Targi Future Private Labels w Kielcach z otwarciem na nowe produkty i nowe biznesy
Targi Kielce ponownie przygotowują arenę dla konkretnych rozmów biznesowych w sektorze private label i marek producenckich. Nowe pomysły produktów oraz unikatowe marki z Polski i zagranicy zostaną zaprezentowane 22 i 23 października 2025 roku. Poznawać je będą przedstawiciele sieci handlowych, hurtowni, branż HoReCa czy e-commerce. Grono wystawców i branżowych zwiedzających deklarujących udział w wydarzeniu stale rośnie.
Wydarzenie, współorganizowane z firmami Ewa-Bis, MSL Consulting oraz redakcją "Rzeźnik Polski", ponownie stanie się platformą wymiany doświadczeń między producentami, kupcami, dystrybutorami i ekspertami rynku marek własnych.
Podczas VII edycji Targów Future Private Labels w Kielcach firmy zaprezentują oferty przed kupcami i przedstawicielami sieci handlowych z Polski i zagranicy. Wśród uczestników poprzednich edycji znalazły się m.in. sieci Eurocash, Lewiatan, Dino, SPAR Polska, Auchan, Intermarche,Społem, Lulu Group czy Luxury Beauty. Jak podkreślają ich przedstawiciele, wydarzenie jest dla nich okazją do poznania innowacyjnych, niedostępnych masowo produktów. Dorota Skrzypczyk z Dino zaznaczała, że w Kielcach firma natrafiła na "bardzo unikatowe produkty". Lea Saliby z katarskiej sieci Luxury Beauty mówiła o dostępie do oferty firm z Hiszpanii, Czech, Węgier czy Chin – z potencjałem dla marek własnych.
Międzynarodowe kontakty i konkretne biznesy w Targach Kielce
Targi Marek Własnych w Kielcach są wydarzeniem zorientowanym na rezultaty – firmy nawiązują tu bezpośrednie relacje, które w wielu przypadkach prowadzą do zawarcia umów handlowych. Wystawcy mają możliwość prezentacji oferty w kontekście potrzeb konkretnych odbiorców – od sieci spożywczych i drogeryjnych, przez hurtownie i e-commerce, po dystrybutorów eksportowych.
- Udział w targach deklaruje wielu wystawców ostatniej edycji, zapowiedzieli się kolejni producenci z Polski, Czech, Włoch, Turcji, Hiszpanii. Lista wystawców nadal jest otwarta i kolejne firmy rezerwują przestrzeń wystawienniczą – zaznacza Małgorzata Ozdoba, menadżer Targów Future Private Labels w kieleckim ośrodku wystawienniczym.
Nowa przestrzeń dla marek – Salon Future Brands
Tegoroczne Targi Marek Własnych zyskają nowy komponent – Salon Future Brands, który rozszerza formułę o prezentację także marek producenckicj. – To odpowiedź na wyzwania rynku i potrzeby branży. Firmy chcą prezentować nie tylko ofertę dla marek własnych, ale także nowe brandy, które dopiero zamierzają wprowadzić na rynek - mówi Joanna Marcjan, zastępca dyrektora Wydziału Targów w kieleckim ośrodku wystawienniczym. - Marka własna to nadal trzon wydarzenia, ale rozszerzenie portfolio o marki producentów pozwala skutecznie odpowiadać na potrzeby sieci handlowych i hurtowni.
Salon Future Brands stworzy przestrzeń prezentacji dla producentów żywności, napojów, kosmetyków, chemii gospodarczej, opakowań, etykiet i technologii etykietowania. Znajdzie się tam strefa Marek Producenckich przeznaczona dla gotowych marek i startupów, które szukają możliwości dystrybucji, ekspansji eksportowej lub inwestora. Kolejna przestrzeń – Strefa Opakowań i Brandingu – zgromadzi agencje brandingowe oraz producentów opakowań, którzy zaprezentują aktualne trendy w etykietach, identyfikacji wizualnej i pozycjonowaniu produktów. Trzecią przestrzenią będzie Strefa Networkingowa i Konferencyjna, gdzie odbędą się prelekcje, panele eksperckie oraz spotkania matchmakingowe B2B.
Organizatorzy podkreślają, że dzięki temu wydarzenie obejmuje cały łańcuch wartości – od kreacji marki i produkcji, przez opakowanie, aż po sprzedaż i dystrybucję.
Branżowe debaty, w tym Forum Marek Własnych
Dopełnieniem biznesowych spotkań będą eksperckie panele i debaty. W merytoryczne przygotowania Forum Marek Własnych zaangażowany jest Michał Sadecki, doświadczony menedżer i ekspert w sektorze handlu detalicznego oraz doradztwa biznesowego. Równolegle firma Ewa-Bis Marka Marca wspiera rozwój części międzynarodowej wydarzenia. Branża mięsna ponownie weźmie udział w forum – Okrągłym Stole Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego, organizowanym przez Marka Bielskiego, wydawcę miesięcznika "Rzeźnik Polski". Obradom towarzyszyć będzie konkurs Smak Jakości®, który wyróżni produkty o wysokich parametrach jakościowych.
Dla kogo są Targi Future Private Labels?
Wydarzenie kierowane jest do producentów i dostawców żywności, kosmetyków oraz chemii gospodarczej, a także właścicieli marek, startupów produktowych, przedstawicieli sieci handlowych i hurtowni. Uczestniczyć w nim będą również kupcy i specjaliści ds. zakupów z kanałów e-commerce i HoReCa oraz dystrybutorzy i eksporterzy. Rejestracja dla uczestników oraz szczegóły dostępne są na stronie: targikielce.pl/future-private-labels.
Targi Future Private Labels oraz Salon Future Brands odbędą się 22 i 23 października 2025 roku w Targach Kielce.