BASEIG: strona spółki
4.12.2025, 15:40
BIG Zawarcie istotnej ramowej umowy o strategicznej współpracy
Zarząd Baseig S.A. z siedzibą w Poznaniu [„Spółka”, „Emitent”] informuje, że w dniu 4 grudnia 2025 r. Spółka zawarła z Iluzjonistą Y [prowadzącym działalność w ramach Y sp. z o.o.] [„Partner”] Ramową umowę o strategicznej współpracy, której celem jest partnerska współpraca Stron w zakresie promocji usług i produktów BASEIG oraz wspólnej realizacji projektów komercyjnych, których celem jest budowanie wartości i rozpoznawalności obu Stron [„Umowa”]. Umowa przewiduje w szczególności współpracę w zakresie wykorzystania systemu BASEIG AI w sprzedaży odzieży, produktów cyfrowych, biletów online oraz produktów spożywczych.
Zgodnie z Umową Partner będzie aktywnie angażował się w promocję usług i produktów Spółki poprzez swoje kanały komunikacji i sprzedaży, obejmujące łącznie ponad 2 mln obserwujących, w tym ok. 1,1 mln użytkowników platformy TikTok. Reklamowanie narzędzia BASEIG AI przez Partnera oraz wymiana i gromadzenie danych z kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzia BASEIG AI stanowią jeden z kluczowych elementów partnerstwa Stron. Szczegółowy zakres działań Partnera w ramach współpracy z Emitentem, o której mowa powyżej, zostanie określony przez Strony w ramach odrębnych porozumień. Wynagrodzeniem Partnera za usługi świadczone w ramach Umowy jest prawo Partnera do objęcia 10.000 akcji Spółki w ramach emisji planowanej na I kwartał 2026 r. Szczegółowe warunki objęcia akcji w ramach emisji zostaną określone w regulaminie i umowie opcyjnej. Zarząd Spółki uznał niniejszą informację za informację poufną ze względu na fakt, że zawarta Umowa stanowi istotny krok w realizacji strategii komercjalizacji na lata 2025–2027, zakładającej budowę ekosystemu AI-commerce opartego na współpracy z twórcami internetowymi.
Zgodnie z Umową Partner będzie aktywnie angażował się w promocję usług i produktów Spółki poprzez swoje kanały komunikacji i sprzedaży, obejmujące łącznie ponad 2 mln obserwujących, w tym ok. 1,1 mln użytkowników platformy TikTok. Reklamowanie narzędzia BASEIG AI przez Partnera oraz wymiana i gromadzenie danych z kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzia BASEIG AI stanowią jeden z kluczowych elementów partnerstwa Stron. Szczegółowy zakres działań Partnera w ramach współpracy z Emitentem, o której mowa powyżej, zostanie określony przez Strony w ramach odrębnych porozumień. Wynagrodzeniem Partnera za usługi świadczone w ramach Umowy jest prawo Partnera do objęcia 10.000 akcji Spółki w ramach emisji planowanej na I kwartał 2026 r. Szczegółowe warunki objęcia akcji w ramach emisji zostaną określone w regulaminie i umowie opcyjnej. Zarząd Spółki uznał niniejszą informację za informację poufną ze względu na fakt, że zawarta Umowa stanowi istotny krok w realizacji strategii komercjalizacji na lata 2025–2027, zakładającej budowę ekosystemu AI-commerce opartego na współpracy z twórcami internetowymi.