BASEIG: strona spółki
4.11.2025, 8:27
BIG Wprowadzenie do sprzedaży nowego brandu własnego „Geschaft”
Zarząd Baseig S.A. z siedzibą w Poznaniu („Spółka”) informuje, że w ramach realizacji strategii rozwoju działalności w segmencie odzieżowym Spółka zakończyła prace nad uruchomieniem nowego brandu własnego pod nazwą „Geschaft”. Marka „Geschaft” obejmuje odzież z kategorii casual i streetwear, a jej produkcja, sprzedaż i wysyłka odbywa się w całości wewnątrz Spółki, co oznacza, że pełen zysk ze sprzedaży produktów pozostaje w strukturze Spółki. Sprzedaż odbywa się w ramach własnego sklepu internetowego pod adresem www: https://geschaft.gmbh/
Uruchomienie sprzedaży brandu „Geschaft” stanowi etap w rozwoju działalności Spółki i w ocenie Zarządu może mieć pozytywny wpływ na wyniki finansowe, w szczególności na poziom przychodów i marży w kolejnych okresach. Wraz z wprowadzeniem marki „Geschaft” Emitent informuje, że planuje uruchomienie kolejnej marki własnej w najbliższych miesiącach. Nowa linia odzieżowa będzie inspirowana motywami i trendami wizualnymi popularnymi w mediach społecznościowych, odpowiadającymi aktualnym oczekiwaniom estetycznym młodszych grup odbiorców, w tym elementami estetyki znanej z popkultury azjatyckiej, które zyskały szczególną popularność w środowisku internetowym. O uruchomieniu nowej marki Emitent poinformuje w odrębnym raporcie bieżącym. Zarząd wskazuje, że w III i IV kwartale Spółka poniosła istotne nakłady inwestycyjne związane z zatowarowaniem (zakup materiałów) pod produkcję odzieży marki „Geschaft”, co przełożyło się na wzrost kosztów operacyjnych w tym okresie.
Uruchomienie sprzedaży brandu „Geschaft” stanowi etap w rozwoju działalności Spółki i w ocenie Zarządu może mieć pozytywny wpływ na wyniki finansowe, w szczególności na poziom przychodów i marży w kolejnych okresach. Wraz z wprowadzeniem marki „Geschaft” Emitent informuje, że planuje uruchomienie kolejnej marki własnej w najbliższych miesiącach. Nowa linia odzieżowa będzie inspirowana motywami i trendami wizualnymi popularnymi w mediach społecznościowych, odpowiadającymi aktualnym oczekiwaniom estetycznym młodszych grup odbiorców, w tym elementami estetyki znanej z popkultury azjatyckiej, które zyskały szczególną popularność w środowisku internetowym. O uruchomieniu nowej marki Emitent poinformuje w odrębnym raporcie bieżącym. Zarząd wskazuje, że w III i IV kwartale Spółka poniosła istotne nakłady inwestycyjne związane z zatowarowaniem (zakup materiałów) pod produkcję odzieży marki „Geschaft”, co przełożyło się na wzrost kosztów operacyjnych w tym okresie.