Akademia e-marketingu - 13. edycja z rekordowym zainteresowaniem przedsiębiorców

Akademia e-marketingu, jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń edukacyjnych dla sektora MŚP w Polsce, już od 13 lat wspiera przedsiębiorców w zdobywaniu wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu internetowego. Wiosenna edycja 2025, która odbyła się w największych miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Lublinie, Białymstoku i Poznaniu, zgromadziła ponad 2 500 uczestników z całej Polski, a w wielu lokalizacjach brakowało miejsc, co jednoznacznie potwierdza ogromne zainteresowanie inicjatywą.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Bezpłatne szkolenia i warsztaty prowadzone są przez doświadczonych ekspertów z Grupy WeNet - Partnera Google oraz Microsoft Advertising Program Partner. Program Akademii koncentruje się na najnowszych trendach i praktycznych narzędziach wspierających promocję biznesów online, takich jak SEO, Google Ads, tworzenie stron WWW czy wykorzystanie sztucznej inteligencji. Spotkania odbywają się w największych miastach w Polsce, z myślą o przedsiębiorcach z różnych branż i regionów, co pozwala dopasować treści do lokalnych potrzeb.

Jak podkreśla Anna Pszczółkowska, koordynatorka i prelegentka Akademii e-marketingu:

"Naszym celem od samego początku było dostarczenie przedsiębiorcom wiedzy i wskazówek, jak odnaleźć się w cyfrowym świecie. Dzięki praktycznej formule warsztatów i spotkaniom w przyjaznej atmosferze, uczestnicy wychodzą z konkretnymi umiejętnościami, które mogą natychmiast wykorzystać w swoich firmach".

Akademia e-marketingu została również doceniona przez Polska Press, która określiła ją jako "super edukacyjny projekt", podkreślając jej znaczenie w rozwoju kompetencji cyfrowych polskich przedsiębiorców.

© materiały partnera

Wśród prelegentów znalazł się m.in. Mariusz Dawidziuk, ekspert Google Ads i Google Analytics, który podczas swoich wystąpień skupia się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi marketingowych:

"Pokazujemy konkretne przykłady z rynku, analizujemy realne kampanie, uczymy optymalizacji działań reklamowych. Naszym zadaniem nie jest tylko edukować, ale pomóc przedsiębiorcom zauważyć potencjał, który mają w zasięgu ręki".

Z kolei Grzegorz Kordas, specjalista SEO i e-commerce, zwraca uwagę na wartość natychmiastowego wdrażania zdobytej wiedzy:

"Program Akademii opiera się na praktycznych rozwiązaniach. Każdy uczestnik może od razu po szkoleniu zastosować poznane strategie w swojej firmie i zobaczyć efekty - to właśnie czyni ten projekt tak skutecznym".

Dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału w wiosennej edycji lub chcą kontynuować naukę, dostępna jest bezpłatna platforma edukacyjna: https://efektywnafirmawnecie.pl/, oferująca webinary, nagrania i materiały do samodzielnego rozwoju. Równolegle mali i średni przedsiębiorcy mają możliwość poszerzania wiedzy poprzez uczestnictwo w specjalistycznych webinarach, które cyklicznie są organizowane przez ekspertów Akademii e-marketingu.

Warto już teraz śledzić informacje o jesiennej edycji Akademii, której terminy i zapisy dostępne będą na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.

© materiały partnera

Partnerami strategicznymi 13. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.

Patronami medialnymi 13. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence, Marketer+, E-commerce w Praktyce, Customer Experience Manager, Customer Success Manager oraz sieć portali informacyjnych Naszemiasto.pl.

Źródło informacji: WeNet

© materiały partnera
Materiał sponsorowany przez WeNet
Źródło artykułu: money.pl
Wybrane dla Ciebie
Wiceprezydent USA ostrzega UE przed nałożeniem kary na platformę X
Wiceprezydent USA ostrzega UE przed nałożeniem kary na platformę X
Firmowe samochody tylko na prąd? Oto plan UE
Firmowe samochody tylko na prąd? Oto plan UE
Biorą kredyty na wyższe kwoty niż Polacy. "To zaskakujące"
Biorą kredyty na wyższe kwoty niż Polacy. "To zaskakujące"
Budowa bez pozwolenia. Sejm poparł poprawki Senatu
Budowa bez pozwolenia. Sejm poparł poprawki Senatu
Więzienie za rażące przekroczenie limitu prędkości. Ustawa trafi do prezydenta
Więzienie za rażące przekroczenie limitu prędkości. Ustawa trafi do prezydenta
Nowelizacja ustawy górniczej. Sejm przegłosował odprawy dla górników
Nowelizacja ustawy górniczej. Sejm przegłosował odprawy dla górników
Sejm za ujednoliceniem sposobu obliczania powierzchni użytkowej mieszkania
Sejm za ujednoliceniem sposobu obliczania powierzchni użytkowej mieszkania
Ambasador USA: Polska to jeden z cudów tego świata
Ambasador USA: Polska to jeden z cudów tego świata
Zapłacą ludziom za wymianę okien. Lotnisko rusza z akcją
Zapłacą ludziom za wymianę okien. Lotnisko rusza z akcją
Nagły zwrot Amerykanów. Zmieniają decyzję ws. rosyjskiego giganta
Nagły zwrot Amerykanów. Zmieniają decyzję ws. rosyjskiego giganta
Szybka kolej połączy Londyn i Niemcy. Podpisano memorandum
Szybka kolej połączy Londyn i Niemcy. Podpisano memorandum
Ważna umowa dla tysięcy Polaków. Poczta zdobyła gigakontrakt na obsługę sądów
Ważna umowa dla tysięcy Polaków. Poczta zdobyła gigakontrakt na obsługę sądów
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Money.pl