Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Vivid Games szacuje skonsolidowaną stratę netto na 0,23 mln zł w lipcu

0
Podziel się:

Skonsolidowana strata netto Vivid Games w restrukturyzacji za lipiec 2020 spodziewana jest na poziomie 0,23 mln zł (narastająco 1,73 mln zł zysku od stycznia 2020), podała spółka, prezentując szacunkowe wstępne dane. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za lipiec 2020 spodziewane są na poziomie 2,2 mln zł (16,2 mln zł narastająco od stycznia 2020).

Jednocześnie Vivid Games podkreśla, że powyżej przedstawiony wynik uwzględnia rozliczenie wynikające ze sprzedaży technologii QUASU, która to sprzedaż, z uwzględnieniem kosztów poniesionych przez spółkę na rozwój technologii QUASU, zamknęła się wynikiem 0,07 mln zł zysku i spowodowała zwiększenie stanu środków pieniężnych spółki o ok. 1 mln zł do poziomu ponad 7 mln zł.

"Kondycja spółki z miesiąca na miesiąc sukcesywnie się poprawia, a trochę gorsze na poziomie wyniku netto ostatnie dwa miesiące w porównaniu do rekordowego kwietnia i maja to efekt głównie niższej sprzedaży 'Real Boxing 2' w tym okresie. Stan gotówki po lipcu wzrósł do ponad 7 mln zł - co zapewnia nam już znaczną stabilność i dużą pewność spłaty zobowiązań związanych z przyspieszonym postępowaniem układowym, którego finalizacji oczekujemy. W drugim półroczu odbędą się również premiery nowych gier - w tym mobilnej gry segmentu mid-core 'Knights Fight 2', wobec której mamy duże oczekiwania, jak również kolejne premiery na platformie Nintendo Switch oraz PC" - powiedział prezes Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Wyniki przeprowadzonej oceny wskazują na brak zagrożenia dla realizacji prognozy dotyczącej przychodów i wyniku za rok 2020, podkreślono w komunikacie.

5 listopada 2019 roku Vivid Games prognozował wypracowanie 3,05 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2020 roku.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)