Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Marcin Walków
Marcin Walków
|

Po co nam elektryczna Izera? "Potrzebna jak Volkswagen Niemcom, a Renault Francuzom"

Po co nam własna marka samochodów elektrycznych? - Z tego samego powodu, dla którego Volkswagen jest potrzebny Niemcom, a Renault potrzebne jest Francuzom, posiadanie własnej marki motoryzacyjnej tworzy całą gałąź gospodarki. Mamy bardzo mocny sektor motoryzacyjny, ale jesteśmy mocni niższymi kosztami pracy. Nie produkujemy własnego know-how i rozwiązań technicznych. Produkujemy według specyfikacji otrzymanej z zewnątrz - powiedział Piotr Zaremba, prezes ElectroMobility Poland, w programie Money.pl. W jednym z wywiadów przyznał, że Izera nie będzie mieć przewagi technologicznej nad konkurentami. Nie znaczy to, że ma być jednak gorsza. - Izera będzie oferować dużo więcej w swoim segmencie cenowym niż konkurencja. Zasięg na poziomie 450 km, przyspieszenie do 100 km/h poniżej 7 sekund. To parametry, których w tym segmencie konkurencja nie będzie w stanie zaoferować - powiedział - W segmencie masowym to będzie bardzo dobry samochód od strony technicznej, dający...
rozwiń
wideo
infrastruktura
33
Podziel się:
KOMENTARZE
(33)
vladip
11 miesięcy temu
ktoś chce zobaczyć Izerę? niech popatrzy na volvo ex30. Ta sama platforma, podobny design. Może Izera będzie trochę tańsza
taki sobie ob...
11 miesięcy temu
Znowu podstawową jest "tania siła robocza". Czyli nic się zmienia. Będzie jak z CPK, przekopami i atomem. Cały czas "nieoczekiwane" trudności ale za to stanowisk partyjnych kupa aż do upragnionego końca programu.
67687
11 miesięcy temu
ale brednie , nikt rozsadny tego nie kupi : gdzie bedzie serwis , czesci zamienne kto bedzie to potrafil naprawic? musialoby to kosztowac polowe vw zebym zaryzykowal
Kk8
11 miesięcy temu
No będzie jak z polonezem. Rdza i ciągle naprawy. Poza tym słaba jakość wykończenia i słabe osiągi ale za to wysokim kosztem. No i za 20lat jak zaczną produkcie to będzie staroć i od razu z żółtymi tablicami!!
Turn Left
11 miesięcy temu
Wszystko zaczyna się od marzenia. Skończyć z importem używanych VW a budować własne Toyoty.
...
Następna strona