Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Prime Bit Games podpisał list intencyjny na stworzenie nowej wersji gry 'Clash'

1
Podziel się:

PrimeBit Games podpisał list intencyjny, którego przedmiotem jest wyrażenie woli współpracy w zakresie stworzenia zaktualizowanej wersji "Clash" opartej o jej pierwowzór. "Clash" jest turową grą strategiczną wyprodukowaną przez polską firmę Leryx Longsoft i wydaną przez Optimus Pascal w 1998 r.

Prime Bit Games podpisał list intencyjny na stworzenie nowej wersji gry 'Clash'

"Liczę na stworzenie dużego, świeżego projektu opartego na klasyce. Sukces gry z lat 90. pozwala sądzić, że w nowoczesnych technologiach zbudujemy grę, która może konkurować z najlepszymi na tym rynku" - skomentował właściciel gry "Clash", dawny współwłaściciel obecnie nieistniejącej firmy Leryx Longsoft Jarosław Modrzejewski, cytowany w komunikacie.

"Clash" wzorowany jest na takich seriach, jak "Heroes of Might and Magic" oraz "Warlords". Fabułę produkcji, osadzonej w czasach wczesnego średniowiecza, oparto na legendzie o starożytnej krainie Karkhanu, zaatakowanej przez dzikie plemiona. Zadaniem gracza jest rozwój i utrzymanie posiadanych włości oraz nieustanna walka z zaborczymi najeźdźcami, podano również.

"'Clash' jest dla mnie wyjątkowym tytułem, w który chętnie grali ze mną znajomi w tamtych latach. Uważam, że ten projekt ma ogromny potencjał, głównie dzięki stałemu rozwojowi dystrybucji cyfrowej. Produkcja w dalszym ciągu ma swoich wielu fanów, którzy chętnie sięgną po jej uaktualnioną wersję. Głęboko wierzę, że to właśnie społeczność entuzjastów gry przyczyni się do stworzenia odpowiedniego rozgłosu na temat jej nowej wersji" - dodał prezes Prime Bit Games Michał Ręczkowicz.

Kampania reklamowa gry ruszy w III kwartale br.

PrimeBit Games to notowany na New Connect deweloper gier.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
koffkongen
5 lata temu
Crapów nieopłaca się produkować, bo słabe gry wywołują olbrzymie straty finansowe dla korporacji tworzących gry!