Notowania

technologie
11-07-2018 (09:34)

Prezes InPost: Polski e-commerce wzrośnie o 18% r/r do 47 mld zł w 2018 r.

Warszawa, 11.07.2018 (ISBnews) - Wartość polskiego sektora e-commerce wzrośnie o 18% r/r do 47 mld zł w 2018 r., szacuje prezes InPost Rafał Brzoska. Firma zapowiedziała też, że do końca tego roku ma powstać 1000 kolejnych Paczkomatów.

Podziel się
Dodaj komentarz

"Amerykański właściciel InPostu wspiera wprowadzanie kolejnych innowacji oraz rozwój technologiczny - co jest niezbędne, by rosnąć szybciej niż dynamiczny sektor e-commerce. Szacujemy, że w 2018 roku polski e-commerce wzrośnie do 47 mld zł, co oznacza o 18% więcej wobec 2017" - powiedział Brzoska, cytowany w komunikacie.

"InPost to nie tylko największa i najskuteczniejsza sieć dostaw paczkomatowych i kurierskich - ale przede wszystkim wysoki standard usługi. Mamy zaawansowane technologie informatyczne przyspieszające doręczanie przesyłek, a nasi kurierzy dysponują nowoczesnymi urządzeniami typu GPS, skanery czy tablety. Dzięki wysokiej skuteczności możemy tak dynamicznie zwiększać obsługiwane wolumeny - w 2017 roku zanotowaliśmy wzrost o ponad 50% w obu segmentach działalności" - dodał prezes.

Advent International i InPost poinformowali wcześniej, że zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich.

"Firma dysponuje siecią ponad 3500 Paczkomatów w całej Polsce, a do końca roku ma powstać 1000 kolejnych. W okresie styczeń - maj 2018 roku InPost dostarczył 30 mln przesyłek, czyli o 42,2% więcej rok do roku - w tym Paczkomaty notowały wzrost o 41,2%, a kurier InPost o 43,4%" - czytamy dalej w dzisiejszym komunikacie.

Spółka podała też, że według przeprowadzonego w kwietniu badania Kantar TNS 88% internautów wskazuje InPost jako marka, którą znają.

"Według badań Kantar TNS internauci doceniają gwarancję dostarczenia paczki, terminowość, innowacyjność, korzystanie z nowoczesnych rozwiązań mobilnych, łatwy kontakt, elastyczną i atrakcyjną cenowo ofertę, minimum formalności oraz proste i jasne zasady współpracy. Aż 45% badanych wskazuje, że lubi markę InPost" - napisano w komunikacie.

Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta - InPost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy - Inpost Finanse oraz Paczkomaty InPost. Spółka była notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 do 2017 roku.

 

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, handel detaliczny, transport, logistyka, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
30-07-2018

MariuszW okresie styczeń - maj 2018 roku InPost dostarczył 30 mln przesyłek, czyli o 42,2% więcej rok do roku - w tym Paczkomaty notowały wzrost o 41,2%, a … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (1)

Wybrane dla Ciebie