Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Mocny spadek sprzedaży głównego tytułu Agory

0
Podziel się:

Rozpowszechnianie płatne Gazety Wyborczej jest niższe o 12,4 procent.

Mocny spadek sprzedaży głównego tytułu Agory
(Maszewski/Reporter)

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _, wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2014 roku 190.517 sztuk i było o 12,4 procent niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _ w listopadzie 2014 r. było wyższe o 0,5 proc. w stosunku do października 2014 r.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem _ Dziennika Gazety Prawnej _, wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w listopadzie 54.844 egzemplarze, co oznacza spadek o 11,5 proc. rdr oraz spadek o 2,3 proc. mdm.

W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał _ Fakt _, wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 313.510 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,5 proc. oraz o 3 proc. mdm.

W listopadzie w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem _ Super Expressu _ spadło o 0,6 proc. do 152.116 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadek wyniósł 5,1 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Rzeczpospolitej _ w listopadzie wyniosło 57.309 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 16,8 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,4 proc.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w listopadzie 2014 r.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)