Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP: Udział kanału online w całości sprzedaży zbliża się już do 45%

3
Podziel się:

LPP zanotował w kwietniu blisko 4-krotny wzrost udziału online w całości sprzedaży, a w maju ten udział wzrósł prawie 5-krotnie, poinformował wiceprezes Jacek Kujawa. W I kw. udział e-commerce w całości sprzedaży wzrósł do 33%, a obecnie sięga 45% wobec ok. 14,5% w IV kw. 2019 r.

LPP: Udział kanału online w całości sprzedaży zbliża się już do 45%

"W IV kw. mieliśmy ok 14,5-proc. udział sprzedaży online w całości naszego obrotu i to co się stało w ostatnich miesiącach powoduje, że nasze pierwotne szacunki, iż osiągniemy 20% są już nieaktualne. Dla przykładu podam, że w I kw. tego roku ten udział wzrósł do 33%. A jeżeli spojrzymy na kwiecień to ten wzrost sprzedaży online był 4-krotny, a w maju rośnie i jest już prawie 5-krotny"- powiedział Kujawa podczas sesji w ramach EEC Online.

"Nasze obecne projekty, które realizujemy wskazują, że jesteśmy jeszcze w stanie zwiększyć ten udział sprzedaży online i teraz osiągamy około 45% w ogólnej sprzedaży całej grupy, ale ile będzie to na koniec roku - to zobaczymy. Ja jestem jednak dobrej myśli" - powiedział Kujawa.

Dodał, że na niektórych rynkach, gdzie sklepy są otwarte już od kilku tygodni sprzedaż w tych placówkach nie kanibalizuje sprzedaży online.

" Zmiany są bardzo dynamiczne i musimy na bieżąco wprowadzać pewne korekty. Nasze partnerstwo z Google to była odpowiedź na mocne wzrosty sprzedaży i jest to jedno z wielu naszych inicjatyw, aby sprostać dynamicznemu wzrostowi sprzedaży online" - wskazał.

Według niego, również logistyka musi nadążać za szybkimi zmianami.

"Na początku marca logistyka wysyłała jeszcze 100 tys. sztuk odzieży dziennie, w ciągu 2 tygodni dobiła do obrotu rzędu 400 tys., a w tej chwili pracujemy, żeby wysyłać 600 tys. sztuk odzieży dziennie i jest to możliwe także dzięki naszym wieloletnim inwestycjom w logistykę w kraju, jak i za granicą" - powiedział także.

W jego ocenie, z jednej strony klienci będą poszukiwać tańszych i bardziej stonowanych kolekcji, a z drugiej pojawia się trend eko i poszukiwanie bardziej trwałej odzieży nieco droższej ale w zgodzie z naturą.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(3)
Małżonek prac...
4 lata temu
Prosze napisac o tym, ze lpp chwali się wynikami sprzedaży internetowej, a mimo to obcięła znacznie wynagrodzenie pracowników pracujących w działach e-Comercial. Fotograf czy stylista zarabia 2200 na reke, a modelka zaproszona na tydzień ze stanów dostaje ponad 3000 za jeden dzien, opłacony hotel, podróż, a przyjechała na tydzień. Lpp chwali się jak sibie radzi, ale nie mowi nic o tym jak traktuje swoich pracowników. Prosze napisac o tym artykuł. Jak pracownicy z działu sprzedaży internetowej zarabiają tyle co pracownik sklepu, a to dzieki nim firma nie zaliczyła dna finansowego, a ta spółka nawet nie jest im wdzięczna za prace i jedyne co oferuje to smieszne stawki i napięta atmosfere
Stenclik
4 lata temu
Trzeba przyznać, że w dobie kryzysu LPP pokazuje, że jest solidną spółką.
rzepa
4 lata temu
Dobrze że postawili na ecommerce już dawno temu, teraz dzięki temu firma podczas pandemii mogla jakoś przetrwać.