2010-04-28 10:29
Witam Państwa

Mój problem polega na tym, że firma wynajmująca auta, zatrzymała kaucję za wynajem auta w wysokości 2000 PLN argumentując to odpryskiem na szybie, który pojawił się podczas okresu najmu. Z tym, że odprysk powstał podczas kiedy byłem najemcą auta się nie spieram - spod kół auta jadącego przede mną wyskoczył kamień i gotowe. Problem w tym, że w umowie jaką podpisałem z firmą jest zapis, który mówi o odpowiedzialności materialnej najemcy w wyniku "zaniedbania" oraz spowodowania kolizji ze swojej winy. Oczywiście nie zgodziłem się z tym, że kamień który uderzył w szybę i zostawił odprysk jest moim zaniedbaniem i listownie złożyłem reklamację, żądając zwrotu kaucji w ciągu 14 dni. Po upływie tego terminu nie odzyskałem pieniążków a usługodawca nie skontaktował się do tej pory ze mną.

Chciałbym zapytać, jaka jest dalsza procedura w tej sytuacji. Jak należy rozumieć brak odpowiedzi oraz brak kaucji.

Dziękuję
Wyświetlaj:
Szastek / 178.36.219.* / 2020-07-07 12:50
Nigdy nie miałem takiego problemu http://kasianowak.eu/2020/07/05/bardzo-lubie-wypozyczac-samochody-z-wypozyczalni/ zawsze wszystko było tak jak w umowie.
uhh / 193.0.242.* / 2010-05-06 13:13
Reklamacja bez odpowiedzi to reklamacja zgodnie z prawem uznana. Można powołać się na kodeks cywilny bodajze. W liście to tej firmy zacytować wszystkie paragrafy z tym związane i zarządać zwrotu pieniędzy skoro reklamacja została uznana. W razie odmowy napisze że przekarzesz tą sprawe to rzecznika konsumetów( sprawa nieodpowiedzianej reklamacji) i a potem do sądu za naruszenie umowy. Wygrana gwarantowana

Najnowsze wpisy